Nuffnang

Khamis, 2 Januari 2014

Nur Fathia - Google Blog Search

Nur Fathia - Google Blog Search


"Selagi dia tak meminang saya taknak mengaku bercinta" - <b>Nur Fathia</b>

Posted: 31 Dec 2013 12:51 AM PST

Gosip percintaan dua pelakon cantik Nur Fathia dan Aiman Hakim Ridza sudah lama tersebar di internet. Biarpun kedua-duanya lebih senang mengakui sedang berkawan rapat namun percintaan mereka tetap dapat dihidu wartawan media.

"Selagi tiada jodoh, selagi itu saya tidak akan beritahu status hubungan kami. Secara umumnya, Aiman ada ciri-ciri calon suami idaman semua wanita. Dia bersikap realistik dan bijak walaupun masih muda. Apapun, saya harap semua orang boleh mendoakan kami ada jodoh.

"Sebelum jadi artis memang sudah berkawan dengan Aiman tapi sekarang lebih rapat lagi. Kalau ada jodoh apa salahnya, saya tidak mahu mengaku saya bercinta dengan Aiman sebab tidak manis kalau sekejap couple sekejap putus — selagi dia tak masuk meminang saya taknak mengaku bercinta," ujar Nur Fathia.

Dalam pada itu juga, pelakon drama terbaru 'Ariana Rose' ini turut menafikan gosip kononnya dia menjalinkan hubungan seorang VVIP dan menegaskan bahawa dia tidak pernah berjumpa dengn mana-mana VVIP dalam hidupnya selama ini.

OHMEDIA: BAGUS JUGA. BENDA YANG BELUM PASTI ELOK JANGAN CEPAT DIWAR-WARKAN. TAKUT JADI MACAM SI JOHAN DAN LANA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan