Nuffnang

Ahad, 20 Mei 2012

Remy Ishak - Google Blog Search

Remy Ishak - Google Blog Search


Dahi <b>Remy Ishak</b> Luka|Syira.C0m

Posted: 11 May 2012 09:26 PM PDT

.

Home » , , , , » Dahi Remy Ishak Luka " ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();
Assalamualaikum dan salam satu Malaysia. Selawat dan salam ke atas junjungan besar kita nabi Muhammad S.A.W.. semoga kita tidak akan terpisah jauh dari rahmatNya..

kesiannya kat remy ishak ni, mesti lepas ni sudah tidak hensom lagi...kemalangan ini berlaku ketika remy menjalani aksi tembak-menembak sebuah filem bersama Beto Kusyairi di Tapah.

Ini Menarik JUga ;) : +dunia hiburan+, artis malaysia, hiburan, remy ishak, remy terluka

rosyam nor - Google Blog Search

rosyam nor - Google Blog Search


Pentas Pilih Kasih Semakin Hangat, <b>Rosyam Nor</b> Cuba Membuat <b>...</b>

Posted: 13 Feb 2012 07:21 PM PST

Pentas Pilih Kasih Musim Ketiga (PK3) , kesemua 16 artis pada malam tadi. Kompleks Penyiaran Tuanku Muhammad turut bergema dengan sorakan dan sokongan para penonton yang hadir terhadap artis-artis kegemaran masing-masing.

pk

Persembahan pembukaan yang bertenaga membuatkan Kompleks Penyiaran Tuanku Muhammad Gamat dengan sorakan penonton.Antara Persembahan yang mendapat sambutan adalah slot drama "Konspirasi Cinta" dan teater "Kasanova "yang di arahkan oleh Erma Fatima akan tetapi persembahan monolog nampaknya masih belum dapat memikat hati juri iatu Fauziah Nawi dan Prof Madya Dr Abu Hassan Hasbulla.

pk
Namun gimik berbeza diberikan terhadap Rosyam Nor semasa sesi penyingkirankan membuatkan peserta Pilih Kasih menangis di atas pentas dan membuatkan penonton terkejut dengan keputusan Rosyam Nor membuang 2 orang peserta..Akhirnya Rosyam menarik balik keputusan tersebut dan seperti yang di janjikan minggu ini tiada penyingkiran.

pk

Pentas PK 3 yang dihoskan Selebriti Reza Mohamad ini telah berlangsung di Kompleks Penyiaran Tuanku Muhammad, Senawang Negeri Sembilan dan juga disiarkan secara langsung di Stesen RTM TV2.

pk

Peminat PK3 boleh menghantar undian anda kepada senarai 16 artis kegemaran anda dengan cara Undi Taip- PKUNDI NAMA ARTIS dan hantar ke 33199.

Lagi beberapa keping gambar sekitar Pentas Pilih Kasih minggu lepas dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Artis Pilih Kasih bersama Rosyam Nor akan berada di Pavillion untuk siri jelajah Penaja Bersama Zell V.

Tarikh : 16 Feb 2012
Masa : 8 – 9 malam
Tempat : Pavillion

Artis Pilih Kasih akan membuat persembahan dan akan berada di booth Zell V untuk sesi bersama pelanggan Zell V dan peminat Pilih Kasih. Jemput datang beramai-ramai ye ~~

pk

pk

pk

pk

pk

pk

pk

Yang Ini Pun Best Jugak:-


Lisa Surihani - Google Blog Search

Lisa Surihani - Google Blog Search


<b>Lisa Surihani</b> Wedding Day | Trollulz

Posted: 25 Feb 2012 11:54 PM PST

Lisa's fan sure butt hurt about this. I don't care if they don't care. Well, this is one of the true story that happen in Malaysia. Have a nice butt hurt day Lisa's fan. LOL!

Trollulz | Rage Comics

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Que Haidar - Google Blog Search

Que Haidar - Google Blog Search


Pilihan Anda: Linda Jasmine selamat lahirkan anak <b>Que Haidar</b> <b>...</b>

Posted: 26 Apr 2012 10:15 PM PDT

|

Isteri kepada pelakon Que Haidar iaitu Linda Jasmine selamat melahirkan seorang bayi perempuan seberat 2.8 kilogram pada pukul 1.28 petang, Khamis.

Linda berkata, bayi yang diberi nama Tengku Cleopatra Haidar itu dilahirkan secara pembedahan di Hospital Gleneagles Kuala Lumpur.

"Alhamdulillah semuanya telah selamat dan paling penting Cleo (panggilan manja untuk Cleopatra) dalam keadaan sihat dan sempurna.

"Bagaimanapun saya masih mengalami kesakitan kerana tidak boleh mengambil pil tahan sakit disebabkan alergi," ujarnya kepada mStar Online ketika dihubungi di sini, Jumaat.

Tambah Linda, dia sengaja memilih untuk melahirkan Cleo pada 26 April kerana dua anaknya lain turut dilahirkan pada tanggal 26 hari bulan.

Anak pertama Linda bersama suami terdahulu iaitu Qalif Khan yang kini berusia 12 tahun lahir pada 26 Januari 2000 sementara Tengku Ratu Haidar, 2, yang lahir atas perkongsian hidupnya dengan Que Haidar pula lahir pada 26 Oktober 2009.

Linda pada mulanya dijangka melahirkan Cleo pada awal bulan Mei tetapi mengambil pendekatan untuk mempercepatkan proses itu dengan kaedah perubatan.

Dalam pada itu, ditanya mengenai pemilihan nama anaknya itu, Linda berkata ia dipilih bagi melengkapi nama anak perempuan sulungnya, Tengku Ratu Haidar.

Linda memberitahu, walaupun ada beberapa pilihan nama lain tetapi dia dan suaminya sepakat memilih nama tersebut.

"Nama Ratu cukup kuat menggambarkan dirinya dan sebab itu kami memilih Cleopatra yang juga nama seorang ratu di Mesir cukup terkenal dengan kisahnya sebagai seorang pemimpin wanita," katanya.

Bercerita lanjut mengenai bayinya, Linda berkata, Cleopatra mempunyai kulit yang lebih putih berbanding dua anaknya yang lain selain mata yang jernih.

Linda memberitahu, wajah anaknya itu lebih mirip kepada wajahnya. Bagaimanapun, Linda enggan mendedahkan wajah anaknya itu buat masa ini.

"Sukar saya gambarkan kegembiraan dengan kelahiran Cleo kerana setiap kali jururawat membawanya masuk perasaan sayu dan gembira bercampur baur. Dia bakal memeriahkan keluarga kami selepas ini," katanya.

Linda dan Que itu berkahwin pada 14 Februari 2009.

Related Posts : HIBURAN, TERKINI


Share/Bookmark
Posted by Desperado on 4:06 PM. Filed under , .
© 2008 - 2012 Desperado, Hakcipta Terpelihara.

Semua tulisan, pendapat, komen dan foto yang ada di blog ini MILIK ASAL PENULISNYA yang dikutip dari pelbagai sumber di dalam internet melainkan dinyatakan sebaliknya. PENULIS tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi daripada blog ini.

Bront Palarae - Google Blog Search

Bront Palarae - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Bront Palarae</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Jan 2012 02:18 AM PST


~ AiNa MaYa ~: <b>Bront Palarae</b>

Posted: 08 Jan 2012 01:57 AM PST

He is one of my favourite actor ever.
Nasrul Suhaimin bin Saifuddin
Born on 27 September 1978
Thai and Malaysia bloodline
Actor, Screenwriter, Director, Producer, TV Host
Pelakon Lelaki Terbaik Festival Filem Malaysia ke 23 (2010)
I just like him the way he is.
As an actor, all of you must agree with me, he is good and in his own class.
Dia berbeda kerana dikenali dengan hasil kerja dan karya. Langsung tidak bersandar pada gosip dan kontroversi.
Memiliki darah campuran Melayu dan Siam, pada kite, cukup untuk menjelaskan keunikan pada wajahnya. Dia adalah lelaki yang tak perlukan potongan rambut yang bergaya atau mengenakan pakaian yang trendy untuk nampak stylo. Dia ada gaya tersendiri.
Satu lagi point penting yang perlu ada pada seorang lelaki ialah kematangan dalam hidup dan pendidikan. Pernah menerima biasiswa dari Italy untuk pengajian Bahasa dan Budaya di University of Foreigners, Perugia, Italy.
Just my type kan ? Cool, educated, matured, and originality. wink*
p.s : masa iklan hotlink tu keluar dulu, mama kite sangat suka... comel kan iklan tu... rasanya the whole family suka \(~v~)/
annyeong... salam indah dari kite~

Altimet - Google Blog Search

Altimet - Google Blog Search


Malaysian Hip Hop: DJ Fuzz X <b>Altimet</b> - Punch Card

Posted: 17 May 2012 08:13 PM PDT

Aida Aris - Google Blog Search

Aida Aris - Google Blog Search


THE WEDDING PLANNER: <b>Aida Aris</b> and wanny (awan dania <b>...</b>

Posted: 08 May 2012 01:55 AM PDT

THE WEDDING PLANNER: Aida Aris and wanny (awan dania) wearing busana from readzul for Anugerah Skrin Tv3

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Aida Aris</b> - Google Blog Search

Posted: 16 May 2012 09:10 PM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Aida Aris</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Apr 2012 09:36 PM PDT


<b>Aida Aris</b> Tiada Masa Berbulan Madu | N9 Kini - Portal Berita Negeri <b>...</b>

Posted: 25 Feb 2011 06:47 PM PST

Pelakon Aida Aris mengakui kesibukannya dengan aktiviti lakonan membataskan dia untuk berbulan madu selepas mendirikan rumah tangga pada 4 September tahun lalu.

Menurut Aida, dia dan suami Husfarid Shaikh Ali berhasrat untuk berbulan madu, namun sehingga kini masih belum berkesempatan melakukannya.

"Selepas kahwin memang kami ingin berbulan madu tetapi melihat jadual saya penuh sampai bulan April ini hasrat itu tergendala. Isya-Allah April nanti kami akan cuba mencari masa yang sesuai.

"Namun begitu kami tetapi mempunyai masa bersama dan kadang kala saya ikut dia pergi bekerja. Namun itu bukanlah dikira bulan madu kerana ia tidak dirancang," katanya.

Dalam pada itu, Aida turut mengakui tidak pernah merancang tentang kehadiran cahaya mata dalam perkahwinan keduanya ini.

"Saya tidak pernah merancang sama ada mahu anak atau tidak. Bagi saya jika ada rezeki saya terima dan jika tidak saya hanya bersabar. Sekarang belum ada apa-apa tanda lagi.

"Mungkin juga disebabkan kedua-duanya sibuk dengan kerjaya masing-masing, Insya-Allah kalau ada rezeki saya terima," katanya.

Bagaimanapun, kata Aida, hidupnya lebih bahagia disamping suami tercinta.

"Banyak perbezaan hidup sendiri dan berumah tangga, saya sedar komitmen terhadap keluarga lebih tinggi berbanding hidup bujang dahulu," katanya.

Bercakap soal kerjaya, Aida memberitahu dia masih aktif sebagai pelakon biarpun kini bergelar isteri.

Tambah Aida, dia belum berniat untuk bersara atau menjadikan perkahwinan sebagai penghalang kerjayanya.

"Setakat ini saya masih aktif dalam bidang ini dan belum pernah terfikir untuk berhenti berlakon. Suami juga tidak pernah menghalang saya untuk teruskan kerjaya ini.

"Bagi saya lakonan sudah seperti sumber rezeki utama. Saya akan berlakon selagi diperlukan," katanya.

THE WEDDING PLANNER: <b>Aida Aris</b> and wanny (awan dania <b>...</b>

Posted: 08 May 2012 01:55 AM PDT

THE WEDDING PLANNER: Aida Aris and wanny (awan dania) wearing busana from readzul for Anugerah Skrin Tv3

Nora Danish - Google Blog Search

Nora Danish - Google Blog Search


:: MYARTIS.COM ::: 10 GAMBAR NOSTALGIA <b>NORA DANISH</b>

Posted: 10 May 2012 12:00 AM PDT


Gambar-gambar nostalgia Nora Danish bersama keluarga tersayang.

Bak kata pepatah, tempat Jatuh Lagi DiKenang, Inikan Pula Tempat Bermain... Jom layanz..!

Biodata:
Nama Penuh : Nora Binti Mohd Danish Hanif
Kerjaya : Pelakon, Model
Tarikh Lahir :07 Mac 1982

Klik untuk imej besar...

Ibu Nora ketika muda...

Ibu Nora sekarang...

Ahli keluarga Nora...

Anak kesayangan...

Tolong Jangan Kaitkan Saya – <b>Nora Danish</b> |

Posted: 20 May 2012 09:03 PM PDT

Berita gembira yang diterima pagi tadi tentang penarikan balik penceraian Adi Putra terhadap isterinya pastinya bukan sahaja menggembirakan Adi dan isteri, tetapi juga Nora Danish yang dikaitkan sebagai punca pergolakan rumah tangga Adi Putra dan isterinya, Aida Yusoff.

nora danish

Menerusi suratkhabar Kosmo semalam, Nora Danish menafikan sekeras-kerasnya yang dia memiliki hubungan istimewa dengan Adi Putra. Kata Nora:-

Saya dan Adi hanya berhubung ketika kerja. Selepas waktu kerja, kami tidak pernah keluar bersama. Sepanjang mengenali Adi, kami juga tidak pernah berkongsi kisah peribadi. Adi sendiri tidak suka menceritakan masalah rumah tangganya kepada saya.

Malah Nora Danish ternyata kecewa apabila namanya dikaitkan. Namun Nora Danish berkata yang dia tidak tergamak untuk melakukan perkara yang sama selepas melalui penceraian dengan Jejai dahulu. Kata Nora:-

Ketika hendak berlepas ke Mekah pada 28 Mac lalu, Adi dihantar ke lapangan terbang oleh Aida. Kami juga sempat berborak sementara menunggu penerbangan. Bila pulang perkara sebegini pula yang terjadi. Tolong jangan kaitkan saya, mentang-mentanglah saya ini ibu tunggal. Saya sendiri pernah melalui episod perceraian dalam perkahwinan. Secara logiknya, tak mungkin saya tergamak untuk melakukan perkara yang sama terhadap rumah tangga orang lain Saya sedih dengan keadaan yang berlaku.

Apa pun Adi Putra telah pun menarik balik permohonan cerainya. Semoga dengan penarikan ini, nama Nora Danish tidak lagi dikaitkan. Dan Abang Nara berdoa agar Nora cepat-cepat bertemu jodoh supaya tidak ada lagi gosip murahan seperti ini.

Baca Yang Ini Pulak:-


Erul af - Google Blog Search

Erul af - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Erul af</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Apr 2012 12:00 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Erul af</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Apr 2012 12:00 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Erul af</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Apr 2012 09:35 PM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Erul af</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Apr 2012 09:11 PM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Erul af</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Mar 2012 09:29 PM PDT


<b>Erul AF9</b> – Cakap Minat KPOP, Sebut Annyonghaseyo Pun Tak <b>...</b>

Posted: 02 Apr 2011 08:51 PM PDT

Nak tergelak dan tergolek-golek bila baca komen Abang Nara mengenai si Erul ini di blog BeautifulNara.Haha..Apa tidaknya cuba korang baca komen abang Nara ini:-

Ok Abang Nara tengah bengang tahap gila-gila sekarang ini. Rage tahap gaban. Baru lepas habis tengok konsert Tirai AF9 dan sangat marah dengan si Erul AF9. Selaku seorang yang pernah belajar di Korea, Abang Nara sumpah kecewa apabila si Erul yang mengaku minat K-POP tapi sebut "Annyonghaseyo" pun tak betul langsung. Memang salah 100%.

Dan tambah membengangkan ialah apabila si Erul ini menyanyi lagu Korea untuk persembahannya. Apa kejadahnya? Dah tak ada lagu Melayu ke? Dah la sebutan sepatah haram pun Abang Nara tak faham. Kalau tak reti tak payah la. Buat sakit telinga je. Atau ini cara Erul untuk pancing undi peminat KPOP Malaysia? So cheap kalau betul ini cara pancing undian.

Lain-lain pelajar persembahan ok-ok sahaja. Paling menyerlah sudah tentu Miza. Macam Beyonce. Kepada Erul, tak payah la cakap Korea. Buruk bebenor. Buat malu diri sendiri je.

haha…macam-macam dunia artis ini..biarkanlah itu pendapat Abang Nara,lain pula orang,lain pendapatnya.Mungkin budak itu masih baru dan masih banyak untuk dipelajari.Yang penting kita bagi sokongan kepada mereka.Mungkin hari ini mereka teruk,buat persembahan entah apa-apa,mana tahu selepas dua tiga persembahan mereka boleh menunjukkan performance yang lebih baik dari sekarang ini…Kita tunggu dah lihat…

Apa-apa pun harap si Erul ini lebih banyak berusaha selepas ini setelah membaca komen daripada Abang Nara itu.All De Best…

Gambar Artis | <b>Erul</b> K-Pop <b>AF9</b> Memeluk Perempuan! | Bisnes <b>...</b>

Posted: 18 Jan 2012 09:00 PM PST

Ambo bukan peminat Akademi Fantasia. Tapi kadang-kadang ambo dan Izzah ada peluang berjumpa dengan artis atau bekas peserta Akademi Fantasia.

Biasanya ambo tak kenal dan tak tahu nama artis Akademi Fantasia nih. Tapi ambo mesti dapat teka yang orang itu samada artis baru atau bekas peserta Akademi Fantasia. Macam mana ambo tau? Dari gaya mereka berpakaian lah!

Masa ambo hadiri satu sidang akhbar anjuran Astro, ambo terjumpa seorang mamat yang sangat stylo dengan gaya KPOP dan menegur setiap orang dengan ungkapan "Anyeong Hayeso!".

Waaah! Memang gila K-POP la artis ni. Mula-mula ingat orang Korea mana lah yang sesat tapi rupanya dia adalah Erul AF 9 atau nama penuhnya Hairul Najmuddin Abu Samah.

erul af9 kpop 01 Gambar Artis | Erul K Pop AF9 Memeluk Perempuan!

Dengan gaya baju dan rambut begitu memang menyerlahkah K-POP-an dalam diri Erul AF9 ni lah. Walaupun gigi Erul AF9 ni macam tidak tersusun *jongang* tapi ambo rasa dia ni ramai juga peminatnya ~ terutama budak-budak yang suka K-POP lah.

erul af 9 kpop 02 Gambar Artis | Erul K Pop AF9 Memeluk Perempuan!

Erul AF9 peluk perempuan? Itulah dia….. wpml yes Gambar Artis | Erul K Pop AF9 Memeluk Perempuan!

erul af9 kpop 03 Gambar Artis | Erul K Pop AF9 Memeluk Perempuan!

Gedik kan? wpml wink Gambar Artis | Erul K Pop AF9 Memeluk Perempuan!

dp seal trans 16x16 Gambar Artis | Erul K Pop AF9 Memeluk Perempuan!Copyright secured by Digiprove

Related Posts | Entri Berkaitan Dah Baca?

Tags: , , ,

Awan Band - Google Blog Search

Awan Band - Google Blog Search


<b>AwanBand</b> Lancarkan Single Terbaru, “Lintasan Bintang” | OHBULAN!

Posted: 16 May 2012 03:24 AM PDT

AwanBand dianggotai oleh 5 anak muda dengan pelbagai kelebihan. Daripada penulisan lirik, penciptaan, penggubahan, sehinggalah bidang kejuruteraan bunyi, kumpulan ini mampu untuk menghasilkan sebuah syarikat produksi sendiri. Dengan menjadikan HUJAN sebagai mentor mereka, AwanBand mengimpikan sebuah platform yang kukuh dalam industri muzik. Selain itu, Awanband juga berhasrat untuk meluaskan pengaruh mereka dalam bidang perniagaan dengan mengikut jejak langkah Hujan yang telah pun mempunyai syarikat naungan sendiri, "Morning Rocket Distro".

Dianggotai oleh 5 anak muda yang sangat berbakat, AwanBand menjanjikan kelainan dalam berkarya. Terbaru, mereka muncul dengan single kedua daripada album pertama mereka, AwanBand, yang bertajuk Lintasan Bintang.

Lintasan Bintang merupakan sebuah lagu perlahan dengan mood rock alternatif. Dengan lirik dan nada oleh AwanBand sendiri, lagu ini menceritakan kisah cinta yang tidak kesampaian. Dipenuhi dengan bait-bait luahan hati yang berkelana, lagu ini berkongsi perasaan duka apabila ditinggalkan kekasih hati.

Pada tanggal 14hb Mei yang lalu, AwanBand telah menjalani sesi penggambaran bagi klip video single kedua mereka ini. Pengambaran yang mengambil masa sehari suntuk ini nanti melibatkan beberapa lokasi termasuk sekitar Putrajaya dan di sekitar Cheras. Di bawah produksi My Motion Pictures, pengambaran klip video ini bakal menampilkan Tasha Shilla, pemenang Artis Baru Wanita Popular ABPBH 2012, tentunya sesuatu yang menarik untuk dinantikan!

Video selepas ini.

Faizal Tahir - Google Blog Search

Faizal Tahir - Google Blog Search


<b>Faizal Tahir</b> Sudah Terbuka Dedahkan Keluarga

Posted: 24 Apr 2012 10:45 PM PDT

berita | Tempatan

Teks oleh Syafiqah Jalal

PETALING JAYA, 24 APRIL 2012: Jika sebelum ini penyanyi, Faizal Tahir sangat berkeras untuk tidak mendedahkan keluarganya tetapi kini tidak lagi selepas dia dan anak-anaknya muncul dalam sebuah kempen.

Kempen itu adalah kempen kesihatan mulut yang berlangsung sepanjang bulan April ini.

Bukan sengaja mahu melanggar prinsipnya sebelum ini, tetapi Faizal Tahir berkata dia bersetuju untuk mendedahkan keluarganya ke dalam kempen itu atas sebab yang kuat.

"Sebenarnya saya dan anak sahaja diambil sebagai model untuk mempromosikan kempen bulan kesihatan mulut.

"Saya menerima tawaran ini kerana bagi saya ianya sesuatu aktiviti dan amalan yang baik untuk anak saya dan masyarakat.

"Memang sebelum ini saya tidak akan membenarkan atau bersetuju untuk anak saya dikenali selain hanya saya sahaja sebagai penyanyi.

"Namun, kali ini berbeza kerana anak saya dikenali untuk menjayakan sesebuah kempen yang berfaedah begini.

"Walaubagaimanapun jika untuk tujuan publisiti kepada keluarga saya, mungkin ia tidak akan berlaku.

"Terus-terang saya akan menolak jika media mahu keluarga saya terlibat dalam penggambaran gambar untuk mana-mana surat khabar atau majalah," katanya yang ditemui selepas sidang media Dutch Lady dan dia sebagai penyanyi lagu tema produk tersebut.

Anak-anak Faizal Tahir yang terlibat adalah Ahmad Mikael Zidane, 7, Siti Raudhah Nur Iman, 5, Ahmad Rifa'ie Zidane, 3, dan Siti Rawdha Nur Jannah, setahun.

Buat pertama kalinya tahun ke-9 kempen kesihatan mulut anjuran ubat gigi Colgate itu menampilkan selebriti sebagai strategi promosi.

Meksipun melibatkan hampir kesemua keluarganya, namun Faizal Tahir masih lagi tidak mahu mendedahkan isterinya dari dikenali umum seperti sebelum ini.

"Dalam kempen ini saya dan anak saya sahaja menjalankan penggambaran video promosi sebelum menjelangnya bulan kempen iaitu April.

"Isteri saya sahaja tidak terlibat dalam promosi kempen ini dan saya rasa sampai bila-bila pun tidak mungkin dia akan tampil ke depan.

"Lagipun, ini permintaan isteri saya juga yang tidak mahu dikenali dan terkenal sama seperti saya untuk menjaga privasi," luahnya lagi.

Dalam perkembangan lain, Faizal yang akan muncul dalam perayaan Hari Susu Sedunia anjuran Dutch Lady pada 27 May ini bakal menyanyikan lagu khas ciptaanya dan Audi Mok berjudul Go Malaysia, Go! pada hari tersebut.

Selain itu, dia yang masih dalam proses menyiapkan album terbaru bakal muncul dengan album tersebut dalam dua bahagian atau volume. Album volume pertama dijangka akan muncul pada Jun ini

"Dalam perancangan setiap volume akan keluar dengan 10 buah lagu.

"Saya kini baru selesai merakamkan 7 buah lagu untuk volume 1.

"Apa yang pasti album yang mengambil masa lebih dua tahun untuk dihasilkan ini akan menampilkan sesuatu yang sangat berbeza daripada diri saya sebelum ini,"tambahnya lagi yang dijangka muncul dengan album volume 2 pada penghujung tahun ini juga.

Along Cham - Google Blog Search

Along Cham - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Along Cham</b> - Google Blog Search

Posted: 08 May 2012 12:00 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Along Cham</b> - Google Blog Search

Posted: 08 May 2012 07:07 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tiada siapa yang tahu. Ungkapan ini sesuai ditujukan buat pelawak serta pelakon, Along Cham di mana beliau kini dilantik menjadi duta pertama bagi Modenas. Pengumuman ini dibuat malam tadi ...