Nuffnang

Sabtu, 11 Mei 2013

Fouziah Gous - Google Blog Search

Fouziah Gous - Google Blog Search


Ramona Zamzam Doa Untuk Kebahagiaan Bekas Kekasih <b>...</b>

Posted: 08 May 2013 06:00 PM PDT

Keliru sebenarnya tentang status bakal suami Fouziah Gous ini, bukanlah satu isu besar tetapi menjadi persoalan yang sebenarnya perlu di'jawab dek kenyataan sering bercanggah di media.

"Cukup untuk saya katakan sepanjang kami berkenalan dan berkawan, dia bukan milik sesiapa pun. Jauh sekali menjadi kekasih orang. Kiranya, istilah saya merampas itu adalah salah sama sekali"

Itu kenyataan Fouziah Gous terhadap bakal suaminya baru baru ini. Umum mengetahui yang terdapat laporan media yang mengatakan Fouziah Gous merampas lelaki tersebut dari Ramona Zamzam. Kejam ayat.

BACA: Fouziah Gous Sahkan Kahwin Tahun Ini, Nafi Jadi Perampas

Enggan mengulas lanjut perkara ini, Ramona Zamzam yang di'temubual Sinar Harian berkata beliau tidak mahu lagi mengungkit kisah lama & hanya mendoakan kebahagiaan bekas kekasihnya itu bersama Fouziah Gous.

"Saya tak mahu lagi orang salah faham. Saya sedar, saya buka mulut sekarang ini pun orang akan salahkan saya. Biarlah penjelasan ini menjadi yang terakhir. Saya sudah lupakan semuanya dan sebaik menjejakkan kaki ke Malaysia, saya sudah pun membuka buku baru," jelasnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan