Nuffnang

Jumaat, 27 Januari 2012

kumpulan Spider - Google Blog Search

kumpulan Spider - Google Blog Search


OST Vanilla Coklat (Aiman Mentor & Izara Aisyah) Tapi Bagaimana <b>...</b>

Posted: 16 Dec 2011 11:59 PM PST

Dah lama aku nak share lagu ini di dalam blog ini tapi tak berkesempatan.. Lagu ini selalu diputarkan di radio Era, nyanyian kumpulan Spider dari album terbaru mereka yang juga memuatkan lagu Kita Satu yang jadi OST Cinta Elysa..
Suka sangat karya Spider kali ini.. Rentak best, lirik pun best, hasil tulisan sifu M. Nasir kita.. Patut pun style gila lirik dia.. Jom dengar.. =)


Terbit rasa tersembnyi beku

Hingga rasa cemburu seperti
Pasangan kekasih yang hangat bercinta

Tapi bagaimana ku kata padanya

Dia yang ada seperti tiada

Dengan dia cinta jadi sebuah ritual

Haruskah aku kejam demi rasa
Tolong lepaskanku dari sengsara ini



Hanya kekosongan yang ada

Di sudut hatiku tak bisa diusik



Hingga rasa menjadi kering kontang

Tapi bagaimana ku kata padanya

Dia yang ada seperti tiada

Dengan dia cinta jadi sebuah ritual

Haruskah aku kejam demi rasa
Tolong lepaskanku dari sengsara ini

Tapi bagaimana ku kata padanya

Dia yang ada seperti tiada

Dengan dia cinta jadi sebuah ritual

Haruskah aku kejam demi rasa

Bagaimana harus ku kata padanya

Dia yang ada seperti tiada

Dengan dia cinta jadi sebuah ritual

Haruskah aku kejam demi rasa
Tolong lepaskanku dari sengsara ini
Till here peeps.. Assalamualaikum..
P/S : Aku rasa puas hati dengan entry yang ditulis sebelum ini untuk kempen Katakan Tak Nak Merokok.. Dari awal sampai akhir, aku berjaya tulis dalam English walaupun ada grammar mistake sana sini.. But, I feel satisfied with it.. And it motivated me as well.. =)
Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan