Nuffnang

Rabu, 8 Mei 2013

kumpulan Sofaz - Google Blog Search

kumpulan Sofaz - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>kumpulan Sofaz</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2013 01:43 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>kumpulan Sofaz</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Mar 2013 01:33 AM PDT


Perguruan Gerak Insan Seni Malaysia (PGISM): <b>Kumpulan SOFAZ</b> <b>...</b>

Posted: 30 Sep 2012 10:50 PM PDT

Bismillah. Alhamdulillah. Pada hari ahad 30 september 2012 bersamaan 14 Zulkaedah 1433H sorang lagi kawan admin dah kawen iaitu Mohd Farith Esmir Bin Hamzah atau nama gelarannya 'Sofaz' dan isterinya Siti Salwa Binti Mohd Faudzi. Macam biasa PGISM dijemput untuk persembahan silat. Wakil pesilat dari Langkah Bromo Panca Laksamana dan Pukulan Melaka juga turut menyumbangkan langkah mereka. Sebelum buat persembahan silat, sempat lagi kami men'sumbang'kan lagu di Majlis tersebut. Majlis berjalan dengan lancar dan meriah. Tahniah Buat pasangan pengantin dan Selamat Pengantin Baru dari PGISM. 
 Sayu Hati...Sedih Gembira... sob2..

 Mereka yang terlibat dalam persembahan silat

 yang budak kecik baju ungu tu x main.. dia anak keladi
 pendekar..  tragedi Oktober,,,  karok dulu!!

Antara aksi2 persembahan silat:

~~~~~ SemogaKekalHinggaKeSyurga.~~~~~

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>kumpulan Sofaz</b> - Google Blog Search

Posted: 03 May 2013 01:17 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>kumpulan Sofaz</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Mar 2013 01:44 AM PDT


ZIR GCARL STORY...: Bergambar dengan Artis, <b>Kumpulan SOFAZ</b>

Posted: 31 Jan 2009 09:40 AM PST

Panas. Fm memang terbaik. Dj ramai yang datang kat acara ini. Tapi, sempat bergambar dengan Faizal Ismali saja. Well, sebelum ni dengar suara dia di radio saja tapi juga sekali .... tejumpa pula. hehehe ..aku sempat pesan kepada dia ... 'Hot.Fm memang giler terbaik'. Akma memang lah tinggi. Masa bergambar ngan Akma ni aku malu2 lagi sebab segan bah. Tapi beranikan diri saja. Tu gantungan bikin kacau saja. hahaAku suka dengan gambar ni. Suami kepada kak Anita Sarawak. Abg Mahathir. Dengan Siti Sarah ni. Dia tak lah sangat tinggi. Aku memang menghormati dia sebab Berjaya bertahan di arena seni tahan udara. Vocaldia memang Mantap. Semoga Berjaya. [klik untuk menterjemahkan] [klik untuk menterjemahkan]

Well, aku dan kawan2 pegi events kat Amcrop Mall kat Taman Jaya hari ini. Ia sempena jualan amal untuk mangsa keganasan di Gaza. Beli sambil menderma. Melihat kepada situasi di Palestine memang amat menyedihkan. Rejim Zionis memang mengganas!!

Ia dimeriahkan oleh artis2 terkenal. Mereka buat kerja amal ini. Selain menyanyi dan menghiburkan orang ramai mereka juga perlu buat kerja amal. Ramai artis yang hadir yg turut bersama2 menjayakan event ini.

Tak ku sangka dapat bergambar dengan kumplan Sofaz. Memang aku minat dengan kumplan ni.

Kawan sms aku. Dorang cakap Sofaz pun ada datang. Terus aku pun terus mau ikut konon. hahaha. Sebelum ni aku memang selalu kejar2 ni kumpulan Sofaz bah. Mana2 ada show dorang mesti aku tahu tu. Sebab dorang sudah kasi tahu masa dan lokasi show dorang di MySpace dorang. Hari tu dorang show di OneUtama aku ada pegi konon. Then, masa AJL di Bukit Jalil pun aku ada pegi juga. hahaha... Aku juga ada 3 album dorang. untuk pengetahuan...lagu-lagu Sofaz memang best. Mesti kena beli.

Siapa tak kenal Dj Hot.fm yg terkenal, Faizal Ismail

Coni, Mary, mun pun nak juga bergambar ngan Faizal

Hot. Fm memang best. Ramai Dj yang datang kat event ini. Tapi, sempat bergambar dengan Faizal Ismali saja. Well, sebelum ni dengar suara dia di radio saja tapi sekali....tejumpa juga pula. hehehe...aku sempat pesan kepada dia...'Hot.Fm memang best giler'.
Akma memang tinggi lah.

Masa bergambar ngan Akma ni aku malu2 lagi sebab segan bah. Tapi beranikan diri saja. Tu hanger bikin kacau saja. haha


Dia tak lah tinggi sangat. Aku memang respect dia sebab berjaya bertahan di arena seni tahan air. Vocal dia memang mantap. Semoga berjaya. Sekali kawan2 tengok pic ni dorang cakap ngam la kamu couple. hahaha...Siti Sarah sudah bertunang lah..
Memang pengalaman ini tak kan dilupakan.

Sememangnya peluaang ini tidak harus disia-sia kan. Semoga Gaza akan aman!!


5 Comments:

Post a Comment

Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan