Nuffnang

Jumaat, 25 Mei 2012

Nora Danish - Google Blog Search

Nora Danish - Google Blog Search


<b>Nora Danish</b> Enggan Komen Isu Gambar Ghairah Dalam Majalah <b>...</b>

Posted: 15 May 2012 04:53 AM PDT

Nora Danish nampaknya mengambil langkah selamat dengan tidak memberikan apa-apa komen tentang penampilan beraninya di dalam majalah GLAM baru-baru ini. Walaupun sudah pulang dari berada di Malaysia apabila selesai menunaikan umrah, Nora Danish mengambil tindakan berdiam diri apabila ditanya tentang isu ini.

nora danish

Dan nampaknya tidak akan ada sebarang penjelasan daripada Nora Danish kerana segala isu selepas ini akan ditangani oleh Metrowealth Production(MIG). Untuk makluman, Nora Danish telah pun menandatangi perjanjian sebagai artis MIG baru-baru ini. Berikut ialah kata-kata Elly, pembantu peribadi Nora Danish:-

Nora baru sahaja menandatangani perjanjian sebagai artis MIG (Metrowealth Production). Apa sahaja isu yang timbul akan dijawab oleh pihak syarikat dan buat masa sekarang dia tidak boleh memberikan sebarang kenyataan.

Bagi Abang Nara senang sahaja, taknak komen pun tak apa. Cuma lain kali tak perlu mengulangi perkara yang sama. Mungkin boleh belajar daripada kesilapan kali ini. Setiap orang pun pernah buat salah kan? Tak gitu

maher zain

P.S: Ingin kelihatan kacak seperti Maher Zain? Inginkan suami anda memakai baju selain daripada baju Pagoda ketika di rumah? Dapatkan baju Maher Zain dengan harga semurah RM149 hanya di www.gudang.my.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan