Nuffnang

Selasa, 21 Februari 2012

Wan Sharmila - Google Blog Search

Wan Sharmila - Google Blog Search


<b>WAN SHARMILA</b> SANGGUP KORBANKAN RAMBUT DEMI &#39;APA <b>...</b>

Posted: 15 Feb 2012 12:54 AM PST

No of View :99
Sebagai Rakyat 1 Malaysia, Jum Bersatu Hati..Tak Yah Gaduh2

Bagi menjayakan watak Marsha dalam drama terbaru 'Apa Celop', Wan Sharmila sanggup mengorbankan rambutnya yang panjang menggurai. Jelas pelakon kecil-molek ini, pihak TV3 telah meminta dia memotong rambut bagi membawa karektor seorang budak kampung yang datang ke bandar dan terlibat dengan dunia rempit.

"Saya memang sudah lama tidak berambut pendek. Kalau tidak silap, kali terakhir saya berambut pendek ialah kira-kira lima atau enam tahun dahulu. Ketika itu saya belum lagi aktif berlakon. Memang rasa lain sedikit apabila berambut pendek ini, tapi saya tidak kisah kerana saya memang ingin ubah penampilan untuk tahun 2012 ini." ujar Wan Sharmila.

Bercerita tentang pengalaman berlakon dalam drama arahan Ahmad Idham itu, Wan Sharmila memberitahu ia satu pengalaman yang baru kerana sebelum ini dia tidak pernah melakonkan watak yang melibatkan aksi-aksi lasak atau bahaya. Dalam masa yang sama, dia juga berasa seronok kerana dapat bekerjasama dengan baik dengan semua pelakon dan krew 'Apa Celop'.

"Memang seronok dapat terlibat dengan drama ini, tapi saya agak gementar apabila terlibat dengan aksi-aksi merempit. Saya rasa takut kerana sebelum ini saya memang tidak pernah mencuba aksi-aksi lasak sebegitu. Maklumlah, saya ini memang tak biasa membonceng motosikal. Apatah lagi hendak menunggangnya. Mujurlah tidak ada sebarang kejadian yang tidak diingini berlaku. Saya rasa setiap kali terlibat dengan adegan motor, saya pasti menahan takut dan cuba mengawal pergerakan kerana tidak mahu kelihatan kekok. Saya cuba buat yang terbaik," ujar Wan Sharmila lagi.

Di sini Di Himpunkan Kisah Pelik dan Lucu, Anda Pasti terhibur...

Dapatkan info terkini dengan klik link ini

'Apa Celop' akan bersiaran di Slot Aksi, TV3 menggantikan 'Nilapura' bermula 20 Februari ini.

SINOPSIS APA CELOP

Ia mengisahkan tentang dua pelumba haram, Aman dan Sawi yang bercadang untuk berlumba kali terakhir bagi memenangi duit supaya dapat mengadakan sebuah majlis perkahwinan secara besar-besaran bersama Julia dan Munirah. Kemenangan Aman yang mengalahkan Mako, Raja Rempit dan Ketua Gangster KL turut membawa pulang Marsha sebagai habuan.

Aman dan Sawi terpaksa berbohong kepada Julia dan Munirah bagi menyembunyikan Marsha. Keadaan menjadi tidak terkawal apabila Marsha telah hilang ingatan selepas kemalangan jalanraya yang turut melibatkan Aman. Mako juga berang dengan Aman kerana gagal menyerahkan kembali Marsha dan mengugut akan mengambil Julia sebagai pengganti.

'Apa Celop' turut dibintangi oleh Kamal Adli, Taiyuddin Bakar, Amanda Misbun, Ika Nabila, Azad Jasmin dan Zed Zaidi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan