Nuffnang

Rabu, 4 Januari 2012

Azlan & The Typewriter - Google Blog Search

Azlan & The Typewriter - Google Blog Search


Gambar Baby <b>Azlan & The Typewriter</b> | Rindok Blog

Posted: 02 Jan 2012 05:24 PM PST

Tahniah Rindok Blog ucapkan kepada Azlan The Typewriter kerana baru bergelar ayah… Memang comel betul Gambar Baby Azlan & The Typewriter ni :)

Blog Widget by LinkWithin

Jom Klik LIKE...Sharing Is Caring... :D

Full content generated by Get Full RSS.

<b>Azlan</b> and The <b>typewriter</b> dan anak sulung | Ohduniaku

Posted: 03 Jan 2012 11:31 PM PST

images (Gambar)Anak Sulung Azlan The Typewriter

Penyanyi Azlan (The Typewritter) kini sudah bergelar ayah selepas isterinya, Normala Hassan,selamat melahirkan seorang bayi perempuan pada pukul 9.03 malam, 28 Disember 2011.

Bayi sulung yang diberikan nama Laurra Lutfea itu dilahirkan secara normal di Hospital Lourdes, Sentul, dengan berat 2.8 kilogram.

Menurut Azlan, 29, atau Lan, sejak melihat 'keseksaan' isterinya melahirkan Lutfea, barulah dia sedar pengorbanan seorang ibu begitu besar nilainya.
Saya bersyukur kerana isteri boleh bergerak dengan selesa selepas sembilan bulan mengandungkan anak perempuan kami. Cuma selepas sehari bersalin, dia sakit demam panas pula.
"Sepanjang empat hari bergelar bapa, perasaan seronok untuk menjaga Lutfea membuak-buak. Ini pun dah berapa malam saya tak cukup tidur," selorohnya yang dihubungi mStar Online, di sini, Ahad.

Bagaimapun, tambah Lan, dia enggan Lutfea mengikut jejak langkahnya menjadi seorang penyanyi mahupun pelakon apabila dewasa kelak.

anak azlan (Gambar)Anak Sulung Azlan The Typewriter

Ujar Lan lagi, dia ingin anaknya itu dididik supaya meminati profesion lain tetapi terpaksa akur jika kerjaya muzik nanti menjadi pilihannya.
"Saya harap, dengan latar belakang keluarga saya yang kuat agama, mereka dapat membantu saya dan isteri mendidik Lutfea.
"Saya percaya, personaliti, karakter dan minat seseorang itu datang daripada asuhan ibu bapa mereka sejak kecil. Semoga kami dapat membimbingnya ke arah yang betul, Insya-Allah," tegasnya.
Lan atau nama sebenarnya Norazlan Rosle dan Normala, 29, telah diijabkabulkan pada 2 Januari 2011 di Surau Al-Munir, Batu 14, Hulu Langat.
::P/S: Tahniah pada Azlan semoga anak sulungnya memberi sinar lebih bahagia dan pendorong rezeki melimpah..Comel anak tu…
Sumber: Blog Bulan Purnama
pixel (Gambar)Anak Sulung Azlan The Typewriter Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan