Nuffnang

Ahad, 12 Januari 2014

Nur Fazura - Google Blog Search

Nur Fazura - Google Blog Search


myartis.com : INFO - AKAUN TWITTER <b>NUR FAZURA</b> KINI <b>...</b>

Posted: 08 Jan 2014 02:06 PM PST

Laman Twitter Nur Fazura kini telah disahkan sebagai milik pelakon itu yang asli apabila mendapat mengesahan 'Verified Status' yang bertanda biru daripada Twitter. Dengan pengesahan tersebut, tidak timbul lagi isu berbangkit mengenai 'Twitter palsu' yang kemungkinan memuat naik gambar dan cerita tidak benar mengenai pelakon itu.

Artikel terdahulu:

"Alhamdulillah "Verified Status", The Blue tick. gr8!" ujar Fazura yang namanya kini sebaris disahkan bersama selebriti antarabangsa lain seperti Kimora Lee Simmons dan ramai lagi.

Untuk makluman, pada 11 Jun 2009, Twitter telah melancarkan versi beta bagi khidmat 'Verified Accounts' (Akaun Sahih), bagi membolehkan tokoh-tokoh terkenal memperjelaskan akaun Twitter milik mereka yang sah. Laman-laman akaun sahih ini akan memaparkan lencana yang menandakan status istimewa tersebut.

Ini kerana, tanpa pengesahan sahih... artis, selebriti, tokoh politik dan lain-lain selalu mendakwa mereka dianiaya oleh pihak yang membuka akaun laman sosial yang palsu. Kes terbaru yang melibatkan artis Malaysia ialah Shila Amzah apabila akaun palsu yang mempunyai lebih 200, 000 like mendakwa dia sudah berkahwin.

Masih di USA - klik gambar untuk imej besar...

Tanda biru dikira sebagai akaun sah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan