Nuffnang

Rabu, 11 Julai 2012

Aaron Aziz - Google Blog Search

Aaron Aziz - Google Blog Search


<b>Aaron Aziz</b> Dihentam Gara-gara Puji Menteri

Posted: 16 Jun 2012 02:43 AM PDT

Aktor terkenal Aaron Aziz dihentam oleh peminat-peminatnya sendiri gara-gara memuji Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Panglima Hishammuddin bin Tun Hussein menerusi laman Twitter peribadi pelakon itu.

Pujian daripada Aaron Aziz itu dilihat seperti 'membodek' Datuk Seri Panglima Hishammuddin bagi mempercepatkan proses mendapatkan status penduduk tetap yang dipohonnya.

Pada hakikatnya, Aaron sebenarnya terpilih untuk terlibat dalam satu kempen untuk menyelamatkan kanak-kanak yang terlibat sebagai mangsa perhambaan.

Hishamuddin yang tertarik dengan kempen tersebut telah mengenengahkan perkara tersebut untuk diberi perhatian untuk tindakan selanjutnya.

Hishamuddin turut dikatakan telah mengadakan perbincangan dengan beberapa selebriti seperti Aaron dan isteri, Diyana Halik bagi membantu dalam mengutip derma bagi mengisi tabung.

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan