Nuffnang

Sabtu, 24 Ogos 2013

Erra Fazira - Google Blog Search

Erra Fazira - Google Blog Search


Hangat! Video Ummi Aida bergaduh dengan <b>Erra Fazira</b> kerana <b>...</b>

Posted: 20 Aug 2013 10:44 PM PDT


Umum tahu dua aktres jelita iaitu Erra Fazira dan Datin Paduka Umie Aida merupakan sahabat baik.

Bagaimanapun beberapa jam lalu, pelakon genit, Elfira Loy baru sahaja memuat naik sebuah video di laman akaun Keeknya, di mana menerusi video tersebut dilihat dua sahabat baik itu telah bergaduh di hadapan sebuah butik pakaian.

Melalui video itu, pergaduhan mereka turut disaksikan oleh orang ramai dan terdapat juga adegan di mana Umie Aida menyepak kaki Erra Fazira.

Adegan tersebut bagaimanapun hanya sekadar gurauan sahaja dan ianya tidak melibatkan perbalahan yang serius.

Menerusi rakaman video tersebut, Elfira turut menyatakan bahawa Erra dan Umie hanya bergurau kerana ingin merebutkan sebuah telefon bimbit.

Oleh itu, para peminat semua jangan salah sangka pula ya.

Apa pun, untuk semua peminat Erra Fazira dan Datin Paduka Umie Aida, jom layan video dan beberapa foto menarik mereka bercuti di Eropah selepas ini. Enjoice! -Ohbulan

VIDEO


Rahsia Kulit Cantik <b>Erra Fazira</b> - EH!

Posted: 12 Jul 2013 07:59 PM PDT

Setelah umur semakin meningkat, apa yang paling dititik beratkan oleh setiap wanita adalah bagaimana untuk mengekalkan kecantikan dan keremajaan kulit. Bagi Erra Fazira, kecantikan harus selari dengan keselesaan dengan diri sendiri dan tidak cuba untuk berlebihan di dalam semua aspek.

erra fazira

Sebagai duta produk Estee Lauder untuk tahun yang kedua, rahsia kecantikan kulit Erra adalah kerana menggunakan produk yang sesuai. Menurutnya lagi, pemakanan yang seimbang sangat penting kerana baginya kecantikan bermula dari dalam. Sekiranya badannya sihat, luarannya turut akan sempurna.

459953_ANR_HelixWithModel_Collateral_Sp12_v3.psb

Advance Night Repair daripada Estee Lauder merupakan produk kecantikan yang tidak boleh ditinggalkannya. Produk itulah menjadi 'rahsia' kepada kulitnya yang cantik dan kekal menawan.
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan