Nuffnang

Jumaat, 9 Mac 2012

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


<b>Fasha Sandha</b> - Hot Actress World

Posted: 09 Mar 2012 06:13 AM PST

Fasha Sandha

Fasha Sandha (born March 28, 1984) is a Malaysian actress who has appeared in movies, television shows, and commercials. She was born in Johor Bahru, Johor, but moved to Penang and later to Perlis due to her father's work. Since graduating from the Kuala Lumpur-based Institut Kebudayaan Negara in 2000, she has appeared in movies Black Reign, [1] Bujang Senang, [2], Gong [3] and Cicak-Man. Sandha was named most popular new actress in the 2005 Anugerah Bintang Popular for her performance on television drama Natasya. She is also famous for her best-selling novel, Sumpahan Fasha (Fasha's Curse).

<b>FASHA SANDHA</b> KAHWIN 2012

Posted: 06 Mar 2012 10:06 AM PST

Fasha Sandha  kahwin 2012? Berita Fasha Sandha akan Kahwin 2012 yang dikeluarkan melalui laman berita MyMetro hari ini menjawab segala persoalan dan kontroversi yang sering melanda pelakon popular Fasha Sandha sejak beberapa tahun kebelakangan ini.

Fasha Sandha Dan Jejai kahwin

Cerita gosip yang mengaitkan Fasha Sandha dengan Jejai akhirnya terbukti benar apabila dia sendiri mengakui telah menjalin hubungan rapat dengan lelaki pilihannya, Jejai atau nama penuhnya Toh Muda Rizal Ashram Ramli. Sebelum ini Fasha Sandha pernah dikaitkan dengan beberapa selebriti lelaki lain tetapi tidak pasti lagi kebenarannya dan mugkin itu hanyalah gosip semata-mata. Jejai sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan pelakon popular Nora Danish tetapi jodoh mereka tidak berpanjangan kerana terpaksa bercerai. Ada yang menyebut hubungan Jejai dengan Nora Danish terjejas disebabkan kehadiran orang ketiga iaitu Fasha Sandha.

Tahun lepas, tersebar gosip Jejai telah berkahwin secara rahsia dengan Fasha Sandha di Thailand setelah sebuah blog hiburan menyebarkan gambar Fasha Sandha memakai pakaian pengantin. Namun Fasha Sandha menafikan khabar angin tersebut. Kali ini, tersebar pula gambar Jejai dan Fasha Sandha menghadiri kursus kahwin dan mencuba busana pengantin di sebuah butik. Namun kali ini Fasha Sandha mengakui kebenaran berita tersebut dan memberitahu bahawa dia sudah menerima lamaran dari keluarga Jejai dan bakal berkahwin kemungkinan besar pada tahun ini. Fasha dan Jejai akan mengumumkan tarikh perkahwinan mereka kelak.

Tahniah buat Fasha Sandha kerana tidak berteka teki mengenai hubungannya dengan Jejai. Pasti ramai peminat Fasha Sandha tidak sabar untuk mengetahui kesinambungan kisah fasha sandha ni kahwin  kan?

Rating: 10.0/10 (3 votes cast)
Rating: +1 (from 5 votes)
Fasha Sandha Kahwin 2012, 10.0 out of 10 based on 3 ratings

Tiada ulasan:

Catat Ulasan