Nuffnang

Rabu, 9 Oktober 2013

Azhar Sulaiman - Google Blog Search

Azhar Sulaiman - Google Blog Search


Gambar <b>Azhar Sulaiman</b> Murtad Di Facebook? - Berita Semasa

Posted: 19 Nov 2012 07:05 PM PST

Azhar Sulaiman Facebook

Gosip Artis Malaysia terbaru

Azhar Sulaiman murtad? : Barulah kami mengetahuinya artis Malaysia yang seorang ini, Azhar Sulaiman seorang ahli UMNO dan penyokong Barisan Nasional selepas Azhar Sulaiman sendiri yang mengumumkan di Facebook.Biasalah hak masing-masing tidak kira apa parti yang yang mahu disokongnya. Tetapi yang paling pentingnya, Azhar Sulaiman mengumumkan beliau sudah murtad. Sampai begitu sekali?

Assalamualaikum Ustaz….. Saya ni sebenarnya sudah Murtad sebab saya ahli UMNO dan penyokong Kerajaan Barisan Nasional..Jadi macam mana untuk saya pulang semula kepangkuan agama Islam…. Harap bantu… Tq

Hati kuat kami mungkin merasakan yang Azhar Sulaiman bertindak mengeluarkan kenyataan sebegini di facebook gaga-gara membaca laporan berita yang disediakan Utusan Malaysia seperti di bawah ini.

Laporan Utusan Malaysia : UMNO Murtad? 

azhar sulaiman murtad

Kalau dilihat pengakuan Azhar Suaiman murtad di Facebook berkemungkinan tindakan spontan Azhar Sulaiman sebenarnya mahu memerli tindakan Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat yang dikatakan mengelarkan "UMNO MURTAD" seperti yang telah dilaporkan Utusan Malaysia. Apa kata anda pula?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan