Nuffnang

Jumaat, 24 Februari 2012

Altimet - Google Blog Search

Altimet - Google Blog Search


Lisa Surihani, Aznil, <b>Altimet</b> Jayakan MSMW

Posted: 13 Feb 2012 09:03 AM PST

Selebriti terkenal, Lisa Surihani, Aznil Hj Nawawi dan Altimet telah hadir bagi menjayakan hari pertama Minggu Sosial Media Malaysia (MSMW) yang diadakan di Pusat Dagangan Dunia Putra.

Mereka telah dilantik sebagai duta MSMW bagi mewujudkan kesedaran masyarakat di negara ini akan kepesatan serta kepentingan dunia sosial media dalam kehidupan masa kini dan juga akan datang.

Penganjuran MSMW dimulakan dengan dua hari persidangan World Bloggers Summit.Com yang akan berakhir esok, diikuti den gan beberapa program menarik seperti peraduan fotografi, pameran produk elektronik dan juga bengkel kefahaman berkenaan sosial media.

Persidangan telah dihadiri hampir 500 deligasi dari Singapura, Indonesia dan juga Malaysia serta dikendalikan oleh 'freelancer' juga jurucakap bertaraf antarabangsa.

MSMW dianjurkan oleh Social Media Chambers dan disokong oleh Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Malaysia. MSMW juga mendapat tumpuan dari para blogger tempatan yang sama-sama memeriahkan MSMW kali ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan