Nuffnang

Khamis, 12 Januari 2012

Erra Fazira - Google Blog Search

Erra Fazira - Google Blog Search


Ucapan Tahniah <b>Erra Fazira</b> Kepada Yusry Dan Lisa | Beautiful Nara

Posted: 25 Dec 2011 01:28 AM PST


Bekas isteri Yusry Abdul Halim yang kini merupakan isteri kepada Engku Emran, Erra Fazira telah mengucapkan tahniah kepada bekas suaminya itu dan Lisa melalui Twitter beberapa jam lepas malah turut mendoakan pasangan ini akan mendapat anak yang comel.

Kami meramalkan perkahwinan pasangan ini yang akan berlangsung akhir Februari tahun depan akan menjadi Wedding of The Year. Bersama kita nantikan.

Baca Yang Ini Pulak:-

Full content generated by Get Full RSS.

Lisa Surihani - Google Blog Search

Lisa Surihani - Google Blog Search


gambar-perkahwinan-<b>lisa</b>-<b>surihani</b>-yusrykru-marriot | Flickr - Photo <b>...</b>

Posted: 08 Jan 2012 03:20 PM PST

keyboard shortcuts: previous photo next photo L view in light box F favorite < scroll film strip left > scroll film strip right ? show all shortcuts

Full content generated by Get Full RSS.

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


<b>Fasha Sandha</b> Denies She Got Married In Thailand

Posted: 11 Jan 2012 11:11 PM PST

Rumours are starting to circulate wildly on the internet claiming that the famous actress, Fasha Sandha is already married to her boyfriend, Rizal Ashram or more known as Jejai in Thailand.

This is because their relationship was reputed that it was not blessed by Jejai's own mother.

According to a blogger KakJee, she obtained this story from her Facebook friend who claims Fasha and Jejai married a few months ago, but her friend did not remember the exact date.

"She confirmed that FASHA AND JEJAI ARE ALREADY MARRIED in Thailand several months ago!! They got married quietly because of problems. Kjee said it was because of family problems because as far as Kjee knows, Jejai's mother does not like Fasha! Opppsss sorry.

"FB friend said that was more or less about right. Supposedly the newlyweds are striving to find a solution to overcome the family problem. That made it very difficult for Fasha to make an announcement. As known, issues regarding family are extremely sensitive.

"And the best part Kjee quote and unquote what that friend wrote on her FB wall yesterday. Don't go looking for it because Kjee deleted it due to certain reasons.

"The friend said more or less like this: "If Jejai is at Fasha's house, his car would be covered. So if you want to know whether Jejai is there, look at all the cars in Fasha's housing area.." Kjee claimed.

Wah this is a hot story.

But finally that person in question strongly denied the allegation.

"I am not married yet. I am still single. That is my answer. Regarding the marriage in Thailand, that is definitely untrue.

"Regarding other issues, I have not released any statements yet. It is still early to be said.

"I am certainly prepared to be married only it is not yet the time for me to share that story with fans," Fasha remarked.

She added, she will not hold a media conference to announce the happy news instead she would only announce it through a media organization representative who is closest to her.

Sometimes I pity Fasha, people say all sorts of things about her.

But in the midst of that, it seems like her good fortune has increased.

If on TV, people could see her acting, that does not include commercial advertisements.

My advice to Fasha is only one, remember, Allah is testing us with various ways.

Sometime through hardship, other time through comfort of life.

Hence, be smart on how you carry yourself… -By: Syahril A. Kadir

Related posts:

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada Pergaduhan Antara <b>Fasha Sandha</b> Dan Neelofa | Beautiful Nara

Posted: 08 Jan 2012 08:53 PM PST

Rasanya ramai yang mendengar gosip-gosip bahawa wujudnya sedikit salah faham atau pergaduhan di antara Fasha Sandha dan Neelofa. Namun semalam, Metro Ahad melaporkan yang gosip tersebut hanyalah propa semata-mata. Semasa sesi photoshoot dilakukan, Fasha Sandha siap bagi cadangan posisi terbaik lagi kepada Neelofa. Memang sempoi

fasha neelofa

Fasha mengakui yang dia tidak pernah membaca sebarang blog (agak kecewa Abang Nara dibuatnya) dan mengakui yang Neelofa ialah seorang artis baru yang boleh pergi jauh. Kata Fasha:-

Maaf, saya tak pernah dengar cerita ini. Saya tak pernah baca blog, malah tidak ada sesiapa pun bercerita kepada saya. Selama ini saya tak pernah ambil peduli gosip dan cerita panas di Internet kerana bagi saya, itu semua tak perlu. Saya cuma melayari laman sosial Twitter (@FashaSandha1). Itulah medium yang menghubungkan saya dengan peminat. Bagi saya, Neelofa pelakon baru yang baik dan berpotensi pergi jauh. Apabila bertemu senior, dia tidak berat mulut untuk bertegur sapa. Bagi saya, sikap itu sangat bagus dan harus dikekalkan. Secara peribadi, saya selesa berbual dengannya biarpun hanya bertemu beberapa kali. Saya tidak boleh komen mengenai cerita murahan seperti ini kerana ia tidak berlaku. Tidak ada isu pun untuk diperbesar-besarkan.

fasha neelofa
Dan Neelofa turut menyatakan perkara yang sama dan memuji sikap Fasha yang mesra. Kata Neelofa:-

Saya tidak pernah bergaduh dengan Fasha. Sebagai pendatang baru, saya menghormatinya. Ini gandingan kedua kami dalam sesi fotografi dan pernah bertemu dalam beberapa majlis. Biarpun ada nama besar dan disanjung ramai, Fasha melayan artis baru seperti saya dengan baik. Dia ramah dan mudah mesra, malah tidak lokek berkongsi ilmu. Setakat ini saya tidak ada masalah berbual dengannya. Hairan, antara kami tidak ada apa-apa, orang luar pula sibuk besar-besarkan cerita. Cara mereka bercerita ibarat artis bertarik rambut, padahal apa yang mereka perkatakan itu belum tentu sahih. olong jangan laga-lagakan saya dan Fasha. Saya masuk dalam industri kerana mahu kembangkan bakat, bukan mencipta nama dengan cerita kurang enak begini. Saya mengagumi bakat dan ketabahan Fasha. Dia anak seni yang berjaya

fasha neelofa
Ha kan bagus begini. Tak payah gaduh-gaduh. Masing-masing pun ada rezeki masing-masing. Lagipun berapa besar sangatlah industri lakonan kat Malaysia nie. Tup-tup jumpa orang yang sama jugak. Buat rugi diri sendiri je bergaduh. Tak gitu?
fasha neelofa

Kredit berita Metro Ahad.

Baca Yang Ini Pulak:-

Full content generated by Get Full RSS.

Zahiril Adzim - Google Blog Search

Zahiril Adzim - Google Blog Search


<b>Zahiril Adzim</b>: langsung takda

Posted:

aku akan selalu ikut perkembangan nya.. itulah blog zahiril adzim :). 8 Januari 2012 12:54 PG · *Mrsfarahzaki * berkata... -SAMA- JUGA TERASA BANGANG!- mungkin waktu nie waktu otak tak berkembang dengan bagus. ...

Gambit Saifullah - Google Blog Search

Gambit Saifullah - Google Blog Search


TS: Nora Danish Di Paris, Yuna Di New York, <b>Gambit Saifullah</b> <b>...</b>

Posted: 11 Dec 2011 09:34 AM PST

Bertahun lama sudah rasanya sejak kali terakhir kali buat entri Twitter Selebriti. Membuak buak perasaan rindu. Poyo.

Kami akan cuba untuk hidupkan kembali entri kegemaran ramai ini sekerap mungkin — walaupun tidak mungkin setiap hari.

Jika ada penaja yang sudi menaja ruangan ini, kami lebih dari sudi untuk melakukan'nya setiap hari. Maklumlah bukan kerja senang untuk mengintai setiap Twitter milik selebriti Malaysia ini. Kerja keras amat di'perlukan.

Jadi apa yang kita ada untuk Twitter Selebriti kali ini? Ermm. Kita ada gambar Nora Danish ketika berada di kota romantis Paris baru baru ini, kita ada foto Sofia Jane dalam persalinan penuh kasual.

Tidak ketinggalan gambaran jika Tomok menjadi vokalis kumpulan Wings, juga Gambit Saifullah buat kerja gila di Tokyo. Enjoice!


Sofia Jane Ketika Sessi Bermain Badminton


Nora Danish Kesejukan Di Kota Paris, Seorang Diri. Oh Mai.


Liyana Fizi Berduet Dengan Richard Marx. Fffuuuu!


Tomok bersama kumpulan Wings. Pasang Angan Jadi Vokalis. #LOL


Atilia Bersama Manusia Kelakar, Harith Iskandar


Yuna Di Kota New York, Bersama Qi Di Dalam Hati. Cewah.


Why So Serious Shila Amzah?


Gambit Saifullah Di Tengah Jalanraya, Tokyo. Hmm.
Full content generated by Get Full RSS.

Juliana Evans - Google Blog Search

Juliana Evans - Google Blog Search


Zizan Mahu Temui <b>Juliana Evans</b> Di AS Untuk Lepas Rindu | N9 <b>...</b>

Posted: 11 Jan 2012 09:56 PM PST

Pelawak, Zizan (Raja Lawak) akan terbang ke Amerika Syarikat (AS) jika ada masa terluang untuk bertemu pelakon yang dikaitkan mempunyai hubungan cinta dengannya, Juliana Evans, yang sedang melanjutkan pengajian di negara itu.

Zizan berkata, memandangkan Juliana atau nama panggilannya, Jue, ada di AS, dia ingin mengambil kesempatan untuk berehat dan berjalan-jalan di negara tersebut selain merindui pelakon jelita itu yang dianggap sebagai teman wanita yang rapat dengannya.

"Saya mahu ke sana (AS) untuk bertemu Jue selain dapat berjalan di tempat-tempat menarik.

"Diakui, sejak ketiadaannya, saya cuba kuatkan diri dengan penuhkan jadual-jadual kerja dan ini adalah cara 'permainan' bagi mengurangkan rasa rindu kepadanya. Tapi saya bukan kecewa tau," tambahnya yang ditemui pada sidang akhbar Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011 (ABPBH2011) di Holiday Villa Hotel & Suite, di sini, Rabu.

Zizan yang kini tampil berjambang bagi memenuhi watak lakonannya dalam filem KL Gengster 2 itu turut menjadi finalis ABPBH bagi kategori Artis Komedi Lelaki Popular dan Pengacara TV lelaki Popular.

"Saya bersyukur kerana tercalon dalam 'Top 5′ anugerah ini. Saya akui, apabila sudah tercalon, siapa-siapa sekali pun pasti mengharapkan untuk kemenangan. Begitu juga dengan saya, cuma saya tak adalah meletakkan harapan yang terlalu tinggi.

"Berada di zon 'Top 5′ pun sebenarnya sudah memadai dan itu tandanya peminat-peminat masih lagi menyokong saya," ujarnya.

Sementara itu, Zizan juga bakal muncul dengan sebuah single lagu terbaru berjudul Bawaku Pergi berduet dengan Kaka yang diciptakan sepenuhnya oleh Malique (Too Phat).

"Tahun ini, selain kesibukan saya mengacara dan berlakon, saya turut menghadiahkan kepada peminat lagu Bawaku pergi.

"Macam biasa, dalam lagu itu saya merupakan penyanyi rap. Seronok juga sekali sekala beralih ke muzik. Sekurang-kurangnya peminat tidaklah bosan," tuturnya.

Full content generated by Get Full RSS.

Pierre Andre - Google Blog Search

Pierre Andre - Google Blog Search


PROMO: Chantek Tampilkan Bakat Nyanyian <b>Pierre Andre</b>, Di <b>...</b>

Posted: 12 Jan 2012 10:47 AM PST

Pernah anda dengar Pierre Andre menyanyi? Kalau berminat untuk tahu sama ada pelakon berbakat ini ada aura menyanyi, filem baru beliau mungkin ada jawapan.

Pierre Andre bakal tampil dengan sebuah filem baru arahan beliau bergenre romantik komedi dan berjudul Chantek.

Dalam filem Chantek ini, ada satu adegan di'mana memerlukan watak yang di'pegang Pierre Andre untuk menyanyi sebagai usaha memujuk si kekasih hati bernama Chantek.

Menarik'nya filem Chantek ini ialah ia'nya akan menampilkan seorang pelakon dari Indonesia sebagai heroin di'samping Pierre Andre sendiri yang bertindak menjadi teraju utama selain mengarahkan filem ini.

Nurul Ekasari akan memegang watak seorang pembantu rumah khas Indonesia yang bernama Chantek di'tugaskan untuk menjaga Ad (Pierre Andre) yang fobia dengan wanita dan cinta selepas tunang'nya curang. 

SINOPSIS: AD, seorang bintang filem yang hidupnya mewah dan ceria tetapi menjadi buta setelah dilanggar kereta sejurus terserempak dengan tunangnya yang berlaku curang. Akibat tersangat kecewa, AD memencilkan dirinya di rumah penginapan.

Pengurus AD iaitu SAM mengupah CHANTEK, seorang pembantu rumah perempuan dari Indonesia yang terpaksa menyamar sebagai lelaki untuk menenteramkan AD yang masih fobia dengan perempuan.

Lama-kelamaan kerana kebaikan AD dan kemesraan mereka berdua, CHANTEK terpaksa mendedahkan rahsianya. Walaupun marah, AD sedia memaafkannya kerana kejujuran CHANTEK membantu memulihkannya dan akhirnya mereka berdua telah jatuh cinta.

Namun hati CHANTEK berubah setelah terjumpa skrip yang mengisahkan tentang percintaan seorang lelaki dengan pembantu rumahnya, dia terasa diperbodohkan dan dipergunakan oleh AD sebagai bahan latihan filemnya.

CHANTEK benar-benar terasa dirinya ditipu dan hatinya dipermainkan dan lantas melarikan diri. Akibatnya, AD tidak ketentuan arah dan tidak dapat berlakon semula kerana terkenangkan CHANTEK.

Berjayakah AD bertemu dan memenangi hati CHANTEK kembali? Saksikan kisah seterusnya dalam filem romantik komedi, CHANTEK arahan Pierre Andre di pawagam bermula 16 Februari 2012!

Full content generated by Get Full RSS.

:: MYARTIS.COM ::: JEMBALANG GANGGU <b>PIERRE ANDRE</b>?

Posted: 09 Dec 2011 01:31 PM PST


Gambar ini secara tidak sengaja menampilkan satu lembaga misteri semasa penggambaran filem yang melibatkan pelakon dan pengarah Pierre Andre di sebuah rumah tinggal di Ampang, Selangor. Menurut dakwaan krew penggambaran, segelintir daripada mereka pernah diganggu oleh 'jelmaan' yang tiba-tiba menyerang mereka.

Lebih memelikkan, Pierre dan adiknya Mikael Andre yang turut berlakon dalam filem tersebut terpaksa berubat atas sebab-sebab tertentu. Namun tidak pula diketahui apakah mereka berdua berubat kerana demam atau kerana kena sampuk jembalang.

Klik untuk imej besar...

Bagaimanapun, menurut cerita penduduk setempat, kawasan penggambaran itu memang keras dan menyimpan seribu misteri. Itu kata penduduk, kata segelintir pihak pula mungkin berlainan iaitu kemungkinan MIG hanya sekadar membuat gimik untuk melariskan filem itu nanti.

Apa-apapun... Allahulam..!

Full content generated by Get Full RSS.

Adira af - Google Blog Search

Adira af - Google Blog Search


Blog | Kedudukan <b>Adira AF</b> 8 Mencemaskan ~ Borneo Travel <b>...</b>

Posted: 23 Apr 2010 05:00 PM PDT

Blog | Kedudukan Adira AF 8 Mencemaskan


'; div.innerHTML = summary; } //]]>

Salam wanes kepada semua pengundi-pengundi, peminat-peminat Adira dan juga kepada semua penonton yang setia bersama program Akademi Fantasia Musim Ke-8. Kedudukan Adira mencemaskan kerana hanya mampu bertahan di tangga ke-2.


Malam ini sekali lagi para pelajar AF 8 akan mempersembahkan lagu masing-masing dengan aksi tersendiri. Begitu juga dengan Adira, pastinya Adira akan membuat persembahan terbaik pada malam ini.

Kedudukan Afundi terkini pada jam 7.47 petang, adalah seperti di bawah;

Sekitar Jam 4.00 petang tadi

1 Shahir 15
2 Adira 14
3 Daus 12
4 Maulana 12
5 Iwan 12
6 Ain 12
7 Farina 12
8 Nad 11


Sekitar jam 7.50 petang

1 Shahir 15
2 Adira 14
3 Daus 12
4 Maulana 12
5 Iwan 12
6 Farina 12
7 Ain 12
8 Nad 11

Nampaknya kedudukan Adira hanya mampu berada pada kedudukan ke-2 dalam afundi. Kita tidak boleh merasa selesa dengan kedudukan Adira ketika ini kerana biasanya, kedudukan akan cepat berubah pada musim persembahan dan juga sebelum keputusan penyingkiran pada hari Ahad. Mari kita sama-sama menambah Afundi Adira dari masa ke semasa.

Sebagai penyokong dan pengundi setia Adira, marilah kita sama-sama menyokong Adira sehingga ke Penghujung program AF 8 dan kita pastikan Adira menjadi JUARA.

Pssttt...Malam ni wanes nak bagi penghargaan kepada Adlin kerana beri komen yang "the best" untuk Adira....


Full content generated by Get Full RSS.

Along Eyzendy - Google Blog Search

Along Eyzendy - Google Blog Search


Sekering Jiwa Ente (2011) - Oh! Mediafire

Posted:

Housemate dia Abe (Syed Ali) dan Ajis (Along Eyzendy) yang setiap hari terpaksa mendengar dan melihat kepropaannya semakin tidak tahan dengannya malah ada yang di'kena'kan oleh Hamzah yang suka melihat ...

Hafiz af - Google Blog Search

Fouziah Gous - Google Blog Search

Fouziah Gous - Google Blog Search


Cerita Artis: Tak Pernah Kawan Suami Orang - <b>Fouziah Gous</b>

Posted: 01 Jan 2012 11:57 AM PST


SEJAK kebelakangan ini, mutu lakonan aktres jelita Fouziah Gous boleh dikatakan semakin menyerlah. Tidak hanya terikat dengan karakter lemah lembut dan sopan santun, dia kini muncul dengan watak lebih berani serta mencabar keupayaan diri.

Fouziah atau nama sebenarnya, Nor Fouziah Mohd Gous bukan lagi pelakon sebarangan yang bersandar pada wajah yang cantik. Sebaliknya, dia benar-benar mahu penonton menilai bakat lakonannya yang berkesan menerusi watak wanita bermadu.

Bermula dengan drama Trilogi Cinta di samping Rosyam Nor dan Amyza Adnan, gadis manis berusia 28 tahun ini makin rancak menerima watak 'wanita bermadu' apabila satu demi satu tawaran menjadi miliknya. Terbaru, drama Karma untuk TV9.

Diarahkan Erma Fatima, drama 13 episod itu menonjolkan Fouziah sebagai Karmila, seorang pelakon popular yang jatuh cinta dan berkahwin dengan lelaki berusia, Tan Sri Fahrul Sani lakonan Datuk Ahmad Tamimi Siregar. Namun, tak diterima isteri pertama.

Sarat dengan pelbagai konflik dan perasaan tidak puas hati, drama ini yang disiarkan menerusi slot Ratu mulai Isnin ini, jam 8.30 malam turut membariskan Ziela Jalil, Aaron Aziz, Datuk Rahim Razali, Azlee Khairi serta Fadhilah Mansor.

Ditemui ketika penggambaran drama ini di Plaza Shah Alam minggu lalu, Fouziah berkata Karma adalah lakonan kelima, dia diberi kepercayaan melakonkan watak wanita bermadu selepas Trilogi Cinta, Tahajud Cinta, Kekasih Awal dan Akhir serta Senyawa.

"Biarpun watak itu sama, tetapi tuntutan jalan ceritanya berbeza. Dalam Trilogi Cinta, saya rela menjadi isteri kedua kerana simpati dan kasih sayang. Manakala, Tahajud Cinta pula saya terpaksa menjadi isteri keempat kepada lelaki yang dibenci. Tidak terkecuali, telefilem Kekasih Awal dan Akhir yang menonjolkan saya sebagai madu bersikap antagonis. Begitu juga, Senyawa yang memerlukan saya berkongsi kasih suami kerana tak mampu melahirkan zuriat.

"Kesemuanya nyata sangat mencabar. Namun, ini hanyalah lakonan semata-mata. Dalam kehidupan realiti, saya sentiasa mengharapkan Tuhan memberi jodoh terbaik. Jujurnya, saya berdoa supaya dijauhkan kehidupan bermadu kerana dalam lakonan pun sudah dapat rasakan keperitannya. Inikan pula realiti. Lagi pun, saya tidak pernah berkawan dengan suami orang. Kehidupan harian saya pun hanya tertumpu pada lima perkara iaitu karier, keluarga, gimnasium, bersukan dan makan. Setakat ini, tiada masa untuk bercinta" katanya.

Full content generated by Get Full RSS.

<b>Fouziah Gous</b> Pernah Mahu Bersara | N9 Kini - Portal Berita Negeri <b>...</b>

Posted: 27 Mar 2011 10:33 PM PDT

KALAU diikutkan, pembabitan aktres Fouziah Gous dalam dunia hiburan tanah air bukan baru setahun dua.

Mula menapak sebagai model pada sekitar 2006, wanita berketurunan Pakistan, Melayu dan Cina ini diperkenalkan ke dunia lakonan menerusi pengarah dan pensyarah Prof Madya A. Razak Mohaideen.

Kini selepas hampir enam tahun bergelumang dalam arena glamor ini, jenama Fouziah hakikatnya tidaklah segah mana. Memang dia dikenali tetapi tidak sensasi seperti segelintir aktres lain.

Bahkan, lebih ramai pendatang baru yang jauh lebih popular daripada bekas pramugari Sistem Penerbangan Malaysia (MAS) ini. Apabila menyentuh isu itu, memang tidak dinafikan antara puncanya adalah kerana Fouziah kurang dicemari kontroversi.

Turut diakui empunya badan, dia memang jarang dikaitkan dengan gosip atau cerita-cerita nakal.

Paling heboh diperkatakan pun setakat ini adalah keintimannya dengan aktor Iqram Dinzly. Itu pun, palitan tersebut tidaklah sehangat mana jika dibandingkan kontroversi yang melanda rakan-rakan artis seangkatannya.

Mengulas perkara itu, Fouziah yang ditemui dalam sesi fotografi bersama OopStarz! baru-baru ini berkata: "Bagi saya, tidak guna kalau kita hanya popular dan glamor tetapi kerjaya tidak kukuh.

"Apa yang lebih penting adalah tawaran lakonan itu berterusan dan sekali gus ia dapat mengukuhkan kewangan dan simpanan masa depan.

"Kalau hendak mengejar populariti pun, biarlah orang nampak dan memperakui kerja kita agar kedua-duanya seiring."

Berlakon hanya untuk wang

Terang Fouziah, antara faktor penyumbang yang membuatkannya 'dingin' daripada palitan kisah sensasi adalah bertitik-tolak daripada keraguannya sendiri terhadap cabang seni yang dipilihnya itu.

"Sebenarnya, jiwa saya mulanya bukan pada lakonan. Saya cintakan bidang peragaan dan suka bergambar. Jujurnya, pada permulaan kerjaya, saya hanya berlakon untuk mendapatkan wang.

"Sebab itu, saya tidak kisah pun soal popular atau kontroversi. Apa yang saya utamakan adalah mendapat pelbagai tawaran berlakon," katanya.

Dek kepuasan minimum itu, Fouziah pernah terfikir untuk berundur diri."Pernah sampai satu tahap, saya terfikir untuk tidak mahu berlakon lagi kerana tidak puas dengan apa yang dilakukan.

"Namun, sokongan dan kepercayaan peminat dan pihak-pihak tertentu terhadap potensi saya membuatkan saya semakin mencintai dunia lakonan," katanya.

Hari ini, Fouziah mengakui semakin obses dengan periuk nasinya itu dan mahu terus memperbaiki dan mendalami bidang yang dipilih.

"Lakonan kini sudah menjadi sebahagian hidup saya. Saya mula merasakan betapa saya sayang pada bidang seni sejak dua tahun kebelakangan ini.

"Saya sedar terlalu banyak perkara yang perlu diperbaiki dan dalami. Oleh itu, saya teringin untuk bekerja dengan lebih ramai pelakon dan pengarah berkaliber untuk menjadi pelakon berwibawa pada masa akan datang," katanya.

Iqram bagai adik

Diusik pula tentang lelaki yang dikaitkan dengannya iaitu aktor Iqram Dinzly, Fouziah berkata keakraban dan keserasian mereka menyukarkan rasa cinta untuk bertandang.

"Sebenarnya, lebih dalam kita mengenali seseorang itu lebih sukar untuk perasaan cinta terbit. Dalam kes saya dan Iqram, kami terlalu rapat seperti adik-beradik.

"Kami banyak persamaan dan tahu kelebihan serta kekurangan masing-masing, jadi tidak mungkin boleh bercinta pula.

"Tapi memandangkan ramai sudah melabelkan kami bercinta, jadi tidak mengapalah kami layankan sahaja walaupun itu tidak berlaku," katanya.

Katanya lagi: "Memang Iqram seorang lelaki yang baik pekerti dan selepas beberapa tahun mengenalinya, saya memang cukup selesa dengan keikhlasannya.

"Namun, ada kalanya dia sangat manja. Malah, saya sudah anggapnya seperti adik sendiri. Tak mungkinlah saya hendak bercinta dengan lelaki yang sudah dianggap seperti saudara sendiri," katanya.

Sambung Fouziah yang masih solo, jika dia mencari lelaki, sebolehnya biarlah lelaki itu boleh mengawal serta membimbingnya.

"Memang saya berjumpa ramai lelaki tetapi untuk mencari seseorang yang boleh dijadikan teman dan calon suami bukan perkara mudah.

"Sehingga hari ini masih belum ada lelaki yang benar-benar memikat hati saya. Saya percaya ia akan menyusul apabila tiba waktunya.

"Buat masa ini, lebih baik saya tumpukan perhatian pada kerjaya yang kian berkembang," katanya yang baru menyambung kontrak bersama produk kecantikan Alaisyah.

Menyingkap aktiviti terbarunya, Fouziah kini terikat dengan penggambaran drama bersiri Kala Terbit Cinta untuk saluran TV Al-Hijrah.

Selain menunggu tayangan filem Rasuk menjelang 23 Jun depan, wajah Fouziah kini boleh ditonton dalam drama seram Mantera Anjasmoro pada setiap Khamis pukul 9.30 malam di TV3.

Foto RAYMOND OOISolekan EPIE TEMERLOH (019-3445429) menggunakan M.A.CDandanan CHEZ HAIR STUDIO (017-9726213)Pakaian BUTIK MIMPIKITA, BangsarLokasi PNB Darby Park Executive Suites (Terima kasih Rizahuddin Sohari)

Full content generated by Get Full RSS.

saleem iklim - Google Blog Search

saleem iklim - Google Blog Search


MP3 Download <b>saleem iklim</b> suci dalam debu Video Clips - List Of <b>...</b>

Posted: 12 Jan 2012 12:19 AM PST

saleem iklim suci dalam debu mp3 download,saleem iklim suci dalam debu song download,saleem iklim suci dalam debu music download,We found saleem iklim suci dalam debu 15 Mp3 files, Youre in page 1 of 1 pages.To listen saleem iklim suci dalam debu just click Play.To download saleem iklim suci dalam debu mp3 for free: Right Click -> Save Link As (Save Target As) -> Change filename to saleem iklim suci dalam debu.mp3. If Save As Type is not MP3, change to All Files.

  • Saleem Iklim- Suci Dalam Debu
  • Listen and Download Saleem Iklim- Suci Dalam Debu Mp3 For Free ,File Name Saleem Iklim- Suci Dalam Debu.mp3 Size : 4,484 KB Total Download : 416,608 Upload on : 06:46 12-07-2008 by : ima.zul17 on 4shared.
    PLAY
  • SaleemIklim-SuciDalamDebu
  • Listen and Download SaleemIklim-SuciDalamDebu Mp3 For Free ,File Name SaleemIklim-SuciDalamDebu.mp3 Size : 3,657 KB Total Download : 7,615 Upload on : 07:50 12-09-2008 by : ratuaulia on 4shared.
    PLAY
  • Saleem Iklim - Suci Dalam Debu
  • Listen and Download Saleem Iklim - Suci Dalam Debu Mp3 For Free ,File Name Saleem Iklim - Suci Dalam Debu.mp3 Size : 1,124 KB Total Download : 2,968 Upload on : 06:41 26-03-2009 by : www.radiokar.blogspot.com on 4shared.
    PLAY
  • Saleem iklim - Suci Dalam Debu
  • Listen and Download Saleem iklim - Suci Dalam Debu Mp3 For Free ,File Name Saleem iklim - Suci Dalam Debu.mp3 Size : 4,822 KB Total Download : 940 Upload on : 10:33 28-09-2009 by : aziong karimi febianse on 4shared.
    PLAY
  • Saleem Iklim- Suci Dalam Debu
  • Listen and Download Saleem Iklim- Suci Dalam Debu Mp3 For Free ,File Name Saleem Iklim- Suci Dalam Debu.mp3 Size : 4,484 KB Total Download : 595 Upload on : 07:20 01-12-2010 by : hen_syah86 on 4shared.
    PLAY
  • Malay - Iklim Saleem - Suci Dalam Debu
  • Listen and Download Malay - Iklim Saleem - Suci Dalam Debu Mp3 For Free ,File Name Malay - Iklim Saleem - Suci Dalam Debu.mp3 Size : 4,422 KB Total Download : 572 Upload on : 04:48 09-06-2009 by : ione corp on 4shared.
    PLAY
  • Saleem Iklim - Suci Dalam Debu
  • Listen and Download Saleem Iklim - Suci Dalam Debu Mp3 For Free ,File Name Saleem Iklim - Suci Dalam Debu.mp3 Size : 4,484 KB Total Download : 435 Upload on : 04:15 21-05-2011 by : voc on 4shared.
    PLAY
  • Saleem Iklim- Suci Dalam Debu
  • Listen and Download Saleem Iklim- Suci Dalam Debu Mp3 For Free ,File Name Saleem Iklim- Suci Dalam Debu.mp3 Size : 4,484 KB Total Download : 410 Upload on : 08:03 25-08-2010 by : uhp on 4shared.
    PLAY
  • Saleem Iklim- Suci Dalam Debu
  • Listen and Download Saleem Iklim- Suci Dalam Debu Mp3 For Free ,File Name Saleem Iklim- Suci Dalam Debu.mp3 Size : 1,684 KB Total Download : 322 Upload on : 04:45 15-03-2010 by : mbah hery on 4shared.
    PLAY
  • Saleem Iklim-Suci Dalam Debu
  • Listen and Download Saleem Iklim-Suci Dalam Debu Mp3 For Free ,File Name Saleem Iklim-Suci Dalam Debu.mp3 Size : 4,484 KB Total Download : 306 Upload on : 01:38 03-05-2011 by : pika on 4shared.
    PLAY
    Full content generated by Get Full RSS.

    Mp3 Download <b>Saleem iklim</b> pintu Maaf - mp3lu.com

    Posted: 23 Jun 2010 12:00 AM PDT

    saleem iklim pintu maaf mp3 download,saleem iklim pintu maaf song download,saleem iklim pintu maaf music download,We found saleem iklim pintu maaf 1 Mp3 files, Youre in page 1 of 0 pages.To listen saleem iklim pintu maaf just click Play.To download saleem iklim pintu maaf mp3 for free: Right Click -> Save Link As (Save Target As) -> Change filename to saleem iklim pintu maaf.mp3. If Save As Type is not MP3, change to All Files.

    Saleem iklim - pintu Maaf mp3

    Listen and Download Saleem iklim - pintu Maaf Mp3 For Free ,File Name Saleem iklim - pintu Maaf.mp3 Size : 5,002 KB Total Download : 41,518 Upload on : 01:04 14-07-2009 by : aziong karimi febianse on 4shared.
    PLAY Full content generated by Get Full RSS.

    Zizan Razak - Google Blog Search

    Zizan Razak - Google Blog Search


    [FULL] Soal Jawab Islami Ustaz Azhar Idrus & <b>Zizan Razak</b> : Malam <b>...</b>

    Posted: 11 Jan 2012 12:12 AM PST

    Sambungan kepada post yang lalu. [FULL] Soal Jawab Islami Ustaz Azhar Idrus & Zizan Razak : Malam Tahun Baru.
    Full content generated by Get Full RSS.

    Syamsul Yusof - Google Blog Search

    Syamsul Yusof - Google Blog Search


    Adik <b>Syamsul Yusof</b> Arah Filem Cinta | N9 Kini - Portal Berita Negeri <b>...</b>

    Posted: 24 May 2011 06:48 PM PDT

    PETALING JAYA: Adik kepada pengarah dan pelakon Syamsul Yusof, Syafiq,18, (gambar) bakal mengarah filem cereka pertamanya berjudul Saya Amat Mencintaimu (SAM).

    Filem tersebut dilakonkan oleh Syamsul, Lisa Surihani, Shaheizy Sam, Azad Jasmin dan Neelofa.

    Menurut bapanya yang juga penerbit Skop Production, Datuk Yusof Haslam, 57, Syafiq merupakan pelajar Universiti Metropolitan Kuala Lumpur (KLMU) dan pernah menghasilkan filem pendek dan mendalami teknik imej janaan berkomputer (CGI).

    "Saya gemarkan elemen cinta dalam sebuah cerita tetapi Syamsul selalu menolak genre percintaan dan romantik sebaliknya lebih selesa dengan genre aksi.

    "Jadi, saya memberi peluang kepada Syafiq untuk mengarah filem pertama bercorak romantik komedi iaitu SAM yang akan menjalani penggambaran tidak lama lagi," katanya,

    Sebelum ini, Syafiq juga pernah diberi peluang mengarah drama Gerak Khas yang disiarkan di RTM.

    Selain itu, Yusof yang telah bergelar penerbit filem sejak 20 tahun lalu juga bakal menerbitkan filem terbaru arahan Syamsul iaitu Aku Bukan Tomboi dan Jalan Kembali… Bohsia.

    Riak wajahnya juga menunjukkan dia berbangga dan rasa bertuah kerana mempunyai anak seperti Syamsul dan Syafiq yang kini mengikut jejaknya untuk aktif dalam bidang perfileman.

    Full content generated by Get Full RSS.