Nuffnang

Rabu, 28 November 2012

tomok - Google Blog Search

tomok - Google Blog Search


Isteri Sebagai Pengkritik Utama Lakonan <b>Tomok</b>.

Posted: 29 Oct 2012 08:08 AM PDT

alt

 

Bidang lakonan filem yang merupakan kerjaya terbaru Penyanyi Tomok turut dikongsi bersama isteri tersayang Rahayu Abas atau lebih dikenali dengan panggilan Ayu.

Ianya diperakui sendiri Tomok yang menjelaskan Ayu akan sentiasa memastikan dirinya menjalani latihan lakonan dengan lebih komited sebelum memulakan sesi penggambaran.

Malah isterinya turut bertindak selaku pengkritik utama bagi memperbaiki mutu lakonannya semakin baik.

 

alt

Sebagai pendatang baru dalam dunia lakonan, Tomok mengakui latihan di dalam set penggambaran tidak cukup untuk dirinya beraksi lebih berkesan di layar perak.

"Saya sedar, sebagai pendatang baru di dunia lakonan, banyak perkara yang perlu diasah. Walaupun ada sesi pembacaan skrip bersama pelakon lain, rasanya ia tidak cukup untuk saya bersedia di set. Maka latihan berlakon akan disambung di rumah pula di mana Ayu menjadi gandingan watak saya. Alhamdulillah, saya bersyukur dan bertuah kerana ada dia," katanya kepada pemberita baru-baru ini.

 

alt


Tomok yang muncul sebagai pemegang watak utama menerusi 'Mantera' bakal kembali menerusi filem keduanya berjudul 'Istanbul Aku Datang' bersama Lisa Surihani.

Filem arahan Bernard Chauly yang dijangka berada di pawagam pada 8 November ini turut dibintangi arahan Beto Kusyairy dan penyanyi Aizat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan