Nuffnang

Ahad, 12 Januari 2014

Erra Fazira - Google Blog Search

Erra Fazira - Google Blog Search


Gandingan dua primadona, <b>Erra Fazira</b> dan Umie Aida <b>...</b>

Posted: 10 Dec 2013 06:09 PM PST

Bermula 10 Disember ini, drama terbaru terbitan Rumah Karya Citra Sdn Bhd bakal mengisi slot Ratu pada setiap hari Isnin dan Selasa, jam 8.30 malam.  Dan buat pertama kalinya menerusi drama Ammara Batrisyia, primadona filem melayu Erra Fazira bakal membuat kemunculan eksklusif di TV9 bergandingan bersama sahabat baiknya, Datin Paduka Umie Aida yang baru-baru ini telah memenangi anugerah pelakon wanita terbaik drama di Anugerah Skrin.  Selain itu Ammara Batrisyia turut dibantu oleh Adi Putra, Ungku Ismail, Betty Rahmad, Ku Hariz dan Tunku Hanis.

Selain bersandarkan nama-nama besar ini, Ammara Batrisyia juga mendapat sentuhan pengarah muda berbakat besar Azma Aizal Yusof yang telah banyak menghasilkan drama-drama berkualiti dan menghiburkan.  Skrip drama 14 episod ini merupakan olahan Erma Fatima yang turut menggondol anugerah pengarah terbaik Anugerah Skrin 2013.

AB1Ammara Batrisyia menceritakan mengenai kehidupan dua sisi berbeza dua wanita, Ammara dan Batrisyia.   Ammara (Umie Aida) seorang gadis penuh misteri yang sedari kecil hidupnya dibaluti duka. Dia kehilangan kedua ibu-bapanya sejak kecil dan dibesarkan oleh mak ciknya di Australia.  Ammara selain sukar ditafsir perlakuannya, dia juga dilihat terlalu obses dengan Batrisyia (Erra Fazira), seorang selebriti popular yang menempa nama menerusi bidang pengacaraan.

Batrisyia mempunyai personaliti menarik selain daripada menyimpan impian untuk menubuhkan sebuah yayasan bagi membela nasib wanita-wanita yang tidak bernasib baik. Kerana terlalu obses dengan Batrisyia, Ammara cuba untuk mendekatkan dirinya kepada Batrisyia dalam apa cara sekalipun. Satu insiden akhirnya telah menemukan mereka dan membuatkan mereka menjalinkan persahabatan tanpa Batrisyia sedar, Ammara seakan-akan cuba mengawal kehidupan dan menjadi seperti Batrisyia.

Drama Ammara Batrisya TV9 Lakonan <b>Erra Fazira</b> Umie Aida Dan <b>...</b>

Posted: 28 Dec 2013 11:49 AM PST

Drama Ammara Batrisya TV9 bermula 10 Disember lalu lakonan nama besar seperti Erra Fazira, Datin Paduka Umie Aida dan Adi Putra. Dah tengok citer ni memang best. Umie Aida bawa watak wanita psiko yang obses dengan Erra Fazira siap pasang cctv kat umah Erra untuk stalk aktiviti harian Erra Fazira tu..huhu.
Ammara Batrisya menceritakan mengenai kehidupan dua sisi berbeza dua wanita Ammara dan Batrisya. Ammara (Umie Aida) seorang gadis penuh misteri yang sejak kecil hidupnya dibaluti luka. Dia kehilangan kedua ibu bapanya sejak kecil dan dibesarkan oleh makciknya di Australia. Ammara selain sukar ditafsir perlakuannya, dia juga dilihat terlalu obses dengan Batrisya (Erra Fazira) seorang selebriti popular yang menempa nama menerusi bidang pengacaraan.

Ammara cuba mendekati Batrisya dengan apa cara sekali pun. Satu insiden menemukan mereka dan persahabatan mula terjaalin. Dalam diam Ammara cuba mengawal kehidupan Batrisya termasuk hubungan cinta Batrisya dan Rayyan (Adi Putra). Macam best macam menarik je kan cerita ni beb. Setiap Selasa dan Rabu 8.30 malam TV9.

--  Video Ikan Naik Ke Darat Di Tambisan Lahad Datu
--  Mati Bunuh Diri Terjun Tingkat 9 Berjaya Times Square (Gambar)
--  Video Lucah Guru Perempuan Dan Kekasih Didakwa Di Mahkamah (Gambar)
-- Rozita Che Wan Pakai Baju Ketat Jaga Badan (Gambar)

Fesyen AIM 20; <b>Erra Fazira</b> Paling Jelita | Nakhoda Nurani

Posted: 14 Dec 2013 05:00 PM PST

Fesyen AIM 20; Erra Fazira Paling Jelita

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Tiada ulasan:

Catat Ulasan