Nuffnang

Khamis, 23 Februari 2012

Hafiz af - Google Blog Search

Hafiz af - Google Blog Search


<b>Hafiz AF</b> Sudah Punya Pengganti Adira | Oh! Artis | Dunia Gosip dan <b>...</b>

Posted: 10 Feb 2012 02:51 AM PST

kerja-cash

kerja-cash

jiraiya-sama

erisya-spa

erisya-spa

erisya-spa

vimax

perfumeberry

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share


Kisah putusnya percintaan Hafiz dan Adira rasanya baru sahaja kami siarkan di artikel terdahulu tetapi kini dunia hiburan kembali dilanda gosip kisah cinta Hafiz – Juara Anugerah Juara Lagi ke-26 ini melalui lagu berhantu 'Awan Nano'.

Kalau nak tahu, tempohari sempena kejayaan Hafiz di dalam Anugerah Juara Lagu, sebuah majlis kesyukuran telah diadakan. Hafiz telah membawa seseorang ke majlis tersebut. Namun begitu gadis yang didakwa sebagai kekasih Hafiz itu dilihat duduk berjauhan daripadanya. Mungkin tidak mahu mengelakkan kontrovesi atau gosip?

Apabila ditanya adakah benar gadis tersebut adalah kekasih barunya, Hafiz hanya tergelak sambil berseloroh – "Kami hanya kawan sahaja. Tidak salahkan kalau saya menjemputnya hadir pada malam ini."

Gadis itu dikenali sebagai Zahirah Radzi, 27 tahun dan pernah menjadi salah seorang pelakon yang menjayakan video klip lagu Ilusi nyanyian Adira serta lagu Jahatnya Cinta nyanyian Stacy.

Bagi kami masakan sengaja Hafiz bawa ke sana kemari jika sekadar kawan. Tapi mana tahu,mungkin mahu membuatkan Adira, kekasih hatinya dahulu yang meminta hubungan mereka diputuskan terasa? Atau sekadar mahu memancing perasaannya kembali atau memang benar itu kekasih baru Hafiz. Maklumlah , juara. Mesti Hafiz direbut oleh ramai peminatnya. Tunggukan sahajalah. Dah biasa sangat, komen artis hanya kawan-kawan ni… dulu dengan Adira pun begini juga kan.

OH ARTIS : TAK KISAHLAH. JANJI DUA-DUANYA BUKAN ADA YANG PUNYA PON! ADIRA JANGAN GIGIT JARI YE SEBAB ADA PEMINAT NAMPAK MEREKA BERDUA TU DI LCCT. MESRA!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan