Nuffnang

Ahad, 1 Januari 2012

Lisa Surihani - Google Blog Search

Lisa Surihani - Google Blog Search


Malam bersama <b>Lisa Surihani</b> | Pen Merah

Posted: 27 Dec 2011 09:43 AM PST

Waachaaa.

A short update dari aku untuk entri malam ni. Taknak cakap banyak cuma nak bagi korang semua layan gambar dari aku. Tak banyak pun sekeping aje ye buat tatapan korang. Muahahahaa.

IMG 8567 Malam bersama Lisa Surihani

Well? Jeleskahhhhh korang? Oh ye, ni kali kedua aku dapat jumpa Lisa Surihani dan aku tersangatlah hapi bila dia kenal aku. Punya aku eksited tanya dia "kenal saya tak" Ecehhh bajet retis sungguh! Nasib baik dia cakap "kenal, penmerah". Aku tersengih rasa taknak balik rumah bole?

P/s: Full update aku update lusa sebabnya esok aku balik ganu. Fuhh fuhhhh lama meyhh tak balik kampung tercinta. Erkk tercinta kahh? Muahahahaaaa.

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan