Nuffnang

Selasa, 20 November 2012

Stacy af - Google Blog Search

Stacy af - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Stacy af</b> - Google Blog Search

Posted: 18 Nov 2012 01:46 AM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Stacy af</b> - Google Blog Search

Posted: 28 Sep 2012 01:32 AM PDT


<b>Stacy AF6</b> Tak Jadi Ke Bulgaria Sempena FMPAD | LIMAUAIS

Posted: 16 Apr 2010 07:36 AM PDT

stacy, stacy af6, stacy pakai buang

Stacy batalkan hasrat ke Festival Muzik di Bulgaria


Stacy yang sebelum ini diberitahu akan ke Bulgaria bagi mewakili Malaysia dalam Festival Muzik Pop Antarabangsa-Discovery (FMPAD) 2010 terpaksa membatalkan hasrat tersebut kerana beberapa sebab yang tidak dapat dielakkan.

Tahun lalu, juara Akademi Fantasia (AF5) Aizat telah meraih tempat ketiga dalam kategori Lagu Terbaik melalui Lagu Kita dan Anugerah Khas Khas Juri di Festival Muzik Pop Antarabangsa-Discovery 2009 yang diadakan di Varna, Bulgaria tersebut. Sebelum itu, pada tahun 2008, Mila Jirin terlebih dulu mewakili Malaysia dalam majlis anugerah yang sama dengan mendapat Anugerah Khas Juri bagi Lagu Terbaik (Ilham Di Matamu).

Menurut pihak pengurusan Stacy, Astro Entertainment Sdn. Bhd, keputusan ini dibuat disebabkan Stacy terlalu penuh dengan aktiviti beliau

stacy, stacy af6, stacy af, stacy pakai buang, stacy seksi

Stacy, my favourite singer ever

"Jadual Stacy ketika ini sangat padat. Kebetulan pula, Stacy sekarang ni sibuk menduduki kelas pengajian di Universiti Lim Kok Wing. Selain itu, kami masih belum bersedia sepenuhnya untuk membawa Stacy ke Bulgaria. Insya-Allah tahun depan kami akan cuba menyertainya sekali lagi bila kami dah buat persediaan yang rapi," jelasnya.

Pihak Astro Entertainment Sdn. Bhd. akan menghantar artis lain ke Festival Muzik tersebut. Namun begitu keputusan belum dibuat lagi.

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Stacy af</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Nov 2012 01:07 AM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Stacy af</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Nov 2012 01:09 AM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Stacy af</b> - Google Blog Search

Posted: 15 Nov 2012 01:08 AM PST


<b>Stacy AF</b> Puas Jaga Anak Angkat | MyNewsHub

Posted: 02 May 2012 08:09 PM PDT

KUALA LUMPUR – Penyanyi remaja yang lahir dari rancangan realiti Akademi Fantasia, Stracie Angie Anam atau Stacy, 22, merasa puas menjaga anak angkatnya, Bella Valentina walaupun baru menjaga bayi perempuannya itu selama tiga bulan.

Dengan kehadiran Bella, Stacy mengakui komitmen kerjaya dan jadual kerja yang padat membataskan waktunya untuk menjaga Bella sepenuh masa.

Tetapi, dia gembira apabila ibunya dapat membantu menjaga Bella sekiranya dia keluar berkerja.

"Pada waktu ini, saya terlalu sibuk dengan pelbagai komitmen kerja terutamanya program Mania sehingga membataskan waktu untuk bersama Bella. Mujurlah ibu banyak membantu menguruskan Bella sewaktu ketiadaan saya.

"Setiap kali keluar bekerja, pasti saya tidak sabar untuk pulang ke rumah kerana mahu menghabiskan waktu dengannya," kata Stacy seperti dalam laporan mStar Online.

Bagi Stacy, dia menganggap anak perempuannya itu amat memahami dirinya walaupun masih lagi kecil dan tidak mengetahui apa-apa keadaan di sekelilingnya.

Malah, dia juga merasa sentiasa tenang dan gembira menjaga Bella membuatkan bayi kecilnya itu adalah anugerah yang terindah dalam hidupnya.

"Saya cukup hairan bagaimana Bella sudah boleh mengenali saya setiap kali saya menatapnya. Dia akan memberikan reaksi tertentu apabila bersama saya berbanding dengan reaksinya kepada ibu atau keluarga yang lain.

"Malah, Bella seolah mengetahui saya kepenatan bekerja sepanjang hari dan tidak banyak ragam pada sebelah malam ketika kami tidur bersama," katanya.

Stacy mengambil Bella sebagai anak angkatnya pada 15 Februari lalu dari keluarga terdekatnya juga yang tidak berkemampuan untuk menjaga anak.

Oleh: NAIMAH SHAARI

Iklan Teks:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan