Nuffnang

Khamis, 22 November 2012

Erra Fazira - Google Blog Search

Erra Fazira - Google Blog Search


Panas! <b>Erra Fazira</b> & Engku Emran Bercerai

Posted: 14 Nov 2012 10:36 PM PST

Betul ke Erra Fazira dan Engku Emran sudah tidak menjadi suami-isteri lagi? Menurut sebuah forum hiburan terkenal, Erra & Emran sudah sebulan bercerai iaitu sekitar penghujung bulan Oktober yang lalu.

Ini pula ulasan dari Erra Fazira & Engku Emran apabila ditanya mengenai gosip penceraian mereka.

"Apapun, sama ada jalan seorang ke 'kanan' dan seorang lagi ke 'kiri' yang kami pilih nanti, saya redha. Saya harap semua orang mendoakan yang terbaik buat kami," ujar Erra Fazira.


"Cukuplah dengan kenyataan yang telah saya berikan sebelum ini. Saya minta maaf, saya tidak mahu mengulas lanjut lagi. Saya tak mahu memberi sebarang kenyataan lagi kerana bimbang isu ini akan terus merebak," ujar Engku Emran.
Tidak dipastikan untuk kenyataan rasmi terkini daripada kedua-dua pihak mengenai soal ini, dan kita berharap rumahtangga mereka berdua masih lagi aman dan bahagia.

SUMBER

Tiada ulasan:

Catat Ulasan