Nuffnang

Khamis, 23 Mei 2013

Aliff Aziz - Google Blog Search

Aliff Aziz - Google Blog Search


Jangan Kaitkan Saya Dengan Adira Lagi – <b>Aliff Aziz</b> | - Beautifulnara

Posted: 16 Apr 2013 08:49 PM PDT


Nampaknya Aliff Aziz sudah kecewa dengan hubungannya bersama Adira sehingga tidak mahu lagi nama tersebut dikaitkan dengan dirinya. Ini semua gara-gara luahan perasaan yang telah dikeluarkan oleh Aliff Aziz menerusi Twitternya baru-baru ini.

aliff aziz

Rata-rata menyatakan nama a***a itu merujuk kepada Adira. Abang Nara dapat rasai kekecewaan Aliff Aziz. Nak buat macam mana, cinta bukannya boleh dipaksa. Yang penting kalau kena rejek kita move on. Jangan kecewa lama-lama. Kata Aliff Aziz kepada Media Hiburan:-

Kalau boleh jangan kaitkan saya dengan Adira. Saya sudah tidak mahu sebarang cerita-cerita kami diungkit lagi. Cukup sampai di sini sahaja dan saya mahu serius dalam kerjaya dan mengulangi zaman kegemilangan saya.

aliff aziz
Diharap kali ini Aliff Aziz betul-betul fokus kepada kerjaya. Jangan tak sampai sebulan dua tup-tup dah ada cerita awek baru pulak. Kang orang naik muak dibuatnya. Sementara masih laku di pasaran ini, lebih baik Aliff Aziz kumpul duit banyak-banyak untuk bekalan. Tak gitu?

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan