Nuffnang

Khamis, 22 November 2012

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


(6 GAMBAR)<b>Fasha Sandha</b> Di Sidang Media ABPBH2012 |

Posted: 22 Nov 2012 12:26 AM PST


7 April 2013 adalah tarikh malam anugerah ABPBH 2012 bakal berlangsung. Namun semalam, banyak selebriti yang telah turun padang untuk menghadiri sesi sidang media pertama bagi anugerah berprestij ini. Salah seorang daripadanya ialah Fasha Sandha.

gambar fasha sandha mengandung terbaru

Kandungan Fasha Sandha kini sudah pun mencecah 6 bulan lebih. Kalau tak silap Abang Nara, rasanya due date yang diberikan oleh doktor kepada Fasha ialah Mac 2013. Nampak gayanya macam tak sempat je untuk Fasha selesai berpantang untuk menghadiri ABPBH2013.

gambar fasha sandha mengandung terbaru

Apa pun Fasha tampak semakin berseri-seri dan wajah keibuan semakin terserlah di wajahnya. Pasti Fasha dan Jejai tidak sabar untuk menimang cahaya mata pertama mereka. Abang Nara pun tak sabar nak tengok wajah comel anak mereka. Lagi 4 gambar terbaru Fasha Sandha dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Ryaniez Moments Photography.

gambar fasha sandha mengandung terbaru
gambar fasha sandha mengandung terbaru
gambar fasha sandha mengandung terbaru
gambar fasha sandha mengandung terbaru

Baca Yang Ini Pulak:-


Didie Alias Ramal <b>Fasha Sandha</b> Dapat Baby Boy

Posted: 22 Nov 2012 04:00 AM PST

berita | Tempatan

Teks oleh Kheme Rosly

khemerosly@yahoo.com

KUALA LUMPUR, 22 NOV 2012: Biarpun bakal bergelar seorang ibu tidak lama lagi, namun aktres Fasha Sandha tetap anggun mengenakan busana trendy ala peplum dan skirt hitam serba ringkas sewaktu hadir majlis sidang akhbar pertama untuk Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2012 yang diadakan di Holiday Villa Subang petang semalam.

Namun, dia tetap dengan pendirian untuk tidak mendedahkannya jantina anaknya. Namun dalam pada pihak media sibuk mengorek persiapan Fasha Sandha menanti hari istimewa kelahiran anaknya itu nanti, kemunculan Didie Alias secara tiba-tiba telah berjaya memecahkan suasana pada sesi temubual tersebut.

Dengan gelagatnya yang lucu tetapi bersahaja, Didie Alias telah diminta untuk menjadi 'mak bidan' dan meneka jantina kandungan aktres berkenaan. Didie kemudian bertindak memegang dan merasa kandungan Fasha yang berusia lebih kurang 5 bulan tersebut. Ramalan ibu beranak lima ini mungkin ada benarnya.

"Aku rasa Fasha mengandung anak lelaki. Pasal perutnya lepas aku pegang-pegang membulat kedepan. Sebab berdasarkan pengalaman mengandung banyak anak perempuan, semua melebar ke tepi.

"Tetapi itu cuma agakan aku sahaja, berdasarkan pengalaman. Yang tentukan bukannya kita, tetapi Allah Maha Esa. Apa-apa pun diharapkan Fasha mendapat cahaya mata yang sempurna dan sihat,"ujarnya ketika menjadi 'bidan terjun' pada petang tersebut.

Sehingga saat ini Fasha dan suami belum lagi membuat sebarang persiapan rapi bagi menyambut kedatangan ahli baru dalam keluarga mereka itu. Ini merupakan antara pesanan daripada ibunya. Dia juga tidak ketinggalan bertanyakan rakan selebriti mengenai tip dan juga membaca buku mengenai motherhood.

"Persiapan buat masa ini hanyalah saya dan Jejai sudah pun menempah lokasi untuk saya bersalin. Jujurnya persiapan untuk bayi yang saya kandungkan ini belum ada lagi. Pesan ibu saya, jangan beli apa-apa barang dahulu selagi kandungan tidak mencecah usia tujuh bulan.

"Setelah dinasihatkan untuk menjauhkan diri dengan kucing kesayangan, saya juga banyak menghabiskan masa membaca bahan bacaan yang berkaitan dengan motherhood. Rakan selebriti seperti Dynas merupakan individu yang saya jadikan rujukan untuk mendapatkan tip-tip dan petua selepas bersalin.

"Insya Allah saya akan menjaga dan akan menyusukan dia sendiri (breastfeed). Dynas juga ada mencadangkan pelbagai perkara dan tidak lokek berkongsi pengalamannya. Saya akan menjalani tempoh pantang selama 100 hari,"ceritanya yang dijadualkan bersalin pada penghujung Mac depan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan