Nuffnang

Jumaat, 10 Februari 2012

Erul af - Google Blog Search

Erul af - Google Blog Search


Beautiful Life

Posted: 10 Feb 2012 08:28 PM PST

Friday, 10 February 2012

Ouh My Gots! @ 20:28

0 talkative person(s)
Malam tadi aku shopping dengan member aku, kaka die , kaka eka . Aku beli tudung ni, alahaiii sekalii yang jual nya abe macho , memangg cairr aku tengok mukee dia, sweet sangat, lagi-lagi mase tengah senyum, adoyaiii, tergugat iman aku tengok abe macho tuh, cam muke Erul af , sumpah handsome, cairr aku di buat nye nokkkk . malu aku , hahaha ( gedik- gedik) . tapi seyes, aku tak penah jumpe lelaki sekachak die , sesweet die , :) . hihi , untunglah kan gf dia . hari-hari boleh beli tudung kat die -..- . tapi aku tak puas hati, disebabkan yang jual nya macho sangat, aku boleh salah ambek , pehhhh, rugi-rugi . sengal kan , orang tengok tudung, aku tengok orang yang jual nyee, lahaaaaiii , se sweet yang jual nya dalam hati aku cakap . first time tengok dudappdudappp weyh ! . sumpahhh omey budak nyeee, kachakk lagii bay , pehhhh , tegugat sial iman aku , sabar-sabar , doseee tuu -..- . jyeahhhh , esokk nak keluarr dengan sahabat aku , maklum lah, tak puas beli belah kat pasar sampai aku rugi disebabkan abe yang jual kachak sangat pandang aku macam aku ni pelik orangnya , buat kerje pun kaku depan aku , haha , gagap lagi -..- errrrrrrr , abe2 :D .
❤older posts /

Tiada ulasan:

Catat Ulasan