Nuffnang

Rabu, 9 Januari 2013

Saiful Apek - Google Blog Search

Saiful Apek - Google Blog Search


KesSahNya: <b>Saiful Apek</b>, Uji Rashid Masih Dapat Perhatian

Posted: 08 Jan 2013 07:12 PM PST

berita | Tempatan

Teks: Razif Rosdi
Twitter: @AjiebRosdi

KUALA LUMPUR, 9 JAN 2013: Siapa kata kisah artis lama tidak mendapat perhatian peminat tempatan? Apa yang penting, isu yang membabitkan penyanyi Uji Rashid sebelum menjelang Anugerah Juara Lagu 27 (AJL 27) baru-baru ini telah menyuntik peminat muda untuk memberikan komen terhadap kisah yang menimpa ibu kepada pelakon Cico Harahap.

Lebih menarik lagi, kisah tersebut juga mendapat perhatian pelawak terkenal, Saiful Apek sehingga berjaya menempatkan cerita ini berada dalam Carta KesSahNya. Bagaimanpun, cerita yang memberitahu Schawal (Scha dan Awal) hadir ke majlis resepsi Khairul Fahmi Che Mat dan Leuniey turut mendapat perhatian lebih sepanjang minggu lalu.

Begitu juga dengan cerita yang melibatkan Dato Siti Nurhaliza dan suaminya, Dato' Khalid Mohd Jiwa. Apa sekalipun, cerita siapakah yang berjaya menjadi juara Carta KesSahnya?

Di samping itu, segmen Seleb VS GengMurai telah memilih anak Amy Search, Nabila Huda sebagai selebriti pada minggu ini. Apakah kenyataan menarik dari Nabila Huda serta komen pedas peminat terhadap kenyataan yang telah dibuat Nabila.

Ketahui segala jawapa ini dengan menonton KesSahNya di murai.com.my. Jangan lupa sertai program ini dengan menghantarkan pandangan anda ke tanyaajieb@gmail.com.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan