Nuffnang

Ahad, 12 Januari 2014

Sazzy Falak - Google Blog Search

Sazzy Falak - Google Blog Search


Foto Intim <b>Sazzy Falak</b> & Suami Undang Kontroversi? | Portal <b>...</b>

Posted: 05 Dec 2013 09:20 PM PST

Foto Intim Sazzy Falak & Suami Undang Kontroversi?

Semalam, beberapa buah blog hiburan telah mengeluarkan sekeping foto pelakon comel, Sazzy Falak bersama suaminya Nazril Idrus sewaktu pasangan ini sedang beristirehat di rumah.

Bagaimanapun, foto yang dirakam secara candid ini telah menimbulkan kontroversi pula dikalangan pengguna laman sosial apabila ramai yang mempertikaikan tindakan Sazzy memuatnaik foto intim bersama suaminya.

Foto Intim Sazzy Falak & Suami Undang Kontroversi?

Gambar intim Sazzy dan Nazril

Melalui foto tersebut, Sazzy dilihat seolah-olah tidak memakai baju disamping suaminya yang berbaju kemeja dan terdedah dibahagian dada.

Biarpun mereka pasangan suami isteri, namun tindakan Sazzy ini masih mengundang kritikan daripada para peminat.

Foto Intim Sazzy Falak & Suami Undang Kontroversi?

Sazzy Falak dipercayai tidak berbaju

Apa yang pasti, ruangan komen gambar tersebut telah dijadikan sebagai tempat perbalahan oleh kedua-dua belah peminat dan juga haters. Tidak membiarkan saja, Sazzy tampil bersuara di ruangan komennya dan tetap bersahaja melayan karenah peminat-peminatnya.

Mungkin cara foto itu dirakam menampakkan seperti Sazzy tidak berbaju, kan? Biasalah, kadang-kadang yang cantik bertudung di gambar pun bukannya 'secantik' bila jumpa depan-depan.

Sumber : Instagram Sazzy Falak

<b>Sazzy Falak</b> – Newbie Investor Talks about her Experience <b>...</b>

Posted: 27 Nov 2013 10:13 PM PST

Sazzy Falak – a mom of two, an ambassador, host, award-winning actress, fashion trendsetter, and an aggressive businesswoman – she has it all. But the one thing that captures Property Insight's attention is of course, her ventures into property investment!

You probably recognise this edgy woman from your tele, but you probably do not know her stories. Property Insight is lucky to have been able to interview Sazzy, despite her tight schedule.

Sazzy began doing commercials in 1999, when she was in college. After she graduated from Limkokwing University with a Bachelor of Art in Mass Communication, she got herself a job in an IT firm. Somehow, she just grew – out from that field! Her ambition which was to be a travelling journalist and founding her own Public Relations firm had also changed with her deep interest in entertainment.

She doesn't regret the turn she made, because she loves doing things that she likes – which is acting, hosting and business. She started her own online fashion store (Street Fashion KL by SazzyFalak) about a year and a half ago, when she was expecting her twins, because she wanted to stay at home with her precious children and still make money.

GET OUR LATEST ISSUE TO READ THE WHOLE ARTICLE

Foto: <b>Sazzy Falak</b> Sekeluarga Bercuti Ke Melbourne | Portal Hiburan <b>...</b>

Posted: 07 Oct 2013 05:00 PM PDT

Foto: Sazzy Falak Sekeluarga Bercuti Ke Melbourne

Baru sahaja awal bulan lepas Sazzy Falak dan suaminya pulang dari New York bagi menjayakan peragaan fesyen yang mana disertai oleh mereka di kota tersebut.

Dan baru-baru ini, Sazzy dan suaminya sekali lagi terbang ke luar negara, namun kali ini dengan seisi keluarga termasuk anak kembar mereka yang comel.

Melalui Instagram milik Sazzy, selebriti ini dan keluarganya telah bertolak ke Melbourne pada 3 Oktober yang lalu untuk bercuti bersama.

Foto: Sazzy Falak Sekeluarga Bercuti Ke Melbourne

Bak kata orang, sambil menyelam minum air. Nampaknya, Sazzy bukan sahaja ke sana untuk makan angin, malah ibu muda ini juga sempat meluangkan masa memenuhi jemputan sebagai salah seorang panel seminar di pameran kerjaya yang dikenali sebagai Graduan-Masca.

Selain daripada itu, OHBULAN! sebenarnya tertarik dengan anak-anak kembar Sazzy iaitu Imaan Lili dan Tiara Rose yang kelihatan cukup bergaya didandan ibunya.

Jom tengok keletah anak-anak Sazzy melalui foto dan video di bawah. Dari pandangan OHBULAN!, si kembar ini lebih mirip wajah ibunya. Anda rasa bagaimana?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan