Nuffnang

Sabtu, 2 Jun 2012

Arja Lee - Google Blog Search

Arja Lee - Google Blog Search


Pelakon Kacak, <b>Arja Lee</b> Seronok Jadi &#39;Kasanova&#39;? | BERITA <b>...</b>

Posted: 03 May 2012 05:30 PM PDT

Pelakon kacak Azharudin Ramli atau lebih dikenali sebagai Arja Lee bakal mengegarkan Auditorium Dewan Budaya, Universiti Sains Malaysia (USM), Pulau Pinang pada 4, 5 dan 6hb Mei ini apabila dia bakal menjadi seorang 'Kasanova' yang bernama Jimmy.

Jimmy adalah  penyanyi kelab malam yang mempunyai 2 personaliti berbeza dan keliru dengan identitinya sendiri. Dia sangat terkenal dengan karektor kasanovanya yang sentiasa dikelilingi ramai wanita berubah setelah bertemu dengan Tasya (Farhan Azizan). Walau bagaimanapun, Jimmy yang sentiasa berubah angin setiap kali malam menjelma telah menimbulkan syak wasangka dan kekeliruan ramai orang termasuk kekasihnya sendiri, Tasya.

Untuk mengetahui apakah yang akan berlaku di akhir cerita ini dan siapakah Jimmy yang sebenarnya, jangan lupa menonton teater semi-muzikal 'Kasanova' ini yang diarahkan oleh  Azhar Jalil.

Teater ini juga merupakan projek tahun akhir Arja Lee sebagai pelajar jurusan Seni Lakon dan Pengarahan dari Pusat Pengajian Seni, USM.

About The Author

Pemberita Blog merupakan penulis blog 2dayblogger.com. Berkerja 24/7 untuk mencari berita-berita terbaru dan menarik untuk dikongsikan bersama-sama para pembaca. Terima kasih kerana sudi membaca berita-berita yang di post di blog 2dayblogger.com ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan