Nuffnang

Rabu, 8 Januari 2014

Aqasha - Google Blog Search

Aqasha - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Aqasha</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Jan 2014 11:16 PM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Aqasha</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Dec 2013 11:22 PM PST


<b>Aqasha</b> belum bersedia bergelar pengarah - Tupai - Ada Hiburan <b>...</b>

Posted: 05 Dec 2013 01:30 AM PST


Pelakon dan penyanyi kacak, Aqasha berkata, beliau masih belum bersedia untuk duduk di kerusi pengarah kerana menyedari banyak cabaran yang perlu digalas untuk berada di kerusi itu.

Menurut Aqasha atau nama sebenarnya Firdee Akassya Rosli, beliau belum puas berlakon dan masih banyak watak yang ingin diterokainya.

"Buat masa ni, saya hanya mahu tumpu pada lakonan sahaja kerana saya masih belum puas berlakon lagi. Masih banyak watak yang ingin saya cuba dan jayakan, serta banyak lagi genre filem yang ingin saya berlakon," ujar Aqasha yang ditemui pada majlis pratonton filem "Papadom 2" di Cathay ECurve, semalam.

Dalam pada itu, Aqasha kini juga sibuk dengan syarikat produksi filemnya CamWork Sdn Bhd bersama Sein dan Zain yang ditubuhkan sejak bulan Mac tahun lalu.

"Syarikat kami menyediakan khidmat produksi filem, televisyen, dokumentari dan video korporat pada mulanya dan kini semakin berkembang untuk menyediakan kemudahan pascaproduksi."

Pada masa sama, Aqasha turut memberitahu syarikat produksinya bakal menghasilkan beberapa buah filem yang bakal ditayangkan pada tahun hadapan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan