Nuffnang

Selasa, 13 Ogos 2013

Faizal Tahir - Google Blog Search

Faizal Tahir - Google Blog Search


Azam Raya Watsons Bersama <b>Faizal Tahir</b> | ROTIKAYA

Posted: 11 Jul 2013 05:56 PM PDT

Dengan kedatangan bulan Ramadhan yang baru sahaja menjengah, Watsons Personal Care Sdn Bhd turut sama meriahkan kedatangan bulan Ramadhan ini dengan memperkenalkan kempen Azam Raya Watsons.

Apa yang lebih menyeronokkan dan mengujakan adalah kempen tersebut Faizal Tahir telah dilantik menjadi duta bagi kempen tersebut.

Anda ingin Faizal Tahir nyanyikan untuk anda di rumah terbuka anda nanti? Yang mana perbelanjaan makanan minuman dan sebagainya akan ditanggung penuh oleh pihak Watsons.

Caranya mudah sahaja, anda hanya perlu menulis Azam Raya yang paling unik dan bersesuaian dengan tema yang akan diangkat sebagai pilihan dan seterusnya Faizal Tahir akan hadir menyanyi di rumah Terbuka anda pada Hari Raya nanti.

Mana tahu Azam Raya tahun ini akan menjadikan rumah terbuka paling epik sepanjang hidup anda! Faizal Tahir bertandang di rumah, pasti meriah dengan kehadiran sanak saudara dan juga rakan-rakan yang lain. Dapat berhibur sambil mengeratkan hubungan silaturrahim!

Apa yang lebih menarik, Azam Raya yang telah dipilih itu nanti akan diselitkan di dalam lagu raya ciptaan dan nyanyian Faizal Tahir dan selepas itu akan dipasang di corong-corong radio serta televisyen pada musim Aidilfitri nanti!

Cipta Azam Raya anda sekarang, teruskan keterujaan anda bersama Azam Raya Watsons Faizal Tahir. Dapatkan maklumat lanjut di Facebook rasmi Watsons Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan