Nuffnang

Jumaat, 13 Disember 2013

Nubhan - Google Blog Search

Nubhan - Google Blog Search


Mila Jirin ft. <b>Nubhan</b> – Cinta Kasih | RAHMAD GUITAR CHORDS

Posted: 06 Nov 2013 11:29 PM PST

Mila Jirin ft. Nubhan – Cinta Kasih Lyrics & Chord

Intro: Dm C E

Mila
Am F
Pernah hati ini menjadi milikmu
A
Kasih dan cintaku hanyalah untukmu
G F
Namun bukan kau akhirnya cintaku
F E
Ini takdir aku milik dia

B

Nubhan
Gm F
Ku anggap selamanya tak pernah berubah
A
Kasih dan cintamu teguh untuk aku
G
Namun bukan aku akhirnya cintamu
Em E
Ini takdir engkau milik dia

Gm
Biarkan hati ini
E F
Merawat lukanya sendiri
F
Membuang cinta
E A
Lama terbenam dalam hidup ini

Mila
Dm G
Tiada daya diri ini
F
Menerima hatimu lagi
E
Maafkan aku
Am
Cinta kasih bukan untukmu

Mila + Nubhan
F
Lupakan semua
E
Janji-janji kita
Am
Bersama

Mila
Dm
Lama telah berakhir
F
Kisah kasih kita
Terpadam tersisih
A
Oleh arus masa

Nubhan
G
Akan aku cuba
Bawa jauh cinta
F
Ini takdir
E
Engkau milik dia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan