Nuffnang

Isnin, 2 Januari 2012

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


Gambar: <b>Diana Amir</b> Bertudung dan Berdakwah — LimauAis

Posted: 05 Dec 2011 10:30 PM PST

Diana Amir Bertudung

Perubahan yang dilakukan oleh pelakon Diana Amir untuk bertudung dan mendalami ilmu agama sedikit sebanyak telah menunjukkan bahawa pintu taubat itu sentiasa terbuka untuk hamba-Nya.

Kemungkaran yang dilakukan sebelum ini hendaklah ditinggalkan dan dilupakan sama sekali. Memperbanyakkan amalan baik dan ibadat agar mendapat keredhaan-Nya.

Diana Amir berhijrah dan bertudung setelah beliau mimpi tentang hari kiamat. Timbul keinsafan dalam dirinya sekaligus seakan peringatan untuk diri nya supaya kembali ke jalan yang diredhai.

Kisah penghijrahan dan penginsafan Diana Amir cukup menarik untuk kita dengarkan sendiri, kalau berpeluang, sama-samalah kita mendengarkan nya dan mudah mudahan timbul keinsafan dalam diri kita sendiri.

Beberapa keping gambar Diama Amir yang dijemput untuk menceritakan kisah penghijrahannya kepada para pelajar universiti kami kongsikan kepada anda semua.

Incoming search terms:

cara pakai tudung diana amir,gambar shida harmi,mimpi kiamat,bikini remaja,Cara tudung diana amir,filem melayu 18sx,kisah hijrah diana amir,penghijrahan diana amirFull content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan