Nuffnang

Selasa, 11 Disember 2012

Erra Fazira - Google Blog Search

Erra Fazira - Google Blog Search


CIK ROSE CUTE: Panas!!! Gosip <b>Erra Fazira</b>

Posted: 15 Nov 2012 08:00 PM PST

Aku terkejut betul baca tentang Erra Fazira gan suaminya....Tapi apakan daya....semua di tentukan oleh Allah....Allah sudah atur perjalanan setiap manusia.....
 Menurut sumber yang boleh dipercayai...Erra Fazira dan Engku Imran telah pun sah bercerai hujung bulan Oktober yang lalu.
 Nampaknya desas desus tidak enak tentang rumahtangga Erra Fazira dan Engku Emran kembali ke status yang meragukan walaupun cuba dineutralkan sebelum ini.

Kenyataan Engku Emran yang mengatakan hubungan mereka suami isteri masih kekal utuh nyata tidak dapat membantu meredakan spekulasi yang wujud hampir setahun ini.

Murai semalam melaporkan yang Erra Fazira memberikan satu kenyataan kepada sebuah akhbar tempatan yang seakan redha dengan apa pun yang terjadi selepas ini.

"Apapun, sama ada jalan seorang ke 'kanan' dan seorang lagi ke 'kiri' yang kami pilih nanti, saya redha. Saya harap semua orang mendoakan yang terbaik buat kami," ujar Erra Fazira.

Engku Emran yang dihubungi wartawan Murai untuk mengulas kenyataan isterinya itu bagaimana pun enggan untuk berikan apa apa komen & kenyataan lanjut.

"Cukuplah dengan kenyataan yang telah saya berikan sebelum ini. Saya minta maaf, saya tidak mahu mengulas lanjut lagi. Saya tak mahu memberi sebarang kenyataan lagi kerana bimbang isu ini akan terus merebak," ujar Engku Emran ringkas.

Kesian Erra...patutlah nampak kurus....dekat astro ada program terbaru pengacaranya Rozita Che Wan,Raja Azura,ziela jalil dan Erra Fazira.....best jugak program tue...sampai yg ada Astro pasti tahu....
Tq singgah dan baca entry...

Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

najwa latif - Google Blog Search

najwa latif - Google Blog Search


Bapa Dakwa <b>Najwa Latif</b> Anak Derhaka & Semakin Lalai Selepas <b>...</b>

Posted: 04 Dec 2012 04:32 PM PST

Bapa Dakwa Najwa Latif Anak Derhaka & Semakin Lalai Selepas PopularBelum tamat rupanya kisah hubungan keruh antara Najwa Latif & ayahnya yang pernah menjadi isu sekitar September 2011 yang lalu. Kali ini, si bapa sendiri tampil ke'hadapan.

Abdul Latif Ismail, 51 yang merupakan seorang jurulatih renang menghubungi Berita Harian untuk luahkan perasaan terhadap sikap Najwa Latif yang seakan melupakan beliau.

"Cukup cukuplah menjadi anak derhaka! Yang saya inginkan ialah anak anak datang berjumpa saya serta memohon maaf sebelum saya menutup mata," luah Abdul Latif.

Menurut laporan itu juga, Abdul Latif sebenarnya tidak kisah dengan keputusan Najwa Latif untuk bergelar penyanyi selagi tidak mengabaikan pelajaran sendiri.

"Mereka berkata kepada media, hubungan dengan saya keruh kerana masalah keluarga — saya berani mengesahkan ianya bukan masalah keluarga tetapi disiplin anak"

"Selepas bercerai dengan ibu Najwa pada 2008, hubungan saya dan anak anak baik. Kami sering keluar makan & ada kala menonton wayang bersama," tambah beliau lagi.

"Hubungan kami mula dingin pada 2011 selepas saya menegur sikap mereka. Salahkah sebagai bapa saya menegur anak?" jelas Abdul Latif hari ini yang turut mendakwa Najwa Latif semakin lalai selepas mengecap populariti sebagai penyanyi.

"Paling saya terkilan apabila anak langsung tidak menziarah atau bertanya khabar ketika saya hendak pergi menunaikan haji pada 20 November tahun lalu. Saya ingatkan apabila kembali ke tanah air mereka akan menunggu — luluh hati saya apabila tiada seorang pun daripada mereka yang tunjuk muka"

Dalam masa sama, Najwa Latif yang di'hubungi untuk memberikan komen tentang isu ini mengambil pendirian untuk berdiam diri kerana ingin menjaga hati banyak pihak dek melibatkan isu keluarga.

Mia Sara - Google Blog Search

Mia Sara - Google Blog Search


.:: My Life & My Loves ::.: dua2 comeiiiiiiii ~ Lisa Surihani & <b>Mia Sara</b>

Posted: 26 Nov 2012 07:10 PM PST





ni la frame yg ditandatangani ole Lisa Surihani

sama gaya bff ngan Lisa Surihani:)
tiba2 adik Mia Saramuncul..sempat la kami posing2 sama :)
adik Mia Sara ni ayah die kwn adik lelaki aku
dlu dtg time wedding Mia Sara kecik lg

Nubhan - Google Blog Search

Nubhan - Google Blog Search


TAHARAH SHAIRE LONDON UK TOUR WITH <b>NUBHAN</b> & ADIRA

Posted: 06 Dec 2012 08:53 PM PST

Taharah SHAiRE London UK Tour Promo Video with Adira and Nubhan in collaboration with WEALTH (Women Entrepreneur Association Links Tourism and Health). This video is a sneak peak at the up coming 'Reality Show' of Adira & Nubhan.

Video credit to ShaireLondon

Picisan <b>NUBHAN</b>: KOREA MUSLIM TOUR WITH <b>NUBHAN</b> by <b>...</b>

Posted: 10 Dec 2012 03:54 AM PST

KOREA MUSLIM TOUR WITH NUBHAN

by Malaysia Airlines

16-21 FEBRUARY 2013

6 Days 4 Nights

Places that will be visited:

* Kyongbok Palace

* National Folk Museum

* Presidential Blue House

* Chunggye stream

* Gwanghwamun Plaza (filming site for KBS drama 'IRIS")

* Seoul N Tower

* Nami Island

* Ski Hill Resort

* Everland Theme Park

* Kim-chi School

* Dongdaemun Market

* Nanta Show (non-verbal performance)

* 2002 World Cup Stadium

* National Ginseng Outlet

* National Amethyst Factory

* Korean Cosmetic Duty Free Shop

* Korean Drama Jewelry Center

* Namdaemun Market & Myeong-dong Fashion Street

* Donghwa Duty Free Department Store

* Korean Provision Shop

Twin (per pax) | RM 3,735

Single (per pax) | RM 4,140

Child with bed | RM 3,270

Child no bed | RM 3, 035

Package inclusive of:

* Return air ticket KUL/ICN/KUL by Malaysia Airlines

* Accomodation with breakfast

* Lunch & dinner at local restaurant

* Private land transfer service by air-conditioned company coach

* All entrance fees of sightseeing places as mentioned above

* Private escorted tour with service of Malay, Indonesia or English speaking guide

Organized by Aspire Travel Sdn Bhd

Any enquiries, do contact 03-9172 3040 / 03-9173 3040

Que Haidar - Google Blog Search

Que Haidar - Google Blog Search


FA CUP : KEPUTUSAN UNDIAN PIALA FA PUSINGAN KETIGA <b>...</b>

Posted: 02 Dec 2012 06:47 PM PST

JADUAL PERLAWANAN FA CUP 2012/2013 3RD ROUND

Manchester United telah diundi menentang West Ham di London untuk perlawanan Piala FA musim 2012/2013. Semua perlawanan dijadualkan pada 5 dan 6 Januari 2013.

Kali terakhir Manchester United menang Piala FA pada tahun 2004. Musim lalu, United diundi bertemu Manchester City dalam pusingan ke-3 dan menang 3-2 di Etihad selepas dibelasah 1-6 di Old Trafford. Kemudian United disingkirkan Liverpool 1-2 di pusingan ke-4 ditempat lawan.

Perlawanan Piala FA bergantung kepada nasib undian. Ada kalanya team kuat akan lawan team kuat di pusingan awal. Salah satu pasti akan keluar. Ada masanya team anda dapat undian di tempat sendiri yang memberi kelebihan psikologi.

Chelsea sebagai penyandang Juara Piala FA 2011/2012 bergelut untuk mempertahankan gelaran apabila Di Matteo dipecat. Benitez yang menggantikan beliau masih mencari formula kemenangan pertama. Pasukan pilihan mendapat undian mudah kali ini. 4 perlawanan melibatkan pasukan EPL berentap sesama sendiri.

Senarai penuh Undian Piala FA Musim 2012/2013 Pusingan Ke-3 | 5 & 6 Januari 2013

Crystal Palace vs Stoke
Brighton vs Newcastle
Tottenham vs Coventry City
Wigan vs Bournemouth
Fulham vs Blackpool
Aston Villa vs Ipswich
Charlton vs Huddersfield
Barrow or Macclesfield vs Cardiff
Barnsley vs Burnley
Manchester City vs Watford
Swansea vs Arsenal
Leicester vs Burton
Millwall vs Preston
Cheltenham or Hereford vs Everton
Derby vs Tranmere
Crawley vs Reading
Aldershot vs Rotherham or Notts County
Middlesbrough vs Harrogate or Hastings
Accrington Stanley or Oxford vs Sheffield United
Southampton vs Chelsea
QPR vs West Brom
Peterborough vs Norwich
Lincoln or Mansfield vs Liverpool
Bolton vs Sunderland
Nottingham Forest vs Oldham
West Ham vs Manchester United
Hull vs Alfreton or Leyton Orient
Blackburn vs Bristol City
Leeds vs Birmingham
Bury or Southend vs Bradford or Brentford
Luton vs Wolves
Sheffield Wednesday vs MK Dons

Like jika anda suka entri ini dan share dengan rakan anda ;) Tq

Entri berkaitan : bola, fa cup, manchester united, sukan

Nashrin - Google Blog Search

Nashrin - Google Blog Search


WARNA KEHIDUPAN: Ya Rabb, aku mohon

Posted: 11 Dec 2012 01:54 AM PST

Ya Rabb, kau hadirkan dia dalam mimpi.Adakah kerana aku rindu atau syaitan mahu menenggelamkan aku dalam kesesatan?

Rinduku padanya selalu menjadi rahsia.Kerana jauh dlm hati ini tak mungkin dia akan merasa hal yang sama jika Kau tidak mengizinkan.

Jauhkanlah rasa jika dia bukan takdirku.Kerana diri ini tidak mahu terjebak dalam rasa yg sia-sia di waktu aku sedang berusaha menjadi insan dan hamba yg lebih baik.

Amin.


Published with Blogger-droid v2.0.1

ramlah ram - Google Blog Search

ramlah ram - Google Blog Search


Video : 5:00 Minit, <b>Ramlah Ram</b> feat Caprice | OHBULAN!

Posted: 12 Oct 2012 12:40 AM PDT


Hari ini Ramlah Ram akan melancarkan single terbarunya berjudul "Aspirasi Hati."

Album ini telah diterbitkan oleh kelab peminat Ramlah Ram sendiri yang dikenali sebagai 'Ramlah Ram Group" (RRG) dan ia merupakan album pertama artis Malaysia yang diterbitkan oleh kelab peminat yang berdaftar.

Secara dasarnya"Aspirasi Hati" mengandungi 10 buah lagu dan 2 buah lagu bonus. Antara lagu-lagu yang terkandung dalam album ini adalah '5 minit', 'Takdir Cinta', 'Sejadah Cinta', 'Sesaat Kau datang', 'Hati', 'Benar mencintai', 'Seandainya', 'Cinta Gila', dan 'Aspirasi.'

Single '5:00 minit' Ramlah Ram feat Caprice ini merupakan single pengenalan Album terbaru Ramlah Ram berjudul 'Aspirasi Hati.' Lagu tersebut merupakan lagu ciptaan ID Mifzal, Komposer yang melonjakkan nama Ramlah Ram bersama SleeQ melalui lagu Hit "Sesaat Kau Datang," manakala liriknya ditulis oleh BAM Ariz.

Di petang Jumaat yang indah ini, jom kita layan lagu baru Ramlah Ram dan Caprice berjudul '5 minit.' Semoga anda semua terhibur!!

Altimet - Google Blog Search

Altimet - Google Blog Search


LIRIK LAGU SELAMANYA ( ULTRAS MALAYA FEAT <b>ALTIMET</b>, JOE <b>...</b>

Posted: 01 Dec 2012 04:07 AM PST

LIRIK LAGU SELAMANYA ( ULTRAS MALAYA FEAT ALTIMET, JOE FLIZZOW DAN CARLEDD KHAZA ) UNTUK HARIMAU MALAYA |

2 minggu lepas oleh fyna85 di blogfyna.com

LIRIK LAGU SELAMANYA ( ULTRAS MALAYA FEAT ALTIMET, JOE FLIZZOW DAN CARLEDD KHAZA ) UNTUK HARIMAU MALAYA | LIRIK LAGU SELAMANYA | HARIMAU MALAYA | LAGU UNTUK HARIMAU MALAYA | ULTRAS MALAYA | LAGU SELAMANYA | VIDEO LAGU SELAMANYA | LIRIK SELAMANYA | LAGU SELAMANYA | SELAMANYA

Erul af - Google Blog Search

Erul af - Google Blog Search


<b>Erul AF9</b> – Cakap Minat KPOP, Sebut Annyonghaseyo Pun Tak <b>...</b>

Posted: 02 Apr 2011 08:35 AM PDT


erul af9

Ok Abang Nara tengah bengang tahap gila-gila sekarang ini. Rage tahap gaban. Baru lepas habis tengok konsert Tirai AF9 dan sangat marah dengan si Erul AF9. Selaku seorang yang pernah belajar di Korea, Abang Nara sumpah kecewa apabila si Erul yang mengaku minat K-POP tapi sebut "Annyonghaseyo" pun tak betul langsung. Memang salah 100%.

Dan tambah membengangkan ialah apabila si Erul ini menyanyi lagu Korea untuk persembahannya. Apa kejadahnya? Dah tak ada lagu Melayu ke? Dah la sebutan sepatah haram pun Abang Nara tak faham. Kalau tak reti tak payah la. Buat sakit telinga je. Atau ini cara Erul untuk pancing undi peminat KPOP Malaysia? So cheap kalau betul ini cara pancing undian.

Lain-lain pelajar persembahan ok-ok sahaja. Paling menyerlah sudah tentu Miza. Macam Beyonce. Kepada Erul, tak payah la cakap Korea. Buruk bebenor. Buat malu diri sendiri je.

P.S: Maaflah kalau rasa ayat Abang Nara agak over the limit. Masa tulis agak emosi. Tapi sekali lagi nak terangkan. Suara Erul memang OK. Sedap. Package pun ada. Cuma tak perlulah guna bahasa Korea. Kalau anda kata anda minat KPOP, at least sebutan "Annyonghaseyo" yang basic tue pun wajib tau sebut dengan betul-betul. Baru betul minat KPOP dan bukan sekadar hanya propa. Tak gitu?

P.P.S: Ada orang kata Abang Nara riak sebab nak tunjuk pernah belajar cakap Korea. Aih. Kalau Abang Nara tak cakap Abang Nara  pernah belajar kat Korea dan tiba-tiba tegur si Erul sebutan bahasa Korea salah, nanti korang cakap Abang Nara poyo. Nanti korang cakap Abang Nara pun tak pernah belajar bahasa Korea ada hati nak tegur si Erul. So camner tue?

Baca Yang Ini Pulak:-


Fizo Omar - Google Blog Search

Fizo Omar - Google Blog Search


<b>Fizo Omar</b> Berdebar Berlakon Muzikal Ali Baba - Gua.com.my

Posted: 27 Nov 2012 08:00 AM PST

Pertama kali beraksi di pentas teater menerusi teater 'Siti Di Alam Fantasi', pelakon serta pengacara, Fizo Omar kini kembali dengan sebuah lagi pementasan teater berjudul, Teater Muzikal Ali Baba arahan Lokman Ghani.

"Ini kali kedua saya membuat teater namun kali ini ia lebih mencabar kerana wataknya agak berat. Saya akui agak berdebar memandangkan sebelum ini saya tidak pernah membawa watak utama dalam sesebuah teater," ujar Fizo yang memegang watak sebagai Ali Baba dalam teater yang pernah dipentaskan pada tahun 2006 ini.

Berkongsi cabaran yang bakal dihadapinya, pengacara program 'Nasi Lemak Kopi O' ini memberitahu, "Bagi saya, untuk menyanyi dan menari adalah satu cabaran buat saya. Berlakon tidak ada masalah buat saya dan menari itu bolehlah sikit-sikit. Cuma saya agak merisaukan saya ialah saya memang tak boleh menyanyi, jadi tak tahulah macam mana nanti.

"Selain itu, sebagai pelakon teater, cabaran dia lebih besar kerana dalam masa dua jam di atas pentas, semua benda kita nak kena ingat. Walau bagaimanapun, peluang ini saya anggap sebagai satu percubaan dan peluang untuk saya buktikan kebolehan saya."

Tambah Fizo lagi, "Ini juga pertama kali saya buat teater dengan Pak Nil, jadi dengan adanya beliau serta kewibawaannya, saya dapat rasa kehadirannya akan memudahkan lagi perjalanan saya dalam teater ini."

Jangan lepaskan peluang menyaksikan lakonan Fizo di samping Pak Nil (Ketua Penyamun), Elfira Loy (Marjinah), Ebby Yus (Kassim Baba), Najua P. Ramlee (Aloyah), Zarina Raja Lawak (Nursiah), Danish Zakwan (Sarjan) dan Aziz M. Osman (Baba Mustafa) dalam teater muzikal Ali Baba yang bakal dipentaskan bermula 21 hingga 29 Disember depan di Panggung Sari, Istana Budaya. Tiket berharga RM30, RM50, RM70 dan RM100 boleh didapati di kaunter Box Office, Istana Budaya atau www.ticket2u.biz.

Elfira Loy - Google Blog Search

Elfira Loy - Google Blog Search


<b>Elfira Loy</b> Makin Lupa Diri ?

Posted: 11 Dec 2012 01:03 AM PST



Elfira sangkal dakwaan susahkan penganjur acara amal, tak hadir saat-saat akhir

Virus gosip terus menjangkiti pelakon remaja, Elfira Loy, apabila ada pihak mendakwa dia sengaja menyusahkan penganjur dengan sesuka hati menarik daripada sebuah acara amal pada saat akhir.

Kononnya, penganjur kesal dengan tindakan tidak profesional pelakon sedang meningkat naik ini kerana namanya sudah pun dicanang ketika mereka mempromosikan acara itu.
Perkara itu sudah pun dimaklumkan menerusi ibu kepada pihak penganjur dan mereka pun faham" Nurul Elfira Loy, Pelakon

Pastinya peminat pelakon Biar Mimpi Sampai Ke Bintang ini kecewa apabila artis kesayangan yang diuar-uarkan akan hadir ke acara terbabit tidak nampak bayangnya sampai ke sudah. Perbuatan itu juga tentunya menguatkan lagi dakwaan kononnya Elfira semakin lupa diri sejak popular. Sebelum ini, dia pernah dikatakan berlagak gara-gara kenyataannya yang hanya gemarkan barangan berjenama.

Apakah benar pemilik nama penuh Nurul Elfira Loy ini sudah mula naik tocang hanya kerana kemasyhuran yang diraih ketika ini, ataupun ia sekadar gosip yang menjadi rencah kebanyakan anak seni yang lain. Saat diajukan pertanyaan itu kepada si empunya diri, gadis berusia 18 tahun ini sangat terkejut dengan dakwaan yang disifatkannya sebagai tidak berasas itu.

"Ini semua hanyalah salah faham. Memang pada awalnya saya ada berjanji untuk menyertai acara itu. Namun saya juga sudah memaklumkan, kehadiran saya banyak bergantung kepada jadual penggambaran pada hari terbabit. Pada waktu persetujuan diberi, saya lihat jadual saya memang kosong. Tetapi disebabkan ada perubahan jadual dan saya perlu menyelesaikan penggambaran secepat mungkin, saya terpaksa membatalkan hasrat menyertai acara itu.

Tak perlu mohon maaf 

"Perkara itu sudah pun dimaklumkan menerusi ibu kepada pihak penganjur dan mereka memahaminya. Jadi apabila isu ini ditimbulkan kembali, sambil meletakkan kesalahan ke bahu saya, ia amat mengejutkan," katanya ketika dihubungi, semalam.

Ditanya apakah dia sudah meminta maaf daripada pihak penganjur, Elfira memberitahu, dia tidak perlu berbuat demikian kerana tiada sebarang kesalahan dilakukannya.

"Perkara ini sudah pun dimaklumkan lebih awal dan ia sepatutnya tidak menjadi isu. Pihak atasan juga sudah pun dimaklumkan. Cuma pihak bawahan saja yang tidak tahu mengenainya, lalu timbullah gosip mengatakan saya menarik diri pada saat akhir. Tapi saya tak mahu salahkan sesiapa dan saya menganggapnya sekadar salah faham," ujarnya.

Bintangi muzikal Ali Baba

Enam tahun lalu, Elfira pernah memegang watak Marjinah menerusi teater muzikal yang sama iaitu Muzikal Ali Baba. Dan, untuk versi dewasa yang akan dipentaskan selama sembilan hari di Istana Budaya, mulai 21 Disember ini, watak sama masih menjadi milik pelakon berkening tebal ini.

Meskipun berpengalaman membawakan watak itu, karakter berkenaan masih memberi cabaran buatnya.

"Dari segi penghayatan watak dan kemahiran menyanyi sambil menari, ia tidak memberi banyak masalah buat saya kerana saya pernah melakonkan watak itu sewaktu pementasan enam tahun lalu. Cuma kali ini, permainannya lebih besar dan saya kena lebih bersedia. Teater ini mempunyai ramai nama besar dan saya juga belum pernah bekerja dengan mereka.

"Sebagai contoh, abang Sabri Yunus dalam teater ini memang kelakar. Dialognya setiap hari akan berubah kerana dia suka ad-lib dan saya kena sentiasa peka dengan situasi seperti itu," cerita Elfira.

Vote : <b>Elfira Loy</b> VS Julia Perez, Siapa Pilihan Anda? | OHBULAN!

Posted: 11 Dec 2012 04:05 PM PST


Mungkin agak keterlaluan apabila kami membandingkan kedua selebriti ini. Tapi, adakah anda perasan bahawa Elfira Loy, 18, dan Julia Perez, 32, mempunyai paras wajah yang hampir serupa?

Melalui pemerhatian OHBULAN!, bulu kening dan juga potongan rambut kedua selebriti ini hampir sama. Jika dilihat dari bentuk senyuman mereka, memang saling tak tumpah. Cuma, perkara yang memang dan mungkin tidak akan serupa ialah potongan badan mereka berdua. Ya, yang itu.

Bagi OHBULAN!, walaupun kedua mereka mempunyai paras wajah yang hampir serupa, namun wajah Elfira lebih lembut dan tenang bila dipandang. Ini cuma pendapat OHBULAN!, tak tahu pula bagaimana dengan anda.

Terbaru, Elfira Loy bakal muncul dalam rancangan Fear Factor Selebriti Malaysia yang akan disiarkan penghujung Disember 2012. Manakala, Julia Perez pula melalui sebuah blog hiburan tempatan dilaporkan bakal muncul dalam filem arahan Murali Abdullah berjudul 'Sumpahan Malam Pertama'.

Lupakan sebentar segala gosip mengenai kedua pelakon ini. Jika disuruh pilih, siapakah yang akan menjadi pilihan anda? Dan apa pula komen anda sebagai pembaca?

P/s : Bukan senang nak cari gambar Jupe yang senonoh.

Hans Isaac - Google Blog Search

Hans Isaac - Google Blog Search


Kenyataan <b>Hans Isaac</b> Buat Neelofa Tertekan | OHBULAN!

Posted: 16 Oct 2012 08:10 PM PDT


Dua hari lepas, kenyataan 'serius' dari Hans Isaac mengenai status hubungannya bersama Neelofa telah hangat diperkatakan oleh media-media tempatan termasuklah OHBULAN! disini.

Namun, kenyataan tersebut masih lagi samar-samar samada mereka berdua benar-benar mempunyai hubungan atau pun tidak. Semalam, kenyataan terbaru Hans Isaac melalui Gua pula memberitahu bahawa Hans menafikan dia bercinta dengan Neelofa.

"Jika benar saya bercinta, saya akan maklumkan kepada semua dan tidak perlu untuk keluar sebarang gosip yang tidak benar." – Hans Isaac dipetik dari Gua.

Isu ini menjadi semakin mengelirukan apabila kini Neelofa yang hanya dapat dihubungi oleh Utusan telah memberitahu bahawa dia agak tertekan dengan perkara yang sedang berlaku. Pelakon ini mengambil jalan berdiam diri supaya tidak mengusutkan lagi keadaan dan menjelaskan bahawa kenyataan Hans telah mengundang pelbagai situasi kepadanya.

"Kenyataan Hans yang mengatakan kami sedang berkawan serius telah mengundang situasi tidak terkawal ke atas diri saya. Sebab itu, maaflah, saya tidak boleh komen apa-apa lagi, tolonglah faham."

"Saya tidak boleh kata ya atau tidak. Itu saja, saya tak mahu mengusutkan lagi keadaan. Saya rasa soal hubungan kami, lebih baik tanya dia saja. Biar dia jawab, sebab dia di pihak lelaki," tambah Neelofa.

Fida Ibrahim - Google Blog Search

Fida Ibrahim - Google Blog Search


&#39;kami selesa berkawan&#39; - zalif sidek dan <b>fida ibrahim</b> - ammboi dot com

Posted: 20 Nov 2012 11:00 PM PST

'Kami Selesa Berkawan' – Zalif Sidek Dan Fida Ibrahim | Mungkin sidah ramai tahu mengenai gosip antara Zalif Sidek dan Fida Ibrahim. Kemesraan antara mereka bukan rahsia lagi. Walaupun mereka tidak memberi apa-apa penjelasan sebenar mengenai status hubungan mereka berdua, namun mereka suda meluahkan pandangan masing-masing dalam sebuah portal hiburan.

Menurut laporan Media Hiburan, mereka telah mengesahkan kesahihan hubungan cinta antara Zalif dan Fida. Khabarnya mereka sememangnya sedang hangat dilamun cinta. Zalif mewakili Fida memberitahu, mereka mula rapat sejak Ogos lalu.

"Kami mula rapat sekitar tiga bulan yang lalu. Boleh saya katakan bahawa dia (Fida) ialah teman wanita yang paling baik dengan saya sekarang. Jika ada apa-apa masalah, saya akan berkongsi dengan Fida dan begitu juga sebaliknya. Saya senang berkawan dengan Fida dan kalau ada jodoh, saya tidak menolak. Fida juga banyak membantu saya dalam hal yang berkaitan dengan hidup,"ujar Zalif.

Sementara itu, Fida pula memohon agar perhubungannya dengan Zalif yang baru saya bermula tidak disalah erti mana-mana pihak.

"Soal hati dan perasaan bukanlah sesuatu yang boleh dibuat-buat. Alhamdulillah, saya suka berkawan dengan Zalif dan sekarang saya cukup gembira," ujar Fida ringkas.

CARIAN BERKAITAN

  • zalif sidek dan fida ibrahim (9)
  • fida ibrahim couple (2)
  • zalif sidek dan (2)
  • show fida (2)
  • GOSIP FYDA DAN ZALIF SIDEK (1)

Tags: , , , , , ,

Category: HIBURAN

6ixth Sense - Google Blog Search

6ixth Sense - Google Blog Search


Watch <b>6ixth Sense</b> with Colin Fry Full Movie Good Quality <b>...</b>

Posted: 19 Nov 2012 10:12 PM PST

6ixth Sense with Colin Fry movie download

6ixth Sense with Colin Fry movie

Join. Sources: Free (0) 6ixth Sense with Colin Fry | 22/10/2012 | Radio Times Find out when 6ixth Sense with Colin Fry. Veteran actor will star opposite Jeremy Renner and Julianne Moore in the film where a musician's life is changed by the. 6ixth Sense with Colin Fry : Entertainment Cast, crew and more for 6ixth Sense with Colin Fry. 6ixth Sense with Colin Fry Showtimes - IMDb Find 6ixth Sense with Colin Fry showtimes for local movie theaters. 6ixth Sense with Colin Fry - Episode Guide | LocateTV 6ixth Sense with Colin Fry: Special.. Hosted by Colin Fry, it features him giving psychic readings to members of the audience, and. The tv-show. 6ixth Sense with Colin Fry (TV Series 2002) - IMDb With Colin Fry. 6ixth Sense - Wikipedia, the free encyclopedia 6ixth Sense is a British television programme, shown on Living. Did you know that you can follow your favorite film directors with "My Picks" so you'll never miss their movies? Watch 6ixth Sense with Colin Fry online free 2002 - download 6ixth. Customers Who Bought This Item Also Bought Page of ( Start over ) Back By. Watch 6ixth Sense With Colin Fry Online: Full Episodes & Clips Movies; Music; Charts; Categories. Sixth Sense With Colin Fry [DVD]: Amazon.co.uk: Colin Fry: Film & TV Spiritualist and medium Colin Fry presents a compilation of extracts from his TV programme. What's this?. Watching 6ixth Sense with Colin Fry OnlineĆ¢€¦ on DailyBooth favorite film directors with "My Picks" so you'll never miss their movies? 6ixth Sense with Colin Fry - Britmovie | Home of British Films Yes,. Search within: 0 episodes. Queue

film How Clarence Became Truly Normal
film Avalon
Superstars of Sex: Racquel Darrian movie

Adira af - Google Blog Search

Adira af - Google Blog Search


BEUTSKIN ESSENCE -<b>Adira AF</b>

Posted: 03 Oct 2012 09:04 AM PDT

Effectiveness of Beutskin Essence-

Balances DNA
Aids in detoxification
Repairs, restores and reconstructs skin cells
Experience its 4 Major Elements, Enjoy its 5 Major Factors

Beutskin 4 Major Elements

• RPG energy element RPG

• Cellular repair and regenerative elements

• Intelligent targeted whitening and nourishing elements

• Natural skin reconstructing elements

Beutskin 5 Major Factors

• Stabilized whitening factor

• Natural skin enhancing factor

• Skin growth factor

• Gene repairing factor

• Super antioxidant factor

Beutskin 4 Major Functions

Stabilizes the DNA
Cleansing and toxin elimination
The repair and restoration of body functions
Reconstruction of skin for total skin renewal
Wonderful for

Detoxify and beautify skin
Restore skin suppleness and elasticity
Anti-aging, reduce fine lines and cell regeneration
Even skin tone ad lighten pigmentation

Intested pls PM me

Yuna - Google Blog Search

Yuna - Google Blog Search


<b>Yuna</b> KIM LP NRW Trophy 2012 - YouTube

Posted: 09 Dec 2012 08:15 AM PST

One thing I have noticed on YouTube is that so many Japanese always swarm into Yuna's videos.

While Yuna has been away from the competition for 18 months, women's figure skating was like........ foxes were feuding among themselves during the absence of the tiger.

Welcome back, Yuna.

Foxes, move over. Here comes the Queen.

Fouziah Gous - Google Blog Search

Fouziah Gous - Google Blog Search


<b>Fouziah Gous</b> Supports Red Ribbon Campaign! | Trendsetter Online <b>...</b>

Posted: 23 Sep 2012 08:33 PM PDT

December, 2012

"Don't get yourself involved in AIDS causing activities!" says Fouziah Gous. The best advice one can have to effect preventive measures!

So many more celebrities speak out for the Red Ribbon Campaign at
1) www.klsogo.com.my
2) www.trendsetter.com.my
3) www.facebook.com/klsogo
4) www.twitter.com/klsogo
5) www.youtube.com/klsogo