Nuffnang

Selasa, 8 Mei 2012

Erul af - Google Blog Search

Erul af - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Erul af</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Apr 2012 12:00 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Erul af</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Apr 2012 09:35 PM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Erul af</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Apr 2012 09:11 PM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Erul af</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Mar 2012 09:29 PM PDT


<b>Erul AF9</b> – Cakap Minat KPOP, Sebut Annyonghaseyo Pun Tak <b>...</b>

Posted: 02 Apr 2011 08:51 PM PDT

Nak tergelak dan tergolek-golek bila baca komen Abang Nara mengenai si Erul ini di blog BeautifulNara.Haha..Apa tidaknya cuba korang baca komen abang Nara ini:-

Ok Abang Nara tengah bengang tahap gila-gila sekarang ini. Rage tahap gaban. Baru lepas habis tengok konsert Tirai AF9 dan sangat marah dengan si Erul AF9. Selaku seorang yang pernah belajar di Korea, Abang Nara sumpah kecewa apabila si Erul yang mengaku minat K-POP tapi sebut "Annyonghaseyo" pun tak betul langsung. Memang salah 100%.

Dan tambah membengangkan ialah apabila si Erul ini menyanyi lagu Korea untuk persembahannya. Apa kejadahnya? Dah tak ada lagu Melayu ke? Dah la sebutan sepatah haram pun Abang Nara tak faham. Kalau tak reti tak payah la. Buat sakit telinga je. Atau ini cara Erul untuk pancing undi peminat KPOP Malaysia? So cheap kalau betul ini cara pancing undian.

Lain-lain pelajar persembahan ok-ok sahaja. Paling menyerlah sudah tentu Miza. Macam Beyonce. Kepada Erul, tak payah la cakap Korea. Buruk bebenor. Buat malu diri sendiri je.

haha…macam-macam dunia artis ini..biarkanlah itu pendapat Abang Nara,lain pula orang,lain pendapatnya.Mungkin budak itu masih baru dan masih banyak untuk dipelajari.Yang penting kita bagi sokongan kepada mereka.Mungkin hari ini mereka teruk,buat persembahan entah apa-apa,mana tahu selepas dua tiga persembahan mereka boleh menunjukkan performance yang lebih baik dari sekarang ini…Kita tunggu dah lihat…

Apa-apa pun harap si Erul ini lebih banyak berusaha selepas ini setelah membaca komen daripada Abang Nara itu.All De Best…

Gambar Artis | <b>Erul</b> K-Pop <b>AF9</b> Memeluk Perempuan! | Bisnes <b>...</b>

Posted: 18 Jan 2012 09:00 PM PST

Ambo bukan peminat Akademi Fantasia. Tapi kadang-kadang ambo dan Izzah ada peluang berjumpa dengan artis atau bekas peserta Akademi Fantasia.

Biasanya ambo tak kenal dan tak tahu nama artis Akademi Fantasia nih. Tapi ambo mesti dapat teka yang orang itu samada artis baru atau bekas peserta Akademi Fantasia. Macam mana ambo tau? Dari gaya mereka berpakaian lah!

Masa ambo hadiri satu sidang akhbar anjuran Astro, ambo terjumpa seorang mamat yang sangat stylo dengan gaya KPOP dan menegur setiap orang dengan ungkapan "Anyeong Hayeso!".

Waaah! Memang gila K-POP la artis ni. Mula-mula ingat orang Korea mana lah yang sesat tapi rupanya dia adalah Erul AF 9 atau nama penuhnya Hairul Najmuddin Abu Samah.

erul af9 kpop 01 Gambar Artis | Erul K Pop AF9 Memeluk Perempuan!

Dengan gaya baju dan rambut begitu memang menyerlahkah K-POP-an dalam diri Erul AF9 ni lah. Walaupun gigi Erul AF9 ni macam tidak tersusun *jongang* tapi ambo rasa dia ni ramai juga peminatnya ~ terutama budak-budak yang suka K-POP lah.

erul af 9 kpop 02 Gambar Artis | Erul K Pop AF9 Memeluk Perempuan!

Erul AF9 peluk perempuan? Itulah dia….. wpml yes Gambar Artis | Erul K Pop AF9 Memeluk Perempuan!

erul af9 kpop 03 Gambar Artis | Erul K Pop AF9 Memeluk Perempuan!

Gedik kan? wpml wink Gambar Artis | Erul K Pop AF9 Memeluk Perempuan!

dp seal trans 16x16 Gambar Artis | Erul K Pop AF9 Memeluk Perempuan!Copyright secured by Digiprove

Related Posts | Entri Berkaitan Dah Baca?

Tags: , , ,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan