Nuffnang

Khamis, 15 Mac 2012

Fizz Fairuz - Google Blog Search

Fizz Fairuz - Google Blog Search


Ibu <b>Fizz Fairuz</b> Desak Kahwini Almy Nadia | Berita Semasa, Gosip <b>...</b>

Posted: 04 May 2011 11:31 AM PDT

Home » Latest » Ibu Fizz Fairuz Desak Kahwini Almy Nadia
By Melodi

Posted on 05 May 2011 at 2:31am

Kongsi di FB

fiz Ibu Fizz Fairuz Desak Kahwini Almy Nadia Fizz Fairuz

PElakon yang popular dengan lakonan spontan dan menarik ini mengakui yang ibunya mendesak agar dia segera mengahwini pelakon Almy Nadia. Katanya perkara tersebut sudah sering berlaku kerana orang tuanya mahu melihatnya berumahtangga dengan segera.

"Sejujurnya, saya belum terfikir bila yang waktu paling sesuai untuk mengahwini Almy. Memang orang tua saya sudah bertanya beberapa kali tentang perkara itu.

"Cuma, buat masa ini kalau boleh saya ingin Almy mengembangkan lagi kerjaya lakonannya sebelum kami berkahwin," katanya yang ditemui selepas pratonton filem Nur Kasih The Movie (NKTM) di TGV KLCC, di sini, Rabu.

pelakon nurkasih Ibu Fizz Fairuz Desak Kahwini Almy Nadia Pelakon Nurkasih

Bila berbicara mengenai lakonan terbarunya dalam NKTM,  Fizz amat berpuas hati dengan lakonannya dalam filem tersebut.

"Saya menjadi sebak apabila menonton filem ini kerana membayangkan beban dan dugaan yang terpaksa digalas oleh watak saya iaitu Aidil.

"Dalam filem ini saya kematian isteri dan terpaksa menjaga dua anak yang masih kecil selain perlu menyelesaikan masalah dalam rumah tangga Adam (lakonan Remy Ishak).

"Untuk pertama kali juga saya dapat melihat diri saya yang berbeza sebagai pelakon. Seolah-olah bukan diri saya yang melakonkan watak itu,"

Lakonan Fizz dalam Nur kasih sebelum ini pun memang mantap dan menyerlah. wataknya amat bersesuaian dengan tuan punya badan. icon wink Ibu Fizz Fairuz Desak Kahwini Almy Nadia

Incoming search terms:

lg share en Ibu Fizz Fairuz Desak Kahwini Almy Nadia

Post Lain Yang Patut Dibaca

Read Also

Advertisement

PERHATIAN: Pihak Wstarz tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan