Nuffnang

Khamis, 22 November 2012

Dina nazir - Google Blog Search

Dina nazir - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Dina nazir</b> - Google Blog Search

Posted: 14 May 2012 09:38 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Dina nazir</b> - Google Blog Search

Posted: 15 Apr 2012 09:31 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Dina nazir</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Feb 2012 05:07 AM PST


//BudakGile98\\

Posted: 07 Feb 2012 04:53 AM PST

Talking with teddybear ? CRAZY ?

HolaHolaa ! Jie's Here ! * Berangan rangan nak jadi macam Dina Nazir xD *

Hee ! Err . Ni kerja Aku ! Cakap-II dengan TeddyBear , * My AJ lah * Hee !

Serious macam orang Gile ! Lolx .

Takde sape nak cakap dengan Aku , Lebih baik cakap dengan Teddybear . HuHu !

AJ takde respon pon Aku cerite macam-II -.-''

Huishh ! Kesian Jie ! Haha xD

- GileGile  -

Err , Kalau lah AJ tuh bagi respon , Aku dah lame lari chuii ! Aku bakaa je AJ tuh . xD

Hee ! OkBye . 

* tengah tunggu Capital A online *


Older Post | Newer Post

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Dina nazir</b> - Google Blog Search

Posted: 15 Mar 2012 09:37 AM PDT


Jejari Galak: CUCI THE MUZICAL- Last Kopek

Posted: 14 Mar 2012 08:51 PM PDT

Mai sini cek bagi jalan citer dia dulu yerk...:-)
Cuci The Musical: Last Kopek! mengisahkan empat beradik, Fairil (Abang paling besor...Aflin Shauki), Khai (abg paling baik la katakan..lam citer tu jer..huuhu...Hans Isaac), Jojo (Abg rockers kiter tp dalam hati ada taman..Awie) dan C'Tan (Yang sememangnyer klako tuu..Nabil) yang mempunyai satu impian untuk menyertai pertandingan Window Washing Olympics. Perkenalan empat beradik dengan CJ atau Siti Jasmin (gadis lemah lembut (Wanida Imran) n sexy..kata si khai la coz otak dia tak leh nak function ngan betul), pemilik syarikat Kalthum Holdings yang telah memberikan peluang untuk mereka bertanding di dalam pertandingan yang menawarkan ganjaran yang lumayan. Wira (Chinese boy yang mempunyai ayat skema..lebih dari kiter org mlayu nih..)yang sememangnya menaruh hati pada CJ menjadi pesaing utama kepada pasukan Cuci Cuci Services.
Kejujuran Khai telah menambat hati CJ dan berlaku juga bibit-bibit percintaan antara Khai dan CJ serta Jojo dan Farah (Dina Nazir) yang disebabkan oleh pisang goreng. Fairil yang selalu bercita-cita besar untuk membawa Cuci Cuci Services mencapai tahap yang lebih tinggi telah melakukan sesuatu yang dilluar jangkaan sehingga menyebabkan mereka semua berpecah belah dan C'Tan yang begitu terkesan dengan perbuatan abangnya yang sanggup bekerja untuk Wira Holdings. Pertandingan tersebut dijalankan sekali lagi untuk berlaku adil. Cuci Cuci Services telah menyingkirkan Fairil dan menggantikan tempatnya dengan Farah.
Ancaman dari Wira tidak pernah berhenti dan di dalam cubaannya menggagalkan kemenangan Cuci Cuci Services, Fairil telah menyelamatkan adik-adiknya dari perbuatan keji Wira itu. Namun, mampukah C'Tan memaafkan perbuatan abangnya itu? Ikuti kisah empat beradik yang dipenuhi dengan kisah pahit, manis, gembira, sedih dan diselangi dengan rangkaian lagu-lagu yang mengasyikkan ini kelak.....:-)
Hak..hak...Dikira nasib manusia la jugak tu... dapat 1st hall dan dapat duduk depan2x plak tu...tu la orang kata ' tuah ayam nampak di kaki..tuah manusia saper yang tau kan..kan...????? haha...
Actually 'kitorang' dapat tiket last n kena duduk third wall (hall paling atas)...so klu camtu... xsyok la kan..tapi ntah ape yang kena ngan diorang tu baik hati sangat...tukar tiket kami turun ke bawah...so dapatla 1st hall........
 Credit to Miss Eja & Miss Siela... Coz Dapatkan tiket & transport untuk 'adik'..yerk..haha.. (muntah hijou)




 Last credit..First time tengok teater....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan