Nuffnang

Rabu, 26 Disember 2012

Bront Palarae - Google Blog Search

Bront Palarae - Google Blog Search


Interview Afdlin, <b>Bront Palarae</b>, Zain Saidin

Posted: 04 Dec 2012 04:22 PM PST

Temubual oleh Crew Media Ikram Mesir ketika menyambut Delegasi Aqsa2Gaza11-Emergency Relief di Lapangan Terbang Kaherah.

Lisa Surihani - Google Blog Search

Lisa Surihani - Google Blog Search


<b>Lisa Surihani</b> Mohon Maaf |

Posted: 08 Oct 2012 07:31 PM PDT


Lisa Surihani membuat permohonan maaf? Untuk apa pula perlu memohon maaf?

Melalui mStar Online, Lisa menyatakan permohonan maaf tersebut kerana muncul laporan yang menyatakan Lisa enggan bergambar dengan peminat semasa menjalani penggambaran di sebuah balai.

Khabarnya peminat-peminat Lisa terkilan dengan kejadian tersebut, bagaimanapun Lisa tidak menyalahkan peminat-peminat itu, sebaliknya berharap dapat memenuhi permintaan mereka untuk bergambar pada masa akan datang.

Secara jujurnya saya tidak berniat ]untuk menunjukkan sikap sombong kepada sesiapa pun dan kepada mereka yang terasa hati saya ingin memohon maaf.

Kejadian itu bukan disengajakan kerana saya sedang memberikan tumpuan kepada penggambaran tambahan pula watak yang saya pegang agak berat.

Sesiapa yang mengenali saya pasti tahu sikap saya yang sebenarnya

Lisa, yang mempunyai 2.1 juta peminat di Facebook,  menambah pada masa itu dia serba salah kerana terpaksa memilih untuk memberikan tumpuan kepada wataknya dan tidak mahu menjejaskan masa yang diperuntukkan pihak produksi. Tambahnya lagi, walaupun produksi tidak kisah jika dia meluangkan sedikit masa untuk bersama peminat, sebagai seorang pelakon dia perlu menghormati masa mereka.

Saya tidak mahu menyusahkan orang lain kerana ingin sesuatu perancangan itu berjalan dengan baik.

Saya sentiasa terfikir boleh ke ambil masa sekejap bergambar dengan peminat ataupun kalau saya turutkan kata hati saya, ia akan mengganggu proses penggambaran.

Begitulah ceritanya dari pihak Lisa. Apa pun kepada peminat tersebut diharap penjelasan Lisa akan menjernihkan keadaan.

Secara peribadi, kami berpendapat jika seorang artis itu sedang bekerja atau melakukan hal personal (membeli-belah, melancong dsb.) lebih baik jika kita hormati kerja dan privasi mereka, tak gitu? Ada masa yang sesuai untuk meminta bergambar dengan mereka, misalnya di sesi khas dengan peminat atau sesi promosi hasil kerja mereka.

Jika anda ada pendapat lain, anda dialu-alukan menulis di ruangan komen.

Baca Yang Ini Pulak:-


Zahiril Adzim - Google Blog Search

Zahiril Adzim - Google Blog Search


Tahniah buat <b>Zahiril Adzim</b> dan Shera Ayob | Mila Ahmad

Posted:

Dah lama aku tunggu berita gembira dari mereka ni, Zahiril Adzim dan Shera Ayob, akhirnya setelah setahun mendirikan rumahtangga Alhamdulillah Shera Ayob disahkan hamil ! Suka giler kau, macam aku yang pregnant ...

Altimet - Google Blog Search

Altimet - Google Blog Search


Lirik Bangkit - DJ Fuzz, <b>Altimet</b> & Salam | 1 Lirik Lagu.com

Posted: 24 Sep 2012 08:17 PM PDT

Bangkit bila ditolak jatuh bangunlah semula
Bangkit bila diluka nanti pulihlah semula
Bangkit biar bersusah dulu nanti senang semua
Sakit pada luka kan pulih semula
Bangkit

Dengan nama yang Maha Esa
Maafkan aku aku terlena
Mata buka tapi aku leka
Sekarang kita sedia pasang deria kita lebih peka

Siap gerak gempur
Sedia rentap tempur
Redah onak lumpur
Maju tiada undur
Tak kenal uzur hingga jasad kita terkubur
Kalau kurang kaki tangan lutut dan siku dihulur

Ini malam kita pakai tanjak songsang
Askar jati gerak senyap yang lain berkompang
Berani segorombolan tak takut bila seorang
Kuatkan benteng jangan biar ada yang berlubang

Bangkit bila ditolak jatuh bangunlah semula
Bangkit bila diluka nanti pulihlah semula
Bangkit biar bersusah dulu nanti senang semua
Sakit pada luka kan pulih semula

Bangkit bila ditolak jatuh bangunlah semula
Bangkit bila dijajah boleh tawanlah semula
Bangkit ingat ketua dulu supaya jalan lurus
Kalau tidak ditepi bendung ku tak berakar

Sabit kau umpama cahaya
Yang menyinari bumi
Kau umpama Hang Jebat
Yang melindungi hak dirinya
Kau umpama senjata
Yang melindungi tanah
Sememangnya pendekar yang gagah perkasa

Mana Tun Fatimah
Mana semangat Tun Teja Datuk Maharajalela
Mana cucu Datuk Merah
Keberanian Sarjan Hassan dan Leftenan Adnan
Mari memartabatkan perjuangan Datuk Bahaman

Keris dulu dalam tangan sekarang dalam otak
Paling tajam tak perlu hunus keluar tengkorak
Catur congak cukup sebelum langkah diorak
Tanpa rancangan rapi dah tentu kemenangan rosak

Rapat-rapatkan saf dan buka kuda-kuda
Bila bersatu tunggu lihat siapa berani cuba
Yang akan datang menaruh pada yang semasa
Bangkitlah nusantara

Bangkit bila ditolak jatuh bangunlah semula
Bangkit bila diluka nanti pulihlah semula
Bangkit biar bersusah dulu nanti senang semua
Sakit pada luka kan pulih semula

Bangkit bila ditolak jatuh bangunlah semula
Bangkit bila dijajah boleh tawanlah semula
Bangkit ingat ketua dulu supaya jalan lurus
Kalau tidak ditepi bendung ku tak berakar

Jadi bangkit berkumpul di bawah panji berbulan sabit
Tak sujud pada sesiapa di bawah langit
Tak mengalah walaupun betapa sakit
Sebelum layar bahtera mari kita

Berakit-rakit ke hulu berenang-renang ke tepian
Bersakit-sakit dahulu bersenang-senang kemudian
Kemudian

Bangkit bila ditolak jatuh bangunlah semula
Bangkit bila diluka nanti pulihlah semula
Bangkit biar bersusah dulu nanti senang semua
Sakit pada luka kan pulih semula

Bangkit bangunlah semula
Bangkit tawanlah semula
Bangkit umpama cahaya

Related posts:

  1. Lirik Ikrar – DJ Fuzz & Altimet
  2. Lirik Alamak – Salam & Altimet
  3. Lirik Malaysian Boy – Altimet, DJ Fuzz, Ila Damiaa, Point Blanc & Rabbit Mac
  4. Lirik Syukur – Altimet
  5. Lirik Selamat Pagi Sayang – DJ Fuzz & Noh Hujan

No comment yet. Be the first to leave a comment!

ramlah ram - Google Blog Search

ramlah ram - Google Blog Search


Kau Kunci Cintaku Dalam Hatimu - <b>Ramlah Ram</b> #Lirik @lagubestbest

Posted: 15 Dec 2012 07:53 AM PST

Tajuk Lagu: Kau Kunci Cintaku Dalam Hatimu
Album: -
Artis: Ramlah Ram

Muzik Video: Kau Kunci Cintaku Dalam Hatimu - Ramlah Ram

Lirik Lagu: Kau Kunci Cintaku Dalam Hatimu - Ramlah Ram

Bila sendirian terbayang wajahmu
Bila kerinduan terasa cintamu
Bila keresahan inginku dibelai
Sepenuh kasih dan sayang...

Bila ku terluka terseksmya hati
Bila kau tiada kusetia menanti
Pernah kumencuba lupakan dirimu
Tapiku tak daya menanggung rindu

Chorus:
Sukarnya untukku berpisah denganmu
Kau kunci cintaku didalam hatimu
Meronta hatiku menangis kernamu
Kau kunci cintaku didalam hatimu

Sehingga ku lemas bila kau tiada di sisiku
Bawalah daku bersama denganmu
Dan janganlah engaku biar kusendiri
Dulu dan kini hingga selamanya
Engkaulah kesayanganku...

Erul af - Google Blog Search

Erul af - Google Blog Search


DIELA CREATIVE: Bersama <b>Erul AF9</b>

Posted: 02 Sep 2012 12:51 AM PDT

            Assalamualaikum wrh wbr.....

Salam sejahtera kepada anda semua dan selamat menyambut Hari Kemerdekaan. Semoga negara kita akan sentiasa dalam keadaan aman 
dan sentosa. 
           Entri kali ini mengenai selebriti AF 9. Ini secara kebetulan sahaja berjumpa dengan Erul AF9. Sebenarnya Erul ni datang di majlis tahlil di rumah emak saudara suami. Sewaktu hendak pulang terserempak dgnnya. So apa lagi, sempatlah bergambar dengan dia.


Gambar kenang-kenangan bersama selebriti Erul AF9.


Dafi af - Google Blog Search

Dafi af - Google Blog Search


Gempak GempiTa Group: <b>Dafi AF</b> & Mila AF bercinta??

Posted: 18 Sep 2012 04:43 PM PDT

Bercinta sesama rakan seperjuangan bukan lah pelik... kataorg lagi elok kan..kan..sama2 paham akan cara bekerja di dalam sama industri.. dan kini angin2 gosip mula bertiup akan kerapatan mila & dafi.. agak susah juga  nak agak memandangkan dorg ni sama2 dr Akademi Fantasia... meh admin share gambar kemesraan mereka berdua..so korang nilai lah sendiri erk... dan kita tunggulah pengakuan mereka berdua or menggunakan alasan basi artis sekadar kawan... meh..jom...



----------------------------------------------------------------------------------------------
Jikalau anda suka dengan artikel ni..sila lah share... maceh....
Sumber info & gambar : Mediamalaya.com

Yuna - Google Blog Search

Yuna - Google Blog Search


<b>YUNA</b> x HATTA | ZELdashATIF photography

Posted: 26 Dec 2012 05:43 AM PST

A dress made for Yuna by Hattadlomat.

<b>Yuna</b> – Bad Idea (Live In Austin) – The Neptunes #1 fan site, all <b>...</b>

Posted: 24 Dec 2012 08:42 PM PST

  • Dec • 25 • 12
  • Merry Christmas Everyone !!!

  • Dec • 25 • 12
  • Alyssa Bernal - O Holy Night/Merry Little Christmas

  • Dec • 25 • 12
  • A$AP Rocky - Pretty Flacko feat. Waka Flocka, Gucci Mane & Pharrell (Remix) (Proper)

  • Dec • 25 • 12
  • Pharrell At Bal Harbor Store, Book Signing

  • Dec • 25 • 12
  • Robin Thicke & Lil' Wayne's "Tie My Hands" Helped Save A Soldier's Life

  • Dec • 25 • 12
  • StereoTypes - Racial Profiling & Guns

  • Dec • 25 • 12
  • Club Chrissie - DIY Holiday Cards With Nicky Hilton & Derek Blasberg

  • Dec • 25 • 12
  • Pharrell Chats With Artists on ARTST TLK

  • Dec • 25 • 12
  • Pharrell & Verbal In The Ollie Magazine December Issue (Update)

  • Dec • 25 • 12
  • Pharrell Getting Ready For ARTST TLK

  • Dec • 25 • 12
  • Pharrell In The Studio With BeyoncĂ©?

  • Dec • 25 • 12
  • Yuna - Bad Idea (Live In Austin)

  • Dec • 20 • 12
  • T.I. - Hello feat. Pharrell & Cee-Lo Green (Scan)

  • Dec • 20 • 12
  • Pharrell On Instagram

  • Dec • 20 • 12
  • Cris Cab - The Fire feat. The Green (Brent Paschke) (12')

  • Dec • 20 • 12
  • Leah LaBelle To Be Featured On Brian Cross' 'Shotgun'

  • Dec • 20 • 12
  • Mansions On The Moon In The Studio (December 20th)

  • Dec • 20 • 12
  • Alyssa Bernal In San Antonio

  • Dec • 20 • 12
  • OTHERS By Hypebeast - Street Etiquette

  • Dec • 20 • 12
  • Nardwuar VS. MellowHype

  • Dec • 17 • 12
  • Pharrell & Netta Brielle In The Studio

  • Dec • 17 • 12
  • Pharrell Williams x Eyescream Article

  • Dec • 16 • 12
  • Solange's BBC Radio 1 Neptunes Mix (12')

  • Dec • 16 • 12
  • Robin Thicke In The Studio (December 15th)

  • Dec • 16 • 12
  • Alyssa Bernal Shooting New Video

  • Dec • 16 • 12
  • StereoTypes - Ryan Hall Makes New Friends

  • Dec • 16 • 12
  • KAWS Companion: Macy's Thanksgiving Day Parade 2012

  • Dec • 14 • 12
  • The-Dream - Real feat. Pharrell (11'/12')

  • Dec • 14 • 12
  • Leah LaBelle In The Studio With Jermaine Dupri (December 14th)

  • Dec • 14 • 12
  • Awkward Black Girl - The Group (Season 2, Episode 7)

  • Dec • 13 • 12
  • The Internet Working With Chad Hugo

  • Dec • 13 • 12
  • Pharrell Discusses Art & Design With Craig Robins At Design Miami 2012

  • Dec • 13 • 12
  • Shawn Chrystopher - Who Mad feat. Buddy (12')

  • Dec • 13 • 12
  • Cris Cab - The Rise Tour (Episode 2)

  • Dec • 11 • 12
  • Cam Rafati - Face Your Destiny (Chad Hugo & Yardnose) (12')

  • Dec • 11 • 12
  • Wiz Khalifa - Rise Above (Instrumental) (12')

  • Dec • 11 • 12
  • Forum Member SonicNERD Met Pharrell & Has Good News Regarding N*E*R*D

  • Dec • 11 • 12
  • Shae Haley x Internet Map.Net Interview

  • Dec • 11 • 12
  • Kanye West Surprises Pharrell During A Q&A

  • Dec • 11 • 12
  • Azealia Banks In The Studio With Pharrell

  • Dec • 11 • 12
  • Usher With Pharrell's Places & Spaces I've Been

  • Dec • 11 • 12
  • Lydia Paek - Lost (Frank Ocean Cover)

  • Dec • 11 • 12
  • Alyssa Bernal - Ho Hey (The Lumineers Cover)

  • Dec • 11 • 12
  • Barneys x Billionaire Boys Club 2012 (Fall/Winter Collection)

  • Dec • 11 • 12
  • Pharrell At Design Miami

  • Dec • 11 • 12
  • Moncler 60th Anniversary Dinner

  • Dec • 11 • 12
  • Pharrell Williams x Coolhunting.com Interview

  • Dec • 11 • 12
  • Pharrell & Pusha T.

  • Dec • 11 • 12
  • StereoTypes - Songs You Live & Die By

  • Dec • 11 • 12
  • Cris Cab - Good Girls (Don't Grow On Trees) (Acoustic)

  • Farawahida - Google Blog Search

    Farawahida - Google Blog Search


    Jangan Tanya Aku Lagi - <b>Farawahida</b> #Lirik @lagubestbest

    Posted: 31 Mar 2012 11:59 PM PDT

    Tajuk Lagu: Jangan Tanya Aku Lagi
    Album: OST Drama Mata Ayer TV3
    Artis: Farawahida

    Muzik Video: Jangan Tanya Aku Lagi - Farawahida

    Lirik Lagu: Jangan Tanya Aku Lagi - Farawahida

    Sakit hatiku terluka kerna dirimu
    Menggoreskan luka dalam hati ini
    Menabur dusta dalam hidupk

    Semua
    Biarlah ku buang iring pergimu
    Tak akan aku simpan dalam hati ini
    Biarlah aku dengan hidupku

    Jangan kau tanya aku lagi
    Kerna hati dilukai
    Jangan kau tanya aku lagi
    Ungkapkanlah semua nya

    Kau pernah berjalan dalam hidupku
    Dan kini ku bisa tanpamu

    Along Eyzendy - Google Blog Search

    Along Eyzendy - Google Blog Search


    Farid Jadi Polis Sebelum Kahwin &amp; <b>Along</b> Rasa Selesa Bersama MIG |

    Posted:

    Selain Farid Kamil, seorang lagi pelakon berbakat besar naungan MIG iaitu Along Eyzendy juga turut berlakon dalam filem Pe3 yang masih rancak ditayangkan di pawagam. Sebelum penglibatannya di bawah label artis MIG ...

    Fauzi Nawawi - Google Blog Search

    Fauzi Nawawi - Google Blog Search


    nurain82: Gambar Lisdawati & <b>Fauzi Nawawi</b> di Red Carpet <b>...</b>

    Posted: 12 Nov 2012 09:12 PM PST

    Pasangan merpati sejoli...cakap banyak tak payah kan... korang tengok jer gambar ni okey....




    saleem iklim - Google Blog Search

    saleem iklim - Google Blog Search


    Iklim - Pasrah : <b>saleem iklim</b> - fans club

    Posted: 16 Nov 2012 12:00 AM PST

    # SaleemFC tidak bertanggungjawab di atas segala Artikel yang ditulis oleh pihak pengendali blog. Pandangan penulis blog tidak mewakili SaleemFC. terima kasih

    Bunkface - Google Blog Search

    Bunkface - Google Blog Search


    <b>Bunkface</b> Talks Augmented Reality & #BBMM! | Hype.my

    Posted: 25 Dec 2012 09:00 PM PST

    Four more sleeps till the biggest New Year's Eve party of the year. Slated to happen on 31st December 2012 at Stadium Malawati in Shah Alam, the BlackBerry Music Mania Concert and Carnival (#BBMM) is expecting up to 5,000 attendees. All set to get their socks rocked off by the line up of acts.

    #BBMM will feature the ever-popular band from Indonesia, Sheila On 7, local rock scene heavyweights Hujan and Bunkface as well as the country's foremost hip-hop family, Kartel (featuring Joe Flizzow, Altimet, SonaOne, and Ila Damiaa).

    Last week, we spoke to local band Bunkface and they shared with us what fans can expect from their #BBMM New Year's Eve gig:

    Hey! How is it going? We heard that Bunkface has been super busy..

    "Hey what's up guys! Well, we've been touring across the country for our shows as we just launched our new album last July titled, 'Bunk Not Dead'. We also just relaunched it few weeks ago – but this time with 'augmented reality' features in it. Go check it out!"

    Bunkface has come a long & far way since 2005. What are the aspects, would you say, that contributed to your mainstream success?

    "We're just doing what we love, writing good songs, produce quality products, and of course with strategic planning by our team. Thanks to all our Bunkers (our fans) that always be there to support us. We love them so much."

    What would you say was your most memorable gig and why?

    "MTV World Stage 2010! We performed in front of 17,000 awesome fans and shared the stage with A-list artists like Katy Perry , Tokio Hotel, and Wonder Girls."

    How would your upcoming performance at BlackBerry Music Mania stand out from all of your other performances?

    "We always make sure the crowd would have a good rocking time whenever we take over the stage! We've got a special set all planned out for this New Year's Eve party. You don't want to miss it. So be there to find out."

    Leave a message for Hype Malaysia's readers and tell them why they should be rocking out at BlackBerry Music Mania for New Year's Eve this year.

    "Guys, if you want to start your 2013 with a blast, come join us this 31st Dec for the BlackBerry Music Mania Concert, because we will rock the best New Year's Eve in town! See ya!"

    To score passes to the hottest New Year's Eve concert and party in town, all you gotta do is purchase a BlackBerry Curve 9220 or BlackBerry Curve 9320 smartphone! Yup. A pair of concert tickets will be given out* with every purchase of a BlackBerry Curve 9220 or BlackBerry Curve 9320 smartphone from 1st December to 25th December 2012. Tickets can be redeemed at any AirAsia RedTix outlets.

    * While stocks last. See Terms & Conditions on the event website for more info.

    Alternatively, you could also hit up Wanista to find out how you can snag FREE tickets to what is slated to be the biggest New Year's Eve party of the decade. Let's rock out!

    You might also like

    Syamsul Yusof - Google Blog Search

    Syamsul Yusof - Google Blog Search


    <b>Syamsul Yusof</b> Mula Dalami Ilmu Islam

    Posted: 16 Nov 2012 08:17 PM PST


    KUALA LUMPUR: Pengarah filem muda Syamsul Yusof mengakui sedang mendalami ajaran agama Islam sejak kebelakangan ini agar menjadi Muslim yang benar-benar bertakwa.


    Syamsul atau nama sebenarnya Mohd Syamsul Yusof, 28, berkata, perubahan itu dilakukan sedikit demi sedikit dengan mendekati golongan ilmuwan Islam selain belajar mendalami agama tersebut menerusi buku.


    "Sekarang ini saya mahu mendalami Islam kerana saya merasakan diri ini benar-benar cetek dalam pengetahuan agama.

    "Bukan itu sahaja, saya turut berkongsi kepada peminat apa yang telah dipelajari di Facebook dan Twitter.

    "Bersempena dengan tahun baru Hijrah ini, tak kiralah daripada segi peribadi dan kerja, saya ingin menjadi insan yang lebih baik dan berguna kepada masyarakat, Insya-Allah," katanya.


    Tambah Syamsul dia juga percaya golongan remaja di luar sana turut mempunyai masalah yang sama di mana mereka masih tercari-cari landasan hidup menyebabkan dia mahu berkongsi mengenai Islam menerusi pelbagai medium termasuk filem.

    Syamsul juga berhasrat untuk menghasilkan sebuah filem berbentuk keagamaan untuk golongan remaja.

    Sementara itu, pada Konsert Zikir Terapi Diri Hafiz Hamidun yang diadakan pada Rabu lalu, Syamsul yang merupakan penyanyi undangan berjaya mempersembahkan sebuah zikir berjudul Ya Rabbi bersama saudaranya Anwar Fazal Abu Bakar.

    Ditanya adakah dia akan bergiat aktif di bidang muzik, Syamsul tidak merancang apa-apa dalam dunia seni tetapi lagu-lagunya mungkin boleh didengar menerusi runut bunyi dalam filem-filem yang dihasilkannya.

    "Sebelum ini saya pernah menghantar lagu-lagu saya ke beberapa buah stesen radio tetapi ia tidak dilayan. Mungkin juga lagu berkenaan tidak mencapai tahap piawaian seperti yang dikehendaki.

    "Saya anggap bidang muzik mungkin kurang sesuai untuk saya. Namun kerana minat, saya akan menyanyi menerusi lagu-lagu runut bunyi dalam filem yang dihasilkan sahaja," tuturnya.
    Syamsul Yusof Mula Dalami Ilmu Islam 10 out of 10 based on 10 ratings. 10 user reviews.