Nuffnang

Khamis, 2 Ogos 2012

Neelofa - Google Blog Search

Neelofa - Google Blog Search


Gambar: <b>Neelofa</b> Di Mekah Jalani Umrah | ROTIKAYA

Posted: 08 Jul 2012 11:59 AM PDT

Gambar: Neelofa Di Mekah Jalani Umrah

Gambar: Neelofa Di Mekah Jalani UmrahKalau anda sebut nama Neelofa saat ini, pasti pertelingkahan dengan Anzalna Nasir muncuk di'fikiran anda semua.

Isu tersebut sudah pun selesai awal minggu lalu apabila Anzalna Nasir secara terbuka meminta maaf kepada Neelofa atas ketelanjuran kata beliau melalui akhbar Berita Harian.

Kini Neelofa sedang berada di kota suci Mekah mengerjakan umrah mengambil peluang sempena jadual lakonan beliau yang melibatkan beberapa lokasi di'sana.

Neelofa terlibat dalam penggambaran drama bersiri sebanyak 26 episod bertajuk Kau Yang Terindah yang di'arahkan oleh pengarah & penerbit popular Erma Fatima.

Berikut adalah beberapa keping gambar peribadi Neelofa ketika mengerjakan umrah saat ini yang beliau kirimkan kepada peminat melalui akaun Twitter. Enjoice!

Related Posts
Categories
Tag

Siapa Lelaki yang <b>Neelofa</b> Peluk Rapat Tu? | phreak-id.com

Posted: 09 Jul 2012 09:35 PM PDT

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();
Tertanya-tanya siapa lelaki yang Neelofa peluk tu. Rapat sungguh. Almaklum la phreak-id ni tak berapa up-to-date sangat mengenai dunia hiburan ni. Lain lah kalau >Mamat
Sumber : Facebook : Melayu Boleh comments

<b>Neelofa</b> Di Tanah Suci | Berita Hiburan & Gosip Artis | Oh! Artis

Posted: 10 Jul 2012 10:50 PM PDT

Baru ada 'mood' mahu menulis mengenai berita terbaru Neelofa. Maaf jika kami tidak berminat mahu menulis kisah kontrovesinya bersama Anzalna Nasir. Kini semuanya sudah diselesaikan. Neelofa kini sedang berada di Tanah Suci Mekah. Selain menjalani penggambaran di sana, Neelofa mengambil peluang berharga ini untuk turut menunaikan umrah.

Menerusi laman sosial Twitter miliknya, Neelofa tidak putus-putus melahirkan rasa teruja walaupun gementar berada di rumah Allah.

"Ini kali pertama saya ke sini, syukur sebab saya diberi peluang untuk bertamu ke rumah Allah. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan baik dan saya berasa amat puas untuk berdoa di sini. Doa saya semoga akan beroleh kehidupan yang lebih baik selepas ini, ketenangan serta fasa baharu yang membahagiakan," katanya menerusi Twitter.

Dalam masa sama, pelakon Azura 2011 ini turut berkongsi beberapa keping gambar ketika berada di sana seperti di bawah ini :

Semuga Neelofa mendapat apa yang dicari dan didoakan di sana. Amin.

OH ARTIS : Drama terbaru Erma Fatima, Kau Yang Terindah, telah memberi peluang kepada artis-astis ini untuk menunaikan umrah. Semuga Erma Fatima terus dilimpahi rahmat Allah.

1 ulasan: