Nuffnang

Khamis, 26 Julai 2012

Mia Sara - Google Blog Search

Mia Sara - Google Blog Search


Syed Hilmi PHOTOGRAPHY: <b>Mia Sara</b> Nasuha

Posted: 01 Jul 2012 05:00 AM PDT

Mood : Letih walaupon dah lama berehat
Location : Di ruang tamu
Time :  8.08pm
In My Mind : Bila nak dapat kerja ni..
Photo & Edit by : Syed Muhammad Hilmi Bin Syed Yahya
My Gallery :  Photostrem  & Blogspot
My Photography Page on Facebook : SYED HILMI PHOTOGRAPHY


Mia Sara Nasuha....kenapa aku update mengenai pelakon kanak-kanak yang popular ini ya...? Sebenarnya tadi ketika aku dan crew Tarbus Studio Photography & Videography shoot wedding di satu rumah pengantin di Melaka,aku terserempak dengan Mia ketika pengantin sedang bersanding. Pada mulanya aku tidak berapa perasan dan hanya mengangap pelanduk dua serupa. Tetapi salah seorang dari  crew Tarbus Studio Photography & Videography memberitahu aku baru lar aku perasan bahawa dia adalah Mia Sara Nasuha...=)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan