Nuffnang

Selasa, 25 Mac 2014

Bront Palarae - Google Blog Search

Bront Palarae - Google Blog Search


Cik Crab : Filem : SEJOLI Lakonan Maya Karim & <b>Bront Palarae</b>

Posted: 17 Feb 2014 07:03 AM PST

* New update , fatin rasa filem nie macam best jaaa, that why fatin updates untuk tontonan  para readers blogger ... Hope enjoyyyyyy..
Nak tahu ? Scroll down .>>>>> MISI CANTAS CINTA 

filem sejoli, filem sejoli lakona bront palarea, sejoli lakonan maya karim, sinopsis filem sejoli, maya karim, bront paralae, remy ishak
 
Filem Sejoli: Misi Cantas Cinta akan menemui awal tahun 2014 ini. Filem Sejoli arahan Osman Ali membariskan pelakon hebat seperti Bront Palarae, Maya Karin, Remy Ishak dan Izara Aishah. Filem ini diterbitkan oleh Grand Brilliance (GB) dengan kerjasama Nuansa Film Sdn Bhd (NFSB). Pengambaran filem ini dilakukan di Phuket, Thailand.


SINOPSIS FILEM SEJOLI 
Lakonan Remy Ishak & Maya Karin. Filem SEJOLI membawa penonton mengikuti perjalanan Joe (Bront Palarae) ke Phuket setelah hancur hatinya akibat ditinggalkan Nita (Izara Aishah). Semasa hendak bertolak ke sana, Joe bertemu dengan Gina (Maya Karin) yang turut ke Phuket selepas ditinggalkan kekasihnya Hardy (Remy Ishak). Selepas berlaku beberapa insiden yang menyatukan mereka, mereka mendapat tahu bahawa mantan kekasih mereka, Nita dan Hardy sedang bercinta.
Mereka berpakat untuk membantu antara satu sama lain bagi melupakan bekas pasangan masing-masing, tapi dalam pada masa yang sama mereka masih gagal untuk melupakan bekas pasangan mereka. Dan, apabila mereka mendapat tahu yang Nita akan berkahwin dengan Hardy, mereka bercadang untuk merosakkan perkahwinan tersebut sebagai jalan untuk mendapatkan semula bekas pasangan masing-masing.
Pelbagai taktik kotor dilakukan oleh Joe dan Gina dengan harapan hubungan Nita dan Hardy akan berakhir bersama bantuan sahabat baik mereka Lola (Dira Abu Zahar) dan Tompy (Azad Jazmin) sehingga tibanya hari pernikahan Nita dan Hardy.
Berjayakah misi mereka? Dapatkah hubungan cinta yang lama dikembalikan? Saksikan filem pembuka tirai tahun baru bagi Grand Brilliance, SEJOLI,
 mulai 20 Februari di pawagam berdekatan anda.

#jom ramai-ramai pergi pawagam ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan