Nuffnang

Jumaat, 20 September 2013

Shila Amzah - Google Blog Search

Shila Amzah - Google Blog Search


Gambar romantik <b>Shila Amzah</b> dan Johan As&#39;ari - Cerita Kosong Ku

Posted: 31 Aug 2013 04:30 PM PDT


Gambar romantik Shila Amzah dan Johan As'ari - Meskipun banyak gambar dirinya dan pelakon Johan As'ari dimuatnaik secara terbuka kepada umum melalui laman Instagram, namun Shila Amzah terus menafikan mempunyai hubungan istimewa dengan Johan.

Penafian bekas kekasih Sharnaaz itu dibuat menerusi portal GUA selepas bimbang dan risau dituduh sebagai perampas teman lelaki orang lain.

"Apabila timbul gosip yang kononnya saya bercinta dengan Johan As'ari, saya memang bimbang jika ada yang beranggapan saya cuba merampas teman lelaki seseorang, Maklumlah, sebelum ini Johan sudah umumkan dia akan melangsungkan pertunangan dalam tahun ini."

"Gambar yang tersebar di laman-laman sosial dan blog-blog hiburan itu sebenarnya diambil ketika saya menghadiri majlis rumah terbuka yang diadakan Johan As'ari. Kami memang sudah lama berkawan iaitu sejak tahun 2010 lagi."

"Bahkan, emak saya dan emak Johan juga berkawan baik. Tidak ada sebarang hubungan cinta antara saya dan Johan. Saya harap peminat di luar sana tidak salah faham."

Berikut ialah beberapa keping gambar romantik Shila Amzah dan Johan As'ari yang terbaru dan terkini. Mereka kelihatan seperti pasangan kekasih yang sedang hangat bercinta. Memang sama padan dan sama cantik.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan