Nuffnang

Jumaat, 28 September 2012

Stacy af - Google Blog Search

Stacy af - Google Blog Search


<b>Stacy AF6</b> Tak Jadi Ke Bulgaria Sempena FMPAD | LIMAUAIS

Posted: 16 Apr 2010 07:36 AM PDT

stacy, stacy af6, stacy pakai buang

Stacy batalkan hasrat ke Festival Muzik di Bulgaria


Stacy yang sebelum ini diberitahu akan ke Bulgaria bagi mewakili Malaysia dalam Festival Muzik Pop Antarabangsa-Discovery (FMPAD) 2010 terpaksa membatalkan hasrat tersebut kerana beberapa sebab yang tidak dapat dielakkan.

Tahun lalu, juara Akademi Fantasia (AF5) Aizat telah meraih tempat ketiga dalam kategori Lagu Terbaik melalui Lagu Kita dan Anugerah Khas Khas Juri di Festival Muzik Pop Antarabangsa-Discovery 2009 yang diadakan di Varna, Bulgaria tersebut. Sebelum itu, pada tahun 2008, Mila Jirin terlebih dulu mewakili Malaysia dalam majlis anugerah yang sama dengan mendapat Anugerah Khas Juri bagi Lagu Terbaik (Ilham Di Matamu).

Menurut pihak pengurusan Stacy, Astro Entertainment Sdn. Bhd, keputusan ini dibuat disebabkan Stacy terlalu penuh dengan aktiviti beliau

stacy, stacy af6, stacy af, stacy pakai buang, stacy seksi

Stacy, my favourite singer ever

"Jadual Stacy ketika ini sangat padat. Kebetulan pula, Stacy sekarang ni sibuk menduduki kelas pengajian di Universiti Lim Kok Wing. Selain itu, kami masih belum bersedia sepenuhnya untuk membawa Stacy ke Bulgaria. Insya-Allah tahun depan kami akan cuba menyertainya sekali lagi bila kami dah buat persediaan yang rapi," jelasnya.

Pihak Astro Entertainment Sdn. Bhd. akan menghantar artis lain ke Festival Muzik tersebut. Namun begitu keputusan belum dibuat lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan