Nuffnang

Sabtu, 11 Februari 2012

aizat amdan - Google Blog Search

aizat amdan - Google Blog Search


ADAM EBEN: Kebetulan yang kebetulan. Jumpa <b>Aizat Amdan</b> dekat <b>...</b>

Posted: 15 Jan 2012 03:12 PM PST

Terus kepada isi utama entry ini ;

Siapa sangka? Hahaha. Oh gambar pemilik blog ini telah di edit dan ditambah misai supaya nampak lebih macho. Kalau tak silap, Aizat Amdan atau Aizat AF nih ke Osaka untuk rakaman dan shooting program Travellogue Airasia (AirAsia Travelogue). Turut hadir, kakitangan Airasia yang bekerja keras, dan juga para media.

Berikut ialah ringkasan dari pengalaman selama 3 hari, 2 malam sepanjang di Negara Matahari terbit ini ;

Tiket semurah RM 400 sahaja untuk pergi balik. Bukan pergi, RM 400, balik, RM 400 = RM 800. Tak tak, pergi balik RM 400. Kira pergi RM 200, balik RM 200. Tapi sebab Airport Tax Kansai International Airport yang amat tinggi dan mahal, maka jumlah keseluruhan untuk harga tiket, RM 550.

Obor obor dekat Osaka Aquarium Kaiyukan. One of the biggest in the world ! 8 tingkat kesemuanya.

Osaka Castle and Osaka Museum. Great to see from the outside, even better inside ! Serious, moden dalam dia. Sejarah pasal Istana Osaka dan dalam bentuk 3D ! 

Tempozan Ferris Wheel, the world's biggest ! 
Sementara cuti nih, akan di update sedikit-sedikit tentang Osaka ini. Tak sangka banyak jugak tempat pergi. Tapi ada juga yang tak dapat pergi macam Universal Studio Japan, America Mura, dan juga Santa Maria. Tak sempat nak pergi (._.)
.
Jadi nantikan entry seterusnya (macam lah ada orang baca ehem ehem) mungkin esok malam, atau lusa pagi. Harus bersiap-siap sekarang kerana akan ke Port Dick-son pula bersama kawan-kawan. Lucah gila nama tempat ini.

Oh dan tambahan,perbelanjaan trip Osaka selama 3 hari 2 malam ini kurang dari RM 1000, termasuk tiket kapal terbang.
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan