Nuffnang

Selasa, 24 Januari 2012

Mia Sara - Google Blog Search

Mia Sara - Google Blog Search


Papa I Love U 2011 | Andreaper Blog

Posted: 20 Jan 2012 08:30 AM PST

Baha, who is trying to raise his daughter Mia Sara while willing to do anything due to financial constraints. He then meets Elly who is willing to take care of Mia Sara while he finds a job. Unexpectedly, Elly and Mia Sarah completes Baha's life even though he has neither money nor a permanent job. Meanwhile, Elly's estranged father Datuk Kudin is a businessman who has it all but not her daughter's heart. Baha tries to mend the brokenness between Datuk Kudin and Elly but instead strains his relationship with Elly

Genre: Comedy | Drama
Runtime: 85 min
User Rating: 5.3/10 (279 users)
Country: Malaysia
Language: Malay

IMDb : http://www.imdb.com/title/tt2127339/
Subtitle : http://subscene.com

Cast
Zul Handyblack
Syanie Hisham
Bob Kuman
Mia Sara Nasuha
DOWNLOAD:

fileserve  http://www.fileserve.com/file/qBSFkQx/Papa.I.Love.U.DVDRip.duasatu.com.mkv.part2.rar  http://www.fileserve.com/file/vAkSeDj/Papa.I.Love.U.DVDRip.duasatu.com.mkv.part1.rar  Or  http://www.fileserve.com/file/cBeqPYg/Papa.I.Love.U.DVDRip.duasatu.com.mkv  filesonic  http://www.filesonic.com/file/eTTmjc4/Papa.I.Love.U.DVDRip.duasatu.com.mkv  Or  http://www.filesonic.com/file/s44dfgN/Papa.I.Love.U.DVDRip.duasatu.com.mkv.part1.rar  http://www.filesonic.com/file/xHHtyEu/Papa.I.Love.U.DVDRip.duasatu.com.mkv.part2.rar  mediafire.com  http://adf.ly/4qkvy  http://adf.ly/4qkw0
Malaysia Cheap Web Hosting
 Full content generated by Get Full RSS.

Aqasha - Google Blog Search

Aqasha - Google Blog Search


Obsesiku - <b>Aqasha</b> | Putera Gahara Gagah Perkasa

Posted: 18 Jan 2012 08:20 PM PST


Obsesiku Live Acoustic - Aqasha

Matamu...Bibirmu...Pipimu
 Dan Juga Senyum Mu
Membuat Aku Lebur Hanyut
Di Dalam Ghairah Kernamu
TubuhMu...HarumMu
Hatimu Oh Semua Aku Mahu

Inginku Gigit-Gigit
Cuping Telinga Kecilmu
Luahkan Perasaanku
Membisikan Aku Cinta Kamu
Hadiahkan Asmara Di Setiap Pagi HariMu
Dengan Harapan Agar Kau Tahu
Semoga Kau Tahu...Ku GilakanMu

Aura Mu...Memujuk Rayu Hatiku
Sering Bergoncang Jiwa Ini
Siang Malam Ku Gundah
Tiada Melihat WajahMu...Ku Rindu

TubuhMu...HarumMu
Hatimu Oh Semua Aku Mahu

Inginku Gigit-Gigit
Cuping Telinga Kecilmu
Luahkan Perasaanku
Membisikan Aku Cinta Kamu
Hadiahkan Asmara Di Setiap Pagi HariMu
Dengan Harapan Agar Kau Tahu
Semoga Kau Tahu...

Inginku Gigit-Gigit
Cuping Telinga Kecilmu
Luahkan Perasaanku
Membisikan Aku Cinta Kamu
Hadiahkan Asmara Di Setiap Pagi HariMu
Dengan Harapan Agar Kau Tahu
Semoga Kau Tahu...Ku GilakanMu

Ku GilakanMu...Ku GilakanMu...ObsesiKU

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gemersik Kalbu - Novel (Prolog)

GEMERSIK KALBU Raihana... pertama kali kutatap wajahmu, ada getar yang menusuk di kalbu. Saat itu, hanya suaramu yang bisa melunakkan mimpiku. Meskipun tawamu nampak bahagia, mengapa bening mata itu bersalut duka? Andainya kau pernah terluka, izinkan aku mengubatinya. Namun, jawapanmu sering menyongsang makna. Tinggal harapanku tergapai-gapai, kau biarkan begitu sahaja .

Puas kukikis namamu. Lelah jasadku dek tipu helahmu. Berkali-kali kuulang; aku lelaki yang tak tahu malu. Sayangnya... bayangmu jua yang hadir mengocak tenangku. Belajarlah menerima hakikat, aku adalah kenyataan dan dia adalah kenangan! Sekali lagi kutunggu lafaz cintamu kerana aku bukan lelaki yang tewas! Sufian... cinta bukan paksaan. Cinta juga bukan simpati. Ikrar kasih kami dulu ibarat tugu di hati ini. Janji setia itu tak mungkin diingkari hanya kerana kamu.

Mengertilah... semuanya bukan kemahuan fikiran. Impian dan ingatan terhadapnya sukar diusir pergi. Biarpun bayang duka merantai hidup ini, tapi aku tetap rela. Bukankah sudah berkali-kali kubilang; belajarlah jadi lelaki yang waras. Sekelumitpun tiada namamu di ruang hati ini. Tapi godaanmu mengekoriku walau di mana. Kau terus memburu, sedangkan dalam mimpi pun aku tak inginkan wajahmu. Biar didera ataupun dipaksa, namun hatiku tidak serapuh salju! Akhirnya, Raihana begini dan Sufian begitu.

Gemersik Kalbu - Drama (Sinopsis)

GEMERSIK KALBU mengisahkan kisah suka duka Raihana, seorang wanita yang tabah mengharungi dugaan hidup sejak kecil selepas ditinggalkan dalam jagaan neneknya. Raihana bagaikan terkontang-kanting mencari kasih sayang dalam dunianya sendiri apabila neneknya meninggal dunia.

Pertemuan dengan Wan Ariffin, yang mempunyai kerjaya sama dengannya membenihkan bibit-bibit percintaan. Namun, setelah ikatan terjalin, Wan Ariffin pula pergi menyahut panggilan Ilahi. Raihana bagai terpukul, keliru dan terperangkap dalam kesengsaraan sendiri.

Kehadiran Sufian tidak memberi makna dalam hidup Raihana kerana baginya cinta bukan satu paksaan mahupun lahir atas rasa simpati. Sufian yang begitu bersungguh memenangi hati Raihana telah berjaya membawa si gadis itu dalam satu ikatan perkahwinan. Namun, Raihana bersikap dingin dengan membiarkan perkahwinan itu sepi tanpa cinta kerana Wan Ariffin masih segar di hatinya.

Hanya Sufian yang bersungguh-sungguh cuba memenangi cinta Raihana kerana dia percaya suatu hari nanti gadis pujaannya akan membuka pintu hatinya untuk menerimanya sebagai suami yang sah. Namun setelah beberapa ketika, Raihana tetap berkelakuan dingin dan kaku membuatkan Sufian bagai hilang arah. Bersama adiknya, Azila dan sepupunya, Darlina, Sufian nekad dan membuat rancangan untuk menyedarkan Raihana.

p/s : Ayie suka bahagian lirik :
Inginku Gigit-Gigit
Cuping Telinga Kecilmu
Luahkan Perasaanku
jarang-jarang dengar lirik sebegini kreatif.

Full content generated by Get Full RSS.

Bront Palarae - Google Blog Search

Bront Palarae - Google Blog Search


~ AiNa MaYa ~: <b>Bront Palarae</b>

Posted: 08 Jan 2012 01:57 AM PST

He is one of my favourite actor ever.
Nasrul Suhaimin bin Saifuddin
Born on 27 September 1978
Thai and Malaysia bloodline
Actor, Screenwriter, Director, Producer, TV Host
Pelakon Lelaki Terbaik Festival Filem Malaysia ke 23 (2010)
I just like him the way he is.
As an actor, all of you must agree with me, he is good and in his own class.
Dia berbeda kerana dikenali dengan hasil kerja dan karya. Langsung tidak bersandar pada gosip dan kontroversi.
Memiliki darah campuran Melayu dan Siam, pada kite, cukup untuk menjelaskan keunikan pada wajahnya. Dia adalah lelaki yang tak perlukan potongan rambut yang bergaya atau mengenakan pakaian yang trendy untuk nampak stylo. Dia ada gaya tersendiri.
Satu lagi point penting yang perlu ada pada seorang lelaki ialah kematangan dalam hidup dan pendidikan. Pernah menerima biasiswa dari Italy untuk pengajian Bahasa dan Budaya di University of Foreigners, Perugia, Italy.
Just my type kan ? Cool, educated, matured, and originality. wink*
p.s : masa iklan hotlink tu keluar dulu, mama kite sangat suka... comel kan iklan tu... rasanya the whole family suka \(~v~)/
annyeong... salam indah dari kite~
Full content generated by Get Full RSS.

Erra Fazira - Google Blog Search

Erra Fazira - Google Blog Search


Umie Aida dan <b>Erra Fazira</b> Bakal Rakam Single

Posted: 19 Jan 2012 04:00 AM PST

berita | Tempatan

Teks Oleh: zyzamani

Email: zyzamani22@gmail.com
Foto Oleh: Mazlan Yunos Photography

KUALA LUMPUR, 19 JANUARI 2012: Mahu bergandingan bersama dan menjadikan kolaborasi tersebut sebagai satu kenangan indah buat persahabatan mereka, jelas aktres jelita, Datin Paduka Umie Aida, dia dan Erra Fazira bakal merakamkan single duet tidak lama lagi.

Merupakan kerjasama khas mereka berdua, kata Umie Aida, single tersebut juga akan dijadikan lagu tema untuk drama terbitan syarikat mereka, Frensis.

"Saya akan merakamkan single duet bersama dia (Erra Fazira) tidak lama lagi. Kerjasama tersebut juga merupakan hadiah buat peminat kami selama ini.

"Single itu juga akan dijadikan lagu tema buat drama terbitan syarikat kami kelak. InsyaAllah kami akan merakamkannya pada tahun ini cuma masanya saja yang belum boleh diberitahu lagi," katanya kepada portal murai.com.my.

Mahu merahsiakan genre muzik yang bakal dirakamkan, Umie Aida berkata, aktiviti seninya tahun ini padat seperti tahun sebelumnya bagaimanapun berharap agar segala perancangan akan dapat dilaksanakan.

Katanya, dia bakal memasuki lokasi penggambaran drama bersiri Kekasihku Seri Kepada Waris tidak lama lagi.

"Ada banyak perancangan untuk tahun ini dan biarlah semuanya dirahsia lagi. Kalau diberitahu sekarang nanti tiada kejutan pula. Tetapi selepas ini, saya akan menjalani penggambaran drama bersiri Kekasihku Seru Kepada Waris," jelasnya lagi.

Dalam pada itu, menurut Umie Aida, sempena tahun baru ini, dia berazam mahu melakukan aktiviti kemasyarakatan yang telah lama diidamkannya.

"Kalau boleh, tahun ini saya mahu buat aktiviti yang bermanfaat dan boleh dikongsi bersama masyarakat. Saya mahu aktiviti itu kelak memberi kebaikan kepada semua pihak,"katanya penuh pengertian.

Full content generated by Get Full RSS.

Pierre Andre - Google Blog Search

Pierre Andre - Google Blog Search


Sinopsis filem Chantek lakonan <b>Pierre Andre</b>

Posted: 02 Jan 2012 07:40 PM PST

Chantek Sinopsis
Chantek menceritakan kisah AD,seorang selebriti filem yang hidupnya mewah dan ceria tetapi menjadi buta setelah dilanggar kereta sejurus terempak tunangnya berlaku curang. Tersangat kecewa, AD memencilkan dirinya di rumah peranginan dengan dijaga oleh CHANTEK, seorang pembantu rumah perempuan dari Indonesia yang terpaksa menyamar sebagai lelaki untuk menenteramkan AD yang masih fobia dengan perempuan.
Lama-kelamaan kerena kebaikan AD dan kemesraan mereka berdua. CHANTEK terpaksa mendedahkan rahsianya. Walaupun marah, AD sedia memaafkannya kerana kejujuran CHANTEK membantu memulihkannya dan kini mereka berdua telah jatuh cinta.

Tetapi apabila CHANTEK terjumpa sebuah skrip yang mengisahkan tentang percintaan seorang lelaki dengan pembantu rumahnya, CHANTEK terasa diperbodohkan oleh AD yang mempergunakannya sebagai bahan latihan filemnya. CHANTEK benar-benar terasa dirinya ditipu dan hatinya dipermainkan dan lantas telah melarikan diri. Selama sebulan AD tidak ketentuan arah dan tidak dapat berlakon semula kerana terkenangkan CHANTEK. Akbirnya AD terjumpa CHANTEK dan setelah dirayu dan dipujuk barulah CHANTEK menerima semula AD dan cinta berputik kembali.

Pelakon filem Chantek
Pierre Andre ,Maimon Mutalib, Abon

Full content generated by Get Full RSS.

Tiz Zaqyah - Google Blog Search

Tiz Zaqyah - Google Blog Search


<b>Tiz Zaqyah</b> Tayang Paha dan Betis? | Informasi Dot My

Posted: 16 Jan 2012 06:01 PM PST

Kredit to Media Malaya yang sempat ambil gambar ini kerana lepas 5 minit je gambar ni telah diremove dari akaun Tiz Zaqyah sebab banyak sangat komen tentang kaki nya ini.

Number of View :235

Incoming search terms:

  • hari raya kampung
  • gaduh suami isteri
  • juliana evans bipop cover
  • paha
  • petua hilangkan jerawat dengan cepat
  • tiz zaqyah tayang betis
  • tiz zaqyah tayang peha dan betis
  • tiz zaqyah tayang peha dan betis?
Full content generated by Get Full RSS.

Elfira Loy - Google Blog Search

Elfira Loy - Google Blog Search


Mesti Tonton: Randy Pangalila Dan <b>Elfira Loy</b> Dalam Biar Mimpi <b>...</b>

Posted: 21 Dec 2011 10:37 PM PST

Anda bertuah jika datang ke'sini kerana Randy Pangalila — kami tahu anda memang minat dengan jejaka sinetron yang popular di Indonesia ini.

Kalau anda membaca entri ini sehingga tamat, anda akan dapat saksikan beberapa keping gambar eksklusif Randy Pangalila berimej seksi yang tidak pernah anda lihat di'mana mana sebelum ini.

Jam 9 malam ini menerusi Astro Ria saluran 104, telemovie baru arahan Michael Ang, Biar Mimpi Sampai ke Bintang akan ke'udara buat pertama kali.

Telemovie ini buat pertama kali'nya menyatukan dua nama yang tidak asing lagi kepada peminat hiburan Malaysia — Randy Pangalila & Elfira Loy.

Randy Pangalila merupakan pelakon yang banyak menghiasi sinetron Indonesia dan berusia 20 tahun, sempurna untuk watak remaja mencari cinta yang beliau bawakan di'samping Elfira Loy.

Jangan lupa! Nantikan kemunculan telemovie Biar Mimpi Sampai Ke Bintang jam 9.00 malam ini menerusi Astro Ria saluran 104. Boleh tengok wajah Randy Pangalila menerusi kacamata pengarah Malaysia.

Full content generated by Get Full RSS.

Altimet - Google Blog Search

Altimet - Google Blog Search


Eclectique Fusion: Alamak by Salammusik feat <b>Altimet</b>

Posted: 24 Jan 2012 05:00 AM PST

Simple Purchasing Steps that will guide you to shop at our blog

Firstly, Register as a Badger Malaysia's member for free. Send Your Details to badgermalaysia@gmail.com

Secondly, please give us the actual data of your mobile number / contact number / email address.(This information is very important for us to be able to contact you)

Thirdly, Email us your order or call/sms 012-5555417 @ 03-77293005 to check the stock (Please give us the product name or serial number and the size required)

Parcel(s) weight and shipping fee to your destination will be informed by Short Message Service / email.

Our Customer Service Representative will contact you soon about shipping fee to your destination.

COD can be made for Klang Valley Area, whereby the pickup points are at Shah Alam, SS14 Petaling Jaya, Damansara Utama (Uptown)

Follow the guideline to settle the payment.

POS Laju charge RM6-8 applies for Peninsula Malaysia and RM12-14 for Sabah & Sarawak

Finally, Our Customer Service Representative will contact you regarding Stocks Immediate Availability and Delivery Details.

PLEASE NOTE:

As stocks level is changing in Every Minutes, there may have potentially 5% of goods waiting for Re-stock or Just Out Stock every hour, our Customer Service Representative will describe to you in detail. And let you decide whether you would like to wait or exchange for another style to enable for faster postage/shipping.

As stocks level is changing in Every Minutes, please make your decision as soon as possible, before other buyers did. Your items may possibly sold out to other buyers

FOR all excess payment / excess shipping fee / price difference would be credited to your member account for later use. Do not need to worry about this

MORE DETAILS :

PAYMENT

We accept payment from :

Bank TT Payment CIMB (14270009027056)

Please keep your receipt as proof of payment. We are very sorry that we DO NOT accept Personal and Business Checks. ALL PAYMENTS must be submitted within 3 days after the purchase.

If the payment has not been received after that period, your item may possibly sold to another buyer. PLEASE DO NOT purchase my item if you do not intent to follow up with the payment. Once we have received your payment, we will update the order status from "Pending to Processing".

SHIPPING AND HANDLING

We ship Worldwide.
Please see our Shipping Rate Information here. Parcel(s) weight and shipping fee to your destination will be informed by Short Message Service / email. Our Customer Service Representative will contact you soon about shipping fee to your destination. Different shipping rate based on product weight and destination.

For items in stock, we will ship immediately in 3 business days upon receiving your payment. We will ship all your items as soon as possible. After posting out your items, we would update the order status from "Processing to Delivered". We do not deliver on public holidays. We have noticed that there are usually considerable postal delays if there are public holidays at your end, so please take this into consideration!

All orders are shipped from Malaysia via POS LAJU that is provided by POS MALAYSIA / and DHL (for International destination) You will receive a tracking number. You can track your package by visiting POS LAJU /Pos Malaysia / DHL Tracking System and entering your tracking number into the space provided.

Or select your country, connect to the mail tracking website of the country directly. If you want to combined shipment of 2 or more separate orders, please let us know before you place the first order ( You may also notice us by adding comment texts while checking out your order)

After you have placed the first order, you will have 3 days to combine all of the other items. When you are ready to checkout, please pay all your items in One combined payment and please DO NOT pay your items into separate payments.

For international buyers.
You may be subject to import duties, VAT, taxes and / or customs fees which may be imposed by your local government when you receive your package. You are RESPONSIBLE for paying any additional charges for customs clearance. Rate vary by country and by what was ordered, so we are not able to supply an estimated cost. Please contact your local post office or customs office to inquire about these charges.

EXCHANGE and RETURNS

Only dependable defective merchandises are subject to exchange within 3 days of delivery. Please email us and returned to us with our ORIGINAL TAG, UNDAMAGED and UN-WORN within 3 days in the SAME CONDITION as it was sent to you. Once we have confirmed with the defective items, we would immediately EXCHANGE non-defective / correct merchandises for you, or CREDIT the payment amount to your account with immediate use. Buyers are required to bear items returning shipping cost.

NO CLAIMS on used goods. Orders that are returned to us due to unclaimed, incomplete or incorrect address provided will not be returned to the customer, AND will only be resent at the Customers expense. Additionally, orders that are abandoned by your local post office or customs, for whatever reasons, will not be returned to the customer and will only be resent at the Customers expense.

Full content generated by Get Full RSS.

Nashrin - Google Blog Search

Nashrin - Google Blog Search


<b>Nashrin</b> - Percaya Pada Luka MP3 ~ Rempit Share

Posted: 23 Jan 2012 06:37 PM PST

[unable to retrieve full-text content]Nashrin - Percaya Pada Luka MP3. Posted by khairilhusni in Nashrin · Nashrin - Percaya Pada Luka MP3 · Download Nashrin - Percaya Pada Luka MP3 from Mediafire.com · Download Nashrin - Percaya Pada Luka MP3 from Crocko.com ...

kumpulan KRU - Google Blog Search

kumpulan KRU - Google Blog Search


Lisa Surihani dan Yusry Umum Tarikh Nikah ~ PENYAMUN!!!!

Posted: 22 Dec 2011 05:31 PM PST


Umum dah tahu yang mereka ini sedang hangat bercinta dan Selepas sekian lama berteka-teki mengenai tarikh perkahwinan mereka, pasangan artis Lisa Surihani dan Yusry Abdul Halim akan membuat pengumuman istimewa mengenai perkara itu pada Sabtu ini.Pihak Astro juga dikatakan sudah mendapat hak milik penuh siaran live persandingan perkahwinan LISA SURIHANI DAN YUSRY KRU nanti.
http://1.bp.blogspot.com/-D144HV1aMi8/TnDafwjQ2FI/AAAAAAAABTo/koRgM139LaE/s1600/lisa+yusry.jpg
Jemputan mengenai pengumuman berkenaan telah dihantar oleh pihak KRU Studios kepada pihak media pada petang Khamis.

Majlis berkenaan akan diadakan pada pukul 10.30 pagi di Hotel Marriott, Putrajaya.

Ketua Pegawai Eksekutif, Kumpulan KRU Studios, Norman Abdul Halim yang juga abang kepada Yusry ketika dihubungi bagi mengesahkan perkara itu hanya ketawa dan memberitahu akan menjelaskan perkara sebenar kepada pihak media pada hari berkenaan.
"Ia merupakan satu pengumuman istimewa dan pastinya ia akan diberitahu pada majlis nanti. Kalau saya beritahu sekarang tak ada kejutanlah," katanya berseloroh.

Pada pengumuman itu nanti, ibu bapa Yusry iaitu Abdul Halim dan Zarina Fenner serta ibu Lisa, Siti Amira Ahmad juga akan turut serta.

Full content generated by Get Full RSS.

Yuna - Google Blog Search

Yuna - Google Blog Search


Live Your Life | <b>YUNA</b>

Posted: 24 Jan 2012 02:09 PM PST

Check out Yuna's brand new song "Live Your Life"! The track was produced by Pharrell Williams and is the first single off her forthcoming self-titled album, out spring 2012.

Full content generated by Get Full RSS.

::: Chief Chapree :::: Music Wednesday Fresh Edition: <b>Yuna&#39;s</b> Live <b>...</b>

Posted: 24 Jan 2012 09:51 AM PST

While Yuna might has just launched her latest album - Terukir Di Bintang - but truth to be told, I'm more interested (or rather curious) on the work that she did in United States recently especially with the renowned Grammy-winning producer, Pharrell Williams of The Neptunes/N.E.R.D fame. Live Your Life happens to be one of them which was just released on iTunes yesterday.


Click play to listen to Yuna's Live Your Life.

I really love the song's infectious hip-hop/RnB-infused drum beats which works in hand with the song's groovy basslines and laid back piano tunes. It's very fresh - something that is very different from Yuna's usual melodic acoustic-based pieces - but make not mistake, it is still Yuna's there and there due to her signature voice.

Apparently, this is just one of five tracks that she and Pharrell worked on together. Can't wait to check the rest of them as well as Yuna's new release this spring.

Source: Yuna Music, Fader, eCentral, and Budiey.com.

Full content generated by Get Full RSS.

<b>Yuna</b> – Live Your Life | Billionaire Boys Club Blog

Posted: 24 Jan 2012 03:11 PM PST

[unable to retrieve full-text content]Produced by Pharrell. Her album is really amazing, we can't wait for you guys to hear it....

saleem iklim - Google Blog Search

saleem iklim - Google Blog Search


Classic Music: <b>Saleem</b>-<b>IKLIM</b>

Posted: 13 Jan 2012 12:31 AM PST

A. M. Salim Abdul Majeed atau Saleem-IKLIM pada asalnya adalah merupakan seorang penyanyi sensasi kumpulan Iklim yang terkenal dalam dekad 90-an. Beliau merupakan bekas anak didik penggubah terkenal, Wan Zul. Lagu nyanyian beliau ciptaan Wan Zul dan M. Nasir telah meletakkan dirinya sebagai salah seorang artis tanahair yang terkenal dan diminati ramai sebaris dengan artis-artis popular yang lain pada masa itu seperti Jamal Abdillah, Ekamatra dan Wings. Pada awal dan pertengahan dekad 90an, Saleem dan IKLIM telah berjaya menempa nama di luar negeri seperti Republik Indonesia, Singapura, Brunei, selatan Thailand, dan Gugusan Kepulauan Melayu Cocos, Australia.
Link Download Mediafire [MF]

  1. Air Mata Kasih
  2. Di Pintu Mahligai
  3. Hakikat Sebuah Cinta
  4. Isabella
  5. Kamelia
  6. Maaf
  7. Menjejak bayang-bayang
  8. Patah Ranting Di Cermin Usia
  9. Bukan Aku Tak Cinta
  10. Satu Kesan Abadi Versi 1
  11. Satu Kesan Abadi Versi 2
  12. Suara Kekasih
  13. Suci Dalam Debu
  14. What Can I Say
Full content generated by Get Full RSS.

Free Download <b>Saleem Iklim</b> – Biografi Yang Luka MP3 4shared <b>...</b>

Posted: 20 Jan 2012 06:27 PM PST

saleem iklim biografi yang luka 2 mp3 download,saleem iklim biografi yang luka 2 song download,saleem iklim biografi yang luka 2 music download,We found saleem iklim biografi yang luka 2 522 Mp3 files, Youre in page 1 of 52 pages.To listen saleem iklim biografi yang luka 2 just click Play.
To download saleem iklim biografi yang luka 2 mp3 for free: Right Click -> Save Link As (Save Target As) -> Change filename to saleem iklim biografi yang luka 2.mp3. If Save As Type is not MP3, change to All Files.

For Legal MP3 File You Can  » BUY NOW HERE « 

Saleem iklim- suci dalam debu

Listen and Download Saleem iklim- suci dalam debu Mp3 For Free ,File Name Saleem iklim- suci dalam debu.mp3 Size : 4,484 KB Total Download : 420,485 Upload on : 06:46 12-07-2008 by : ima.zul17 on 4shared.
PLAY  » BUY «  |  »  DOWNLOAD « 

Saleem iklim - hakikat sebuah cinta

Listen and Download Saleem iklim - hakikat sebuah cinta Mp3 For Free ,File Name Saleem iklim - hakikat sebuah cinta.mp3 Size : 3,109 KB Total Download : 249,392 Upload on : 06:39 26-03-2009 by : www.radiokar.blogspot.com on 4shared.
PLAY  » BUY «  |  »  DOWNLOAD « 

Saleem iklim - bukan aku tak cinta

Listen and Download Saleem iklim - bukan aku tak cinta Mp3 For Free ,File Name Saleem iklim - bukan aku tak cinta.mp3 Size : 5,296 KB Total Download : 214,580 Upload on : 02:46 07-09-2008 by : GO SUCCESS,asaseftiasa on 4shared.
PLAY  » BUY «  |  »  DOWNLOAD « 

Saleem iklim - satu kesan abadi

Listen and Download Saleem iklim - satu kesan abadi Mp3 For Free ,File Name Saleem iklim - satu kesan abadi.mp3 Size : 1,976 KB Total Download : 135,619 Upload on : 06:46 12-07-2008 by : ima.zul17 on 4shared.
PLAY  » BUY «  |  »  DOWNLOAD « 

Amy search, jamal abdillah, saleem iklim & zamani

Listen and Download Amy search, jamal abdillah, saleem iklim & zamani Mp3 For Free ,File Name Amy search, jamal abdillah, saleem iklim & zamani.mp3 Size : 1,746 KB Total Download : 110,687 Upload on : 11:34 17-08-2008 by : rawmee on 4shared.
PLAY  » BUY «  |  »  DOWNLOAD « 

Saleem iklim - patah tumbuh hilang berganti

Listen and Download Saleem iklim - patah tumbuh hilang berganti Mp3 For Free ,File Name Saleem iklim - patah tumbuh hilang berganti.mp3 Size : 4,784 KB Total Download : 88,484 Upload on : 11:30 06-09-2008 by : GO SUCCESS,asaseftiasa on 4shared.
PLAY  » BUY «  |  »  DOWNLOAD « 

Saleem - jauh kau pergi tinggal kenangan

Listen and Download Saleem - jauh kau pergi tinggal kenangan Mp3 For Free ,File Name Saleem - jauh kau pergi tinggal kenangan.mp3 Size : 5,572 KB Total Download : 79,320 Upload on : 11:16 08-10-2009 by : amir_70014 (at) yahoo.com on 4shared.
PLAY  » BUY «  |  »  DOWNLOAD « 

Saleem iklim- di pintu mahligai

Listen and Download Saleem iklim- di pintu mahligai Mp3 For Free ,File Name Saleem iklim- di pintu mahligai.mp3 Size : 3,747 KB Total Download : 75,401 Upload on : 10:46 06-09-2008 by : GO SUCCESS,asaseftiasa on 4shared.
PLAY  » BUY «  |  »  DOWNLOAD « 

Saleem iklim - benarkah kerana cinta

Listen and Download Saleem iklim - benarkah kerana cinta Mp3 For Free ,File Name Saleem iklim - benarkah kerana cinta.mp3 Size : 5,166 KB Total Download : 68,899 Upload on : 10:21 03-10-2009 by : aziong karimi febianse on 4shared.
PLAY  » BUY «  |  »  DOWNLOAD « 

Saleem iklim - bunga emas

Listen and Download Saleem iklim - bunga emas Mp3 For Free ,File Name Saleem iklim - bunga emas.mp3 Size : 1,304 KB Total Download : 55,118 Upload on : 06:36 26-03-2009 by : www.radiokar.blogspot.com on 4shared.
PLAY  » BUY «  |  »  DOWNLOAD « 
Next Page » Full content generated by Get Full RSS.

Diana Danielle - Google Blog Search

Diana Danielle - Google Blog Search


Gambar | <b>Diana Danielle</b> | Photoshoot Untuk Majalah Sutra <b>...</b>

Posted: 05 Jan 2012 11:13 AM PST



Siapa tak kenal dengan si cantik ini? Diana Danielle Danny Beeson, dilahirkan di Amerika Syarikat pada 22 November 1991. Mendapat pendidikan di Sayfol International School dan juga merupakan bekas pelajar Seri Inai International School. Pernah mengikuti kursus perfileman selama sebulan di New York Film Academy, Universal Studio, Amerika Syarikat pada April 2011.
Mungkin tak ramai tahu, Diana Danielle mula berlakon sejak berusia 9 bulan lagi dalam sebuah iklan TV. Namun, karier sebagai pelakon bermula apabila berusia 14 tahun, dan kini Diana Danielle bukan sahaja dah berlakon banyak drama TV dan iklan tetapi juga berlakon filem, dan ada di antaranya merupakan filem Box Office Malaysia.


Dah cantik, pasti banyak syarikat yang berasaskan kecantikan menawarkan Diana menjadi jurucakap atau duta kepada produk mereka, antaranya ialah Fair & Lovely, Rafflesia dan banyak lagi.
Kerana itu, anak seni ini mendapat perhatian majalah Singapura untuk diisi dalam salah satu penerbitannya.
Gambar Diana Danielle | Photoshoot Majalah Sutra Singapura


Sumber: Facebook Diana Danielle Full content generated by Get Full RSS.

Arja Lee - Google Blog Search

Arja Lee - Google Blog Search


Tupai - Portal Hiburan Terkini: <b>Arja Lee</b> tolak tawaran jadi gay

Posted: 20 Nov 2011 05:00 PM PST

Azharudin Ramli atau lebih dikenali sebagai Arja Lee mula mencipta nama selepas terpilih memegang watak Rubidin/Ruby dalam filem kontroversi arahan Khir Rahman, "… Dalam Botol". Keberaniannya menerima watak sebagai lelaki gay ketika melakonkan filem pertamanya mendapat tohmahan pelbagai pihak.

Walaubagaimanapun jejaka berusia 28 tahun ini akui akan menolak jika menerima tawaran memegang watak sedemikian lagi.

Dipetik daripada Malaysian Digest, penuntut jurusan Ijazah Sarjana Muda Seni Persembahan di Universiti Sains Malaysia (USM) tidak mahu namanya dikenali dengan cara yang negatif dan berharap akan diberi peluang memegang watak berbeza.

"Saya inginkan watak yang serius, romantik atau adiwira kerana ia dekat dengan jiwa saya. FIlem "… Dalam Botol" adalah filem percubaan dan langkah pertama saya dalam industri lakonan," ujar Arja.

Walaupun terkandas dalam kategori Pelakon Harapan Lelaki di Festival Filem Malaysia ke-24 (FFM24) kepada aktor "Hantu Bonceng", Salehhudin Bakar, Arja menganggap ia adalah satu penghargaan buat dirinya dan sedikit sebanyak dia telah berjaya membawa watak tersebut.

Dalam perkembangan lain, Arja turut memberitahu dia kini sedang menumpukan perhatian sepenuhnya pada pengajiannya sehingga Jun tahun depan dan akan mula aktif dalam bidang lakonan selepas itu.

Full content generated by Get Full RSS.