Nuffnang

Sabtu, 26 Oktober 2013

rosyam nor - Google Blog Search

rosyam nor - Google Blog Search


Ceeramoon: <b>Rosyam Nor</b>

Posted: 22 Aug 2013 09:50 PM PDT

Sukanya sukanya sukanya kita.... dapat ambil gambar dengan abang rosyam... amboi abang, hek hok hek hok... Ko nampak tak muka excited aku tu.
Tak boleh  nak dibendung.
Masa nak ambil gambar ni siap berdebor. Lepas tu tak tahu nak berdiri kat sebelah mana...
Tapi lepas ambil gambar terus blah. kahkah... bukan nak beramah mesra ke apa, adoiyaiiiiiiiii... cuak mengatasi segalanya kot. Kalau borak kang, mesti menggigil gigil bibir nie.

Filla jahat, siap cakap kat rosyam, bang... dia peminat no 1 abang...
Cis...
Terus malu i..
Takde la no 1 sangat bang. No 1 saya ady putra.
Abang jatuh no 2, eh 3 eh 4...
Tapi kalau artis yang matang-matang, memang abang la no 1 la. Saya suka suka sangat...
Kenapalahhhh ady putra tak datang semalam. Kalau tak aku cair terus...

Indahnya dunia...
Ko ada gambar dengan hero malaya, ado???
Ceaaa berlagak habis, hikhikhik...

Dulu masa jadi media tak pernah kot jumpa rosyam, tu yang excited lain macam tu...

Ok tu je.
Entry ni khas untuk aku dan abang rosyam nor saja...
#menaritango

Love: Ceera =P

-Ads-



Herbalife adalah Nutrisi Sihat yang boleh Turun Berat/Naik Berat/ Improve Kesihatan.
Contact fae : 0127707745
Facebook : Herbalife

Tiada ulasan:

Catat Ulasan