Nuffnang

Khamis, 15 Mac 2012

Farid Kamil - Google Blog Search

Farid Kamil - Google Blog Search


Trailer Filem Baru <b>Farid Kamil</b> “PE 3″. Jom Tonton! : Wassupz <b>...</b>

Posted: 14 Mar 2012 02:54 AM PDT

Semalam trailer filem aksi komedi arahan dan lakonan Farid Kamil iaitu "PE 3″ telah dimuat naik ke laman Youtube. Anda pasti tertanya-tanya apa maksud "PE 3″ nie kan? Maksud "PE 3″ adalah Pelan KeTiga. Kenapa guna singkatan "PE 3″? Yang itu kami tak tahu. Haha

Tapi yang penting filem ini berjaya menarik perhatian kami. Pastinya mampu bersaing dengan filem aksi komedi yang pernah ditayangkan seperti Bini-Biniku Gangster dan Kongsi. Dengan barisan pelakon yang berbakat seperti Kamal Adli, Diana Amir, Along Eyzendy dan Farid Kamil sendiri pastinya menawarkan lakonan yang bermutu. Yang paling syok semasa kami melihat trailer ini adalah kemunculan Mejar David Teo. Walaupun sebelum ini David Teo pernah muncul dalam beberapa filem terbitannya, namun hanya sebentar dan tidak menunjukkan kebolehannya dalam lakonan. Tapi berpandukan pada trailer ini, nampaknya Mejar David Teo punyai bakat lakonan. Harap-harap David Teo tak berpantun dalam filem ini sudahlah. Hehe. Jangan mare Mejar.

So jom kita tonton trailer filem "PE 3″

Sinopsis Filem PE 3:

Filem ini mengisahkan sekumpulan penjenayah berprofil tinggi, diketuai MEGAT (Farid Kamil) yang melakukan rompakan, pemalsuan kad kredit dan pencurian kereta mewah di sekitar Pulau Pinang.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags: , , , , , , , ,

Category: Wassupz! Tempatan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan