Nuffnang

Sabtu, 17 Ogos 2013

Hans Isaac - Google Blog Search

Hans Isaac - Google Blog Search


Kecewa Dengan Sambutan, Lemak Kampung Santan Ialah Filem <b>...</b>

Posted: 14 Aug 2013 09:12 PM PDT


Pastinya kekecewaan yang dialami oleh Hans Isaac sangat mendalam. Mana tidaknya, daripada apa yang Abang Nara baca, filem arahannya, Lemak Kampung Santan yang turut menampilkan Neelofa sebagai heroin hanya sekadar mengutip RM100,000. Untuk makluman, modal filem ini mencecah sehingga RM1.7 juta. Sedih kan?

lemak kampung santan

Menerusi akaun Twitternya, Hans Isaac memaklumkan bahawa filem Lemak Kampung Santan bakal menjadi filem terakhir terbitannya akibat sambutan yang sangat tidak memberangsangkan ini. Selain menjadi penerbit, Hans Isaac turut sama mengarah dan menjadi hero filem ini.
lemak kampung santan

Abang Nara belum menonton lagi filem ini. Pada pendapat Abang Nara, selain daripada waktu tayangan ketika hari raya, mungkin Hans perlu mencari idea baru yang mampu menarik penonton ke pawagam. Mungkin Hans mempertaruhkan nama Neelofa kali ini, namun nampak gayanya percaturan tersebut tidak menjadi.

lemak kampung santanAbang Nara percaya filem yang mempunyai jalan cerita yang baik, dengan pelakon yang hebat dan promosi yang menarik pasti akan membuatkan orang ingin menontonnya. Kenalah cari resipi yang betul. Jangan hanya salahkan orang lain sekiranya filem anda tidak berjaya. Apa kata anda?

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan