Nuffnang

Khamis, 31 Mei 2012

Aliff Aziz - Google Blog Search

Aliff Aziz - Google Blog Search


<b>Aliff Aziz</b> Belum Bersedia Memohon PR Malaysia | Oh! Artis | Dunia <b>...</b>

Posted: 10 May 2012 11:25 PM PDT

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Setelah dua tahun melaksanakan tanggungjawab sebagai rakyat Singapura menjalani latihan khidmat negara di sana, kini Aliff Aziz kembali dengan album barunya.

Album ketiganya ini hanya disiapkan tiga minggu, namun Aliff akui berpuas hati dengan hasilnya. Album ini telah  mendapat bantuan dua komposer terkenal dan merupakan komposer pilihan Aliff Aziz iaitu Azlan Abu Hassan dan Panji Sakti.

Album ketiganya berjudul Aliff Aziz merupakan terbitan Sony Music dan Aliff tetap mengekalkan konsep pop seperti dua albumnya sebelum ini.

"Menariknya, album pada kali ini menampakkan kematangan saya walaupun penyampaian muzik saya berbentuk keremajaan."

Walaupun terpaksa berulang-alik dari Kuala Lumpur ke Singapura tiga bulan sekali, namun Aliff masih belum bersedia untuk menukar kerakyatannya. Menurutnya, masih terlalu awal dan muda untuknya memohon menjadi penduduk tetap di Malaysia.

"Rasanya masih awal lagi untuk saya membuat permohonan bagi mendapatkan penduduk tetap di Malaysia. Tambahan pula belum sampai setahun menetap di Kuala Lumpur.

"Umur saya pula baru 21 tahun dan saya belum bersedia untuk menukar kerakyatan saya. Setakat inisaya hanya berulang alik dari Kuala Lumpur ke Singapura tiga bulan sekali."

OH ARTIS: MUDA LAGI ALIFF AZIZ NI. SEMUGA TERUS BERJAYA. SINGKIRKAN TERUS KONTROVESI UNTUK LEBIH MAJU JAYA.

vimax

vimax

hawanafsu

vimax

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan