Nuffnang

Khamis, 28 November 2013

Kilafairy - Google Blog Search

Kilafairy - Google Blog Search


Foto: <b>Kilafairy</b> Seronok Makan Angin Di Melbourne | Portal Hiburan <b>...</b>

Posted: 29 Oct 2013 05:00 PM PDT

Foto: Kilafairy Seronok Makan Angin Di Melbourne

OHBULAN! percaya nama Kilafairy sudah tidak perlu diperkenalkan lagi di dalam industri hiburan tempatan. Bermula dengan kontroversi berkenaan imej seksi yang dibawanya, kini bakat yang ada pada anak penyanyi veteran, Rohana Jalil mula mendapat perhatian produser.

Apa yang pasti, wajah Kilafairy sekarang ini semakin kerap menghiasi kaca televisyen dengan drama-drama lakonannya. Malah jika anda mengikuti perkembangan Kilafairy di laman sosial, pasti dapat melihat kesibukannya menjalani penggambaran dan aktiviti kerja yang lain.

Maka sejak tamat sesi penggambaran beberapa minggu lepas, Kilafairy dilihat tidak menunggu lama untuk memanfaatkan masa cutinya dengan melancong.

Kira-kira seminggu lalu, pelakon berbibir seperti Angelina Jolie ini telahpun terbang ke Melbourne, Australia bersama ahli keluarganya untuk makan angin.

Foto: Kilafairy Seronok Makan Angin Di Melbourne

Apa yang menarik, Kilafairy dilihat cukup bijak mengenakan pakaian yang sesuai. Walaupun cuma menggayakan fesyen yang ringkas namun pelakon ini masih mampu menyerlahkan kecantikannya dan kekal tampil menggoda.

Sememangnya imej seksi semulajadi tidak dapat dipisahkan dari Kilafairy walaupun dia pernah menyatakan ingin lari daripada imej tersebut sebelum ini.

Bagaimanapun untuk semua pembaca OHBULAN!, di sini kami sertakan foto-foto dan video Kilafairy sepanjang berada di Melbourne untuk tatapan anda.

<b>Kilafairy</b> dan Hardy Hartono kantoi bercumbuan di KLIA

Posted: 24 Nov 2013 04:45 PM PST

Kilafairy dan Hardy Hartono kantoi bercumbuan di KLIA – Pada Julai lalu pasangan Kilafairy dan Hardy Hartono pernah menjadi bualan hangat peminat selepas kedua-dua selebriti ini mengaku sedang bercinta.

Jom daftar percuma di SMART POINTS untuk kumpul points anda dan TEBUS dengan barangan Laptop, Camera, Smart Phone, LCD dan banyak lagi.
Sejak itu, kisah cinta tentang mereka berdua senyap begitu sahaja meskipun sesekali nama Kilafairy kedengaran di media-media massa dek penampilannya yang seksi.
Baru-baru ini, seorang penggiat forum CARI telah menulis satu kenyataan yang mendakwa rakannya pernah melihat pasangan Kilafairy dan Hardy Hartono sedang bercumbuan dan berpelukan dengan mesra di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA). 
Mereka difahamkan menaiki satu pesawat ke Hong Kong yang tidak dipastikan tujuan samada bercuti atau kerja penggambaran. Mungkin kita boleh andaikan mereka pergi ke sana atas urusan kerja.
Selain menulis kenyataan, penggiat forum tersebut turut berkongsi sekeping gambar Kilafairy ketika berada di KLIA namun tidak pula kelihatan kelibat Hardy Hartono. Lebih menguatkan bukti, pelakon Kilafairy juga turut mengirimkan sekeping gambar pemandangan malam yang indah di Hong Kong menerusi akaun Instagram miliknya.

<b>Kilafairy</b>, Hardy Hartono Bercuti Ke HK? Aksi Cium?

Posted: 23 Nov 2013 04:44 PM PST

Pada: Ahad, 24 November 2013 Menurut laman forum Cari, pelakon Kilafairy kelihatan berada di KLIA bersama dengan seorang artis dari Negara seberang, Indonesia iaitu Hardy Hartono.

Mengikut laman forum itu lagi, keadaan sepertinya kantoi apabila ada orang yang cuba mengambil gambar mereka berdua terutama Hardy yang tergesa-gesa mencari tempat persembunyian.

Tambahan lagi, perjalanan mereka itu ke Hong Kong. Sumber ini juga mendakwa mereka saling bercium pipi ketika perjalanan Flight ke sana.

Tag : , , , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan