Nuffnang

Isnin, 21 Mei 2012

Que Haidar - Google Blog Search

Que Haidar - Google Blog Search


(Tahniah) Tengku Cleopatra - Nama Anak <b>Que Haidar</b> | Oh! Artis <b>...</b>

Posted: 27 Apr 2012 05:16 AM PDT

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Walaupun Que Haidar telah berhenti berlakon demi menjaga hati isterinya juga demi untuk menumpukan perhatian kepada keluarga dan perniagaannya, peminatnya tetap tidak berganjak untuk mengikuti perkembangan pelakon ini yang berkahwin dengan Linda Jasmine pada 14 Februari 2009.

Berita terkini, Linda telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan seberat 2.8 kilogram pada 1.28 petang semalam. Bayi yang diberi nama Tengku Cleopatra Haidar telah dilahirkan secara pembedahan di Hospital Gleneagles, Kuala Lumpur.

Memang sengaja Linda melahirkan Cleo pada tarikh 26 April kerana kedua-dua anaknya yang lain turut dilahirkan pada haribulan yang sama. Anak pertama dari perkahwinan Linda yang terdahulu, Qalif Khan, 12, dilahirkan pada 26 Januari 2000 manakala anak kedua Linda bersama Que Haidar, Tengku Ratu Haidar, 2, pula dilahirkan pada 26 Oktober 2009.

Sehingga kini masih belum lagi kelihatan Linda berkongsi gambar bayi baru mereka. Tahniah kami ucapkan kepada pasangan ini. Semuga kedua-duanya ibu dan bayi ini sihat-sihat sahaja hendaknya.

OH ARTIS: PASTI COMEL. SYUKUR MELIHAT KEBAHAGIAN LINDA DI PERKAHWINAN KEDUANYA INI.

vimax

hawanafsu

vimax

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan