Nuffnang

Selasa, 29 Mei 2012

Shila Amzah - Google Blog Search

Shila Amzah - Google Blog Search


<b>Shila Amzah</b>, Ebi Dan Adira Tersingkir Di Mania Minggu Ini |

Posted: 12 May 2012 08:29 AM PDT

Akhirnya 5 finalist ke konsert terakhir Mania telah pun diketahui. Setelah persembahan daripada kelapan-lapan peserta, Shila Amza, Ebi dan Adira telah tersingkir. 5 peserta yang layak ialah Jac, Stacy, Aril, Hafiz dan Hazama. Tentunya kejutan yang paling besar ialah penyingkiran Shila Amzah yang dilihat sebagai feveret.

shila amzah

Namun Abang Nara pasti ramai yang bersorak gembira apabila nama Ebi tidak berjaya melangkahkan diri ke konsert final. Walaupun mendapat tempat kedua ketika undian diumumkan semasa permulaan konsert, nampaknya undian akhir tidak memihak kepada Ebi.

Pastinya konsert final minggu depan akan menjanjikan persaingan hebat dengan kelima-lima finalist bakal berentap untuk merebut wang tunai RM500,000. Siapakah yang bakal bergelar juara Mania? Sama-sama kita nantikan.

Baca Yang Ini Pulak:-


Adira & <b>Shila Amzah</b> Antara Yang Tersingkir | OHBULAN!

Posted: 13 May 2012 08:41 PM PDT

Jarang-jarang OHBULAN! menonton rancangan realiti tv. Kalau sekadar mengambil tahu mengenai berita terkini industri hiburan itu, adalah.

Terbaru dari rancangan Galaksi Mania, Ebi, Shila Amzah dan Adira adalah antara 3 peserta yang tersingkir di Pentas Separuh Akhir Galaksi Mania. Yang mengejutkan kami, Shila Amzah dan Adira boleh dikatakan mempunyai penyokong mereka yang tersendiri dan mampu menjulang trofi juara, namun itu semua hanya tinggal sejarah.

Dengan penyingkiran ini, lima peserta yang sangat berbakat bakal berentap di Pusingan Akhir Galaksi Mania. Peserta-peserta tersebut ialah Stacy, Aril, Hafiz, Hazama dan Jaclyn Victor. Dari kesemua finalis Galaksi Mania ini, hanya seorang saja peserta kelahiran rancangan realiti, Malaysian Idol.

Menarik bukan untuk melihat 1 "anak" Malaysian Idol bertanding dengan 4 "anak" Akademi Fantasia?

Dari kelima-lima peserta, siapakah bakal merangkul trofi juara Galaksi Mania?

Sumber : Murai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan